zesilene silentbloky motoru arl

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

alfik píše: Tu mu asi spojka nepomoze. To by ju musel stlacat a pustat pri kazdom ubrani a pridani. (noteeth)
Apropo,je pravda,ze dnes sa tie silentbloky robia z blata.
Preesne tak... bud citlivo narabat s plynom (pozvolne stlacat a pustat) resp. pustat plyn a vyslapavat spojku... je to haluz, ale s lahkym autom na komfort jazdy asi jedina ucinna vec. S plnym kufrom alebo pasaziermi vzadu uz ten motor taky cirkus s autom nerobi :) Komu nevadi ubytok komfortu, nech da plne ulozenia... ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
duchxt
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 25 led 2010, 21:56
Bydliště: c. krumau

.

Příspěvek od duchxt »

a jinak je to znát dost při pridání plynu? jako odezva
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

dost
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21

Příspěvek od Ferenzzo »

je to možné? vůbec by mě nenapadlo že toto bude mít poznatelný vliv při jízdě? v čem je to jiné?(lepší) :?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Obrázek

super handmade powerflex ;)
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

vymenit vsetky 3 za origo...a pokoj. Lieta to preto, že to má svoje roky....
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
mcsolle
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 08 srp 2006, 13:00

Příspěvek od mcsolle »

neskusal niekto z R32 ?
Uživatelský avatar
Vecernicek
Přispěvovatel
Příspěvky: 400
Registrován: 07 srp 2007, 20:59
Bydliště: Btrnio

Příspěvek od Vecernicek »

Od kamoša jsem slyšel že používá snad všechny možný silentbloky z Audi TT. Normálně objedná druhovýrobu na Audi TT a pasuje to snad do všech koncernových aut co jsou jedno jakej rok... (wallbash) (samozřejmě po menších úpravách)
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 887
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Příspěvek od jjuriss »

chlapci obj.c. na original silenblok sa nenajde? myslim tym len tu gumu nie celu kost /ak sa to da kupit samomstatne/ dakujem
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Havlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 črc 2008, 15:14

Příspěvek od Havlos »

jenom guma se koupit nedá
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“