jakou zvolit tloušťku HDS od Renovaku

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Bydliště: SVK ke

Příspěvek od matooo »

Pája 19 píše:Chlapi, má někdo zkušenost s přeobložením 240mm spojky? Mám doma fungl novej Sachs a naměřil sem šuplérou cca 3,6-3,7mm. Na jetý, ale zachovalý spojce sem naměřil 3mm. Tak váhám mezi 4mm a 3,5mm...
nad hrubkou polemizujem a zaujimalo ma to len preto ze tu paja uvadzal ze nameral viac ako 3,5 na novej tak tym padom by 3,8mm nemalo robit problem, co som sa tu docital taktiez ze par z Vas malo 2x 3,8 bez problemov ale aj s problemami
ale o 1 stranu s5 som sa zase docital opak ze 3,5mm je max bohuzial ale nova lamela ma 3,5mm - idealnejsie je trosku pridat aspon ma z coho ubudat :D
osobne som siel skontrolovat moju prvu spojku ktoru som z auta vyhadzoval teste po kupe spred X rokov bol to sachs lamela mala po stranach max 2,9mm a ta uz smykala kvalitne nad 2000ot a pridani plynu otacky vyleteli okamzite k 3500ot trebalo ubrat a opatovne sa pohynat :D nejazditelne samozrejme
lamela uz nemala ziadne drazky na trecom materiali (LOL)
zatial som dal urobit 1 lamelu s 2x3,8 a druhu 2x 3,5 v aute skusim ako prve hrubsiu a keby bol problem tak asi znova rozoberacka a premontovat za uzssiu alebo neviem este by som asi potreboval nejaky nazor odbornikov :D momentalne som velmi nerozhodny a hlavne ma tlaci cas kedze idu sviatky a aby som stihol niekoho kto mi to namontuje do auta este pred vianocami ,

vdaka za pomoc
sCitem
Přispěvovatel
Příspěvky: 297
Registrován: 09 zář 2015, 08:15
Bydliště: Bílina

Příspěvek od sCitem »

Mám 2x 3,8 mm v kombinaci s sachs performance přítlakem a dvouhmotou...chvilku to chtělo meziplyn pak si to sedlo.... :)
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Ahoj, projel jsem všechny stránky a tak nějak nevím jakou zvolit šířku obložení, nikde nebyl 100% verdikt....
Budu dávat na 1.9 66kw ALH jednohmotu z SDI, koupil sem starší spojkovou sadu co má údajně najeto 60 000km.
Mam nechat preoblozi 2x3,5 nebo 3x3,8?
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

M4rt4s píše:Ahoj, projel jsem všechny stránky a tak nějak nevím jakou zvolit šířku obložení, nikde nebyl 100% verdikt....
Budu dávat na 1.9 66kw ALH jednohmotu z SDI, koupil sem starší spojkovou sadu co má údajně najeto 60 000km.
Mam nechat preoblozi 2x3,5 nebo 3x3,8?
ked das preoblozit na original hrubku tak riskujes ze zacne smykat po case.
Ak HDS tak kludne o 0,3mm viac na kazdu stranu.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

M4rt4s píše: Budu dávat na 1.9 66kw ALH jednohmotu z SDI
z SDI? :o jako vážně? SDI má 200mm spojku (navíc je opačně, přítlačák je na klice a setrvák z venku přes lamelu) a ani nepasuje na TDI převodovku...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

turbo kamna power píše:
M4rt4s píše: Budu dávat na 1.9 66kw ALH jednohmotu z SDI
z SDI? :o jako vážně? SDI má 200mm spojku (navíc je opačně, přítlačák je na klice a setrvák z venku přes lamelu) a ani nepasuje na TDI převodovku...
Moje chyba, myslel jsem, že ATD je sdi. Koukám že je TDI 74kW.
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

toefuk píše:
M4rt4s píše:Ahoj, projel jsem všechny stránky a tak nějak nevím jakou zvolit šířku obložení, nikde nebyl 100% verdikt....
Budu dávat na 1.9 66kw ALH jednohmotu z SDI, koupil sem starší spojkovou sadu co má údajně najeto 60 000km.
Mam nechat preoblozi 2x3,5 nebo 3x3,8?
ked das preoblozit na original hrubku tak riskujes ze zacne smykat po case.
Ak HDS tak kludne o 0,3mm viac na kazdu stranu.
Když se to prezene, tak s tím jsou prej taky problémy 🤔
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

z 3,6mm (original) sa davalo na 4mm hds a spojka vypina v strede
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 349
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

Je tu jeden co měl na průměru 228 mm 2x3,5 a byl problém radit. Po ujetí 800km psal že je to lepší ale furt ne to pravý. Mám obavu že 2x4mm by moch bejt problém...
Nechce se mi to dvakrát rozebírat, už takhle na auto nemám čas
:(
skslavo1
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 úno 2019, 17:31
Bydliště: cheb

Příspěvek od skslavo1 »

Dobrý den. Jsem tady novej a potřebuju poradit. Ford Galaxy 1.9TDI 96 kw. chip 120kw. Nová spojková sada plus HDS lamela. Po dvou letech (40tis km) začala prokluzovat spojka. Na doporučení renovaku vymena pritlacaku sachs preformance. A po vymene nejde radit. Spojka nerozpoji. Lamela ven renovak preoblozil na slabsi tloustku ale nepomohlo. porad nejde zaradit 1. ani 2. kvalt. Trojku tam dam ale zabira hned u podlahy takze se s tim neda jezdit. Dle vyjadreni renovaku je vsechno kompatibilni co tam je tak nechapu. Poradi nekdo prosim? Děkuji.
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

skslavo1 píše:Dobrý den. Jsem tady novej a potřebuju poradit. Ford Galaxy 1.9TDI 96 kw. chip 120kw. Nová spojková sada plus HDS lamela. Po dvou letech (40tis km) začala prokluzovat spojka. Na doporučení renovaku vymena pritlacaku sachs preformance. A po vymene nejde radit. Spojka nerozpoji. Lamela ven renovak preoblozil na slabsi tloustku ale nepomohlo. porad nejde zaradit 1. ani 2. kvalt. Trojku tam dam ale zabira hned u podlahy takze se s tim neda jezdit. Dle vyjadreni renovaku je vsechno kompatibilni co tam je tak nechapu. Poradi nekdo prosim? Děkuji.
Ahoj, stalo sa mi to iste pri pouziti pritlacaku sachs race. Problem som riesil tak, ze som vyrobil dlhsiu vysuvnu tycku o 3 cm cca, ktora sa pri zosliapnuti spojky vysuva zo spojkoveho valceka do tiahla ktore cez lozisko vypina spojku. Jedna sa o golf 3, neviem ako to ma presne riesene galaxy. Po cca mesiaci som vratil naspat tycku s originalnou dlzkou, ze ako sa to bude chovat a uz slo radit, aj napriek tomu ze hned po vymene pritlacaku som rovnako nemohol zaradit 1 a 2 kvalt. Btw, viem, ze tycka nemohla byt ani kratka, lebo nevypinalo spojku, no ani moc dlha, lebo potom vysuvalo tiahlo moc a skrelo by o zotrvak. Poskusaj a uvidis.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
skslavo1
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 úno 2019, 17:31
Bydliště: cheb

Příspěvek od skslavo1 »

Díky za tip. myslím že je to v galaxy trochu jinak. Nemá už nikdo žádnou radu?
trhna
Přispěvovatel
Příspěvky: 102
Registrován: 28 pro 2015, 21:48

Příspěvek od trhna »

Jakou mas tlousku lamel? Mas tam i ten zesilenej stred?
skslavo1
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 15 úno 2019, 17:31
Bydliště: cheb

Příspěvek od skslavo1 »

tloustka lamely byla kolem 8,3 - 8,5mm. pak to v renovaku preoblozili na cca 8mm, ale porad stejny. jakej je stred lamely to nevim. ale je to lamela z tohoto kitu https://www.renovak.cz/spojkovy-kit-nat ... 85045.html
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 317
Registrován: 17 úno 2013, 15:45

Příspěvek od peter l »

Mam na jednohmote 228ke,hds 3,5+4mm a pritlacny sachs race a zabera uz v 1/4,umna v pohode..
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“