Ekologická nafta - MEŘO

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
zeleznak
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 11 srp 2013, 09:44

Příspěvek od zeleznak »

no nejaky velky cachry machry s tim delat nehodlam, radej zredim MERO obyc. naftou nebo smesnou a salam. Rikal sem si dat do teho bud VIF, ale to je dost drahy nebo petrolej. Na oleje.cz je litr za 60,-, sak stejne aditiva nejsou nic jinyho nez petrolej.
Benzin nevim nevim, preci jen mam furt zafixovano, ze benzin do naftaku ee, bo odmastuje.
Jinak tankuju na mistni pumpe, takova mala pumpicka u dediny. Do jake teploty je rozumne pouzivat prave ciste MERO?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="zeleznak"]no nejaky velky cachry machry


vif ten koupíš za dvě kila a aditivuješ stím 5OO l to je drahé?

aditiva jsou jen petrolej? si kup aditivum aspon jednou a přečti si složení,

benzin do nafty to je naprosto normální ve státech kde není zímní motorová nafta lze ředit pod mínus dvacet až půl na půl,

do jaké teploty se dá jezdit na meřo si zjisti sám dej si flašku za okno ;)
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

slovacek.milos píše:
zeleznak píše:no nejaky velky cachry machry


vif ten koupíš za dvě kila a aditivuješ stím 5OO l to je drahé?

aditiva jsou jen petrolej? si kup aditivum aspon jednou a přečti si složení,

benzin do nafty to je naprosto normální ve státech kde není zímní motorová nafta lze ředit pod mínus dvacet až půl na půl,

do jaké teploty se dá jezdit na meřo si zjisti sám dej si flašku za okno ;)
Miloš mě předběhl
:idea:
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Stewa píše:
slovacek.milos píše: :idea:
tak je nový ¨no, ;)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

uz vidim, jak aditivuje s 2 l petroleje treba 600 l nafty (noteeth)
martin.tdi
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 23 lis 2013, 15:32
Bydliště: Velké Pavlovice

Příspěvek od martin.tdi »

Nemáte problém s kouřícím motorem za studena? Jezdim na topnej olej a lukanu a poslední dobou horší start a dýmovnice...
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

Já jezdim na BIO 100 a ráno to trchu modře hulí, tak pár minut.
Ale zde se řeší bio a ne nějakej topnej olej a lukana.
Topnej je asi už z názvu na topení, a lukana na smažení.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

martin.tdi píše:Nemáte problém s kouřícím motorem za studena? Jezdim na topnej olej a lukanu a poslední dobou horší start a dýmovnice...
but rád dýmovnice z velké pavlovice :)
maiello
Přispěvovatel
Příspěvky: 551
Registrován: 03 pro 2007, 20:14
Bydliště: Doksy + Praha

Příspěvek od maiello »

neřekl jsem dýmovnice, TROCHU Miloši to začudí.
za cenu 28 kč, co maj teď na Km proně je mi to fuk. a když stála 30.90 taky dobrý, rozhodně lepší než nějakej olej na topení, lukana a kde jaký srajdy.
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Měl bych dotaz začal jsem jezdit na b100 kupuji u armex oil za cenu 27.20 přidávám vif přijde mi že to jede stejně i když mi spotřeba skočila o cca 1litr ale stejně je úspora značná.Stačí ten vif nebo se dá ještě nějak vylepšit???
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dávej vif aspon půl mililitru na litr ;)
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Dávám 1.odměrku z víčka na 20l nevím jak je velká.Jaké se můžou vyskytnou problemy po tom B100 u ducata 2,8TDI?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Radek S píše:Dávám 1.odměrku z víčka na 20l nevím jak je velká.Jaké se můžou vyskytnou problemy po tom B100 u ducata 2,8TDI?
non já tě mohu ujistit jen o tom že jezdám celý život na alterntivní paliva a když jsem přestal užívat vif nebo jiný přípravek na stejné bázi byly potíže
viditelně se zasírá palivová soustava ;)
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57

Příspěvek od sineDko »

odmerka ma 20ml. takze original davkovanie je 1ml/1l
Radek S
Přispěvovatel
Příspěvky: 246
Registrován: 12 dub 2011, 21:15
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek S »

Tak tak budu dávat dál víc asi na škodu nebude.Díky za rady.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“