jakou zvolit tloušťku HDS od Renovaku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Bunny.16
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 19 říj 2009, 14:09
Bydliště: Slaný

Příspěvek od Bunny.16 »

Zdravim. Procetl jsem cele tema a moc jsem se neuklidnil. Daval jsem sestra na passata AWX jednohmotu 1Z a nechal jsem ji preoblozit v renovaku. Lamela byla nova Sachs vcetne pritlacaku a loziska. Setrvak byl starsi. A po namontovani spojka zabira uplne nahore. I kdyz ma nejakou lehkou upravu softu, tak to nekloze, ale mam ted strach ze mam doma dalsi takovou lamelu pripravenou do T4 a nevim co od toho mam cekat. Popravde ted si nejsem jistej jakou je to oblozeno tloustkou, ale jak rikam, bojim se aby to nezabiralo taky az nahore... :?
Uživatelský avatar
janci11
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 08 led 2012, 18:20

Příspěvek od janci11 »

zdravim, daval som jednohmotu sachs z ATD, lamela preoblozena HDS 2x3.5mm po vymene neslo radit dobre a spojka zaberala hned na spodu, spravilo sa zakladne nastavenie prevodovky, islo to OK a po 5 km jazdy uz to zas nejde ako sa to zohreje, spolu najazdene 100km, je sanca ze si to sadne alebo to mam zase rozobrat a nechat stocit zotrvak?
Leon 1M, ASV + FB S764 + HDS57
Uživatelský avatar
sturmi18
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 12 zář 2014, 20:35

Příspěvek od sturmi18 »

Ahoj, mám GIV 1.9 110kw serie, ale časem budu chipovat. Budu dávat komplet novou spojkovou sadu a nechám si obložit lamelu na kolik to mám dát 3.5 ? je tam 240mm
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

alfa 75 V6

Příspěvek od Milo75 »

zdravím, potřebuji poradit:

mám lamelu 215, která má origo tloušťku 4mm z každé strany, obkládal jsem HDS materiálem, ale jen 3,8, protože silnější nemají, jenže lamela než si sedla, tak se párkrát smekla a ted sice drží, jenže spojka bere až nahoře což je na pendrek :(

nějaké nápady co s tím? vyzná se někdo v obložení a řekl bby, jak to udělat?

díky za odpovědi

Obrázek
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28

Re: alfa 75 V6

Příspěvek od r-a-k »

Milo75 píše:zdravím, potřebuji poradit:

mám lamelu 215, která má origo tloušťku 4mm z každé strany, obkládal jsem HDS materiálem, ale jen 3,8, protože silnější nemají, jenže lamela než si sedla, tak se párkrát smekla a ted sice drží, jenže spojka bere až nahoře což je na pendrek :(

nějaké nápady co s tím? vyzná se někdo v obložení a řekl bby, jak to udělat?

díky za odpovědi

Obrázek
Zjisti si v Renovaku v jaký tloušce se dělá material Garben, má totožné složení jako HDS. Jinak co by jsi tam chtěl jiného vymyslet než zavolat a zjistit jiného výrobce třecího materiálu, který bude splňovat tvé požadavky 4+ mm.
Uživatelský avatar
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Mam dilema....koupil sem novou lamelu na spojku z atd do mého toleda ale koukám,měřim a je tam origo obložení 2x3.9 ....mám na to připraveno obložení hds 2x3.5 a teď nevim jestli to tam dat či ne....poradí někdo?Obrázek
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

To tam nedavej, bude ti brat pedál nekde kde nemá. Renovak ti vyrobí tloušťku jakou potřebuješ. Vyzkouseno, tu svou se 4mm jsem zrovna namontoval
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
Pilott
Přispěvovatel
Příspěvky: 182
Registrován: 25 říj 2012, 18:47

jakou zvolit tloušťku HDS od Renovaku

Příspěvek od Pilott »

Zdarvim mam leona Arl jakou mam zvolit tloustku toho predoblozeni aby to nedelalo bordel?? Diky za rady
Seat Leon FR - egr off, 188PS, 408Nm Chip by Gragpower
Uživatelský avatar
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Bydliště: České Budějovice

Re: jakou zvolit tloušťku HDS od Renovaku

Příspěvek od krejča »

Pilott píše:Zdarvim mam leona Arl jakou mam zvolit tloustku toho predoblozeni aby to nedelalo bordel?? Diky za rady
2x3,5
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Re: alfa 75 V6

Příspěvek od Forest »

r-a-k píše:Zjisti si v Renovaku v jaký tloušce se dělá material Garben, má totožné složení jako HDS.
Diky za info, zel, pan Krejsa (Renovak) to slysel poprve.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

mě to renovak obkládal matrošem : obložení HDS57

na garben jsme se ho taky poptával- měl jsem vzato že to je to obložení HDS57
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28

Re: alfa 75 V6

Příspěvek od r-a-k »

Forest píše:
r-a-k píše:Zjisti si v Renovaku v jaký tloušce se dělá material Garben, má totožné složení jako HDS.
Diky za info, zel, pan Krejsa (Renovak) to slysel poprve.
Divne. Mel bych mit nekde v emailu technicky list k tomu Garbenu, co oslali z Renovaku pro orovnani s HDS. Mrknu
Milo75
Přispěvovatel
Příspěvky: 599
Registrován: 24 bře 2009, 21:46
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Milo75 »

TAK jsme dal lamelu 4 mm jak má být a spojka bere až nahoře- vyměnil jsme i setrvák s přítlačák, který se na pohled jevil jako lepší, ale funkčnost ně je to horší než s lamelou 3,8- co s tím poradíte??

hádám, že stočit přítlačák i setrvák a o to stočené udělat tlustčí lamelu
Alfa Romeo 75 3,0V6
alfetta GT 1,8 1976
alfa 159 2,4JTDM TI
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Bydliště: SVK ke

Příspěvek od matooo »

precital som cele forum ale zaver si neviem urobit na 100%

posielam do renovaku na preoblozenie 2 lamely pre 240mm spojku 2 hmotu do motora 1,9TDI PD ARL

mam 2x nove originalne spojkove sady
na novom pritlacaku som nameral 2x 3,5mm hrubku lamely
v ponuke maju aj 2x 3,8mm o tejto variante som rozmyslal ale mam obavy aby som nemal problem s radenim rychlosti ale zaroven by som chcel torsku dlhsiu zivotnost.

motor ma v sucasnej dobe 200ps vyssie sa uz vykonom nepojde max v pripade potreby ak bude potrebne vymienat turbo tak by som max siel do varianty 1756 ale vykonom uz vyssie len minimalne

auto jazdi dost casu v meste cize krizovatky caste pohynanie cize brusenie lamely je na dennom poriadku :D (wallbash)

dakujem za rady
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Já mám na BXE 240mm spojce 2x3,8, ze začátku to chtělo řadit s 2x meziplynem než si sedla...ale teď už cajk :)..
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“