Sharan, Galaxi, Alhambra - z přihřívače na nezáv.topení

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cert
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 19 dub 2008, 18:09

Příspěvek od cert »

dodelalval sharan 98,slape to paradne
libor hrubes
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 03 led 2009, 13:38
Bydliště: častolovice
Kontaktovat uživatele:

nezavislé topení

Příspěvek od libor hrubes »

nazderek jsem tu novy potrebuju radu mam touarega 2008 3l tdi ja tam predehrev motoru chci to predelat na programovatelne nez.topeni stresni kompas je tam a nevim zda se necha vagem (zmenou kodovani)otevrit funkce rizení topení ,nebo dokoupit d.o.k webastu nebo koupit d.o. u wolksvagenu dik za radu ps.vaga mam elektroniku zvladam dik liba
s50
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 25 led 2009, 21:43

Topení

Příspěvek od s50 »

Dobrý den,
mám možnost, koupit od známého topení Eberspächer D5Z-F a mám několik otázek:
Šlo by namontovat do Tranzita? (Nepotřebuje sběrnici jako Webasto thermo top V?)
Obsahuje oběhové čerpadlo? (Nové je dost velká pálka)
Chtěl bych ho mít jako nezávislé topení a nejen jako přihřívač, šlo by nějak zapojit jen na vypínač, který bych zapnul a pak před startem vypnul?
Díky
Fanda
Ford transit 2,5D :-)
Fiesta XR2i - benzín 103PS
pepem
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 24 led 2006, 09:06
Bydliště: PN

Re: Topení

Příspěvek od pepem »

s50 píše:Dobrý den,
mám možnost, koupit od známého topení Eberspächer D5Z-F a mám několik otázek:
Šlo by namontovat do Tranzita? (Nepotřebuje sběrnici jako Webasto thermo top V?)
Obsahuje oběhové čerpadlo? (Nové je dost velká pálka)
Chtěl bych ho mít jako nezávislé topení a nejen jako přihřívač, šlo by nějak zapojit jen na vypínač, který bych zapnul a pak před startem vypnul?
Díky
Fanda
zdar
to ci obsahuje D5Z-F aj obehove cerpadlo neviem, ja sa zameriavam na Webasto, ale kazdopadne mam funglovky vodne cerpadla za 67EUR

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=4 ... 93#p255493

uz aj s postovnym
pepem
jukinoo
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 14 bře 2009, 20:42
Bydliště: ziar nad hronom

Příspěvek od jukinoo »

prosim vas ake oznacenie ma ta ochrana dioda na tom relatku lebo som zohnal len bez nej
matlak
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 26 říj 2008, 20:15

Bez climatronicu

Příspěvek od matlak »

Nevíte někdo jak to funguje,když má auto manuální klimu? Kamarád chce taky udělat nezávislý,ale má manuál. Já předpokládám že to bude fungovat naprosto stejně jako při climatronicu,jen ten teplý vzduch bude foukat tam kam bude nastaveno na manuálu-tzn. např na nohy. :?
Ford Galaxy II, r.v.03, 1,9 ,85KW
abeljozef
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 27 lis 2007, 00:32

Příspěvek od abeljozef »

Pani tento navod ma jeden problem a to je ze v pripade skratu si koleduje o poziar. Ked to ma byt spravene seriozne musia byt separe istene signalove kable ktore nie su 4 mm ale 0,5 mm. Kazda profesionalna prestavbova sada ma na tento ucel elektroniku cize signaly na zopnutie nejdu na tvdo cez diody na kabloch ale cez polovodicovy spinac ktory ma v sebe integrovanu nadprudovu ochranu.
Uživatelský avatar
daniel.987
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 22 úno 2006, 23:41
Bydliště: Krkonoše

Příspěvek od daniel.987 »

abeljozef píše:Pani tento navod ma jeden problem a to je ze v pripade skratu si koleduje o poziar. Ked to ma byt spravene seriozne musia byt separe istene signalove kable ktore nie su 4 mm ale 0,5 mm. Kazda profesionalna prestavbova sada ma na tento ucel elektroniku cize signaly na zopnutie nejdu na tvdo cez diody na kabloch ale cez polovodicovy spinac ktory ma v sebe integrovanu nadprudovu ochranu.
Právě se na to chystám, nevyřešila by tento problém vhodně umístěná pojistka?
Sharan ASZ
Octavia AGR
Harley1006
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 10 pro 2006, 21:17

VW T5 - dodělání

Příspěvek od Harley1006 »

Uměl by někdo poradit jak na to u VW T5 Multivan s Climatronikem ?? Koupil jsem si k tomuto účelu i stropní ovládací jednotku origo VW T5, teď potřebuji jen zapojit
miple
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 14 črc 2010, 16:37

baterie k bufíku

Příspěvek od miple »

Prosím o radu a popis. Mám bufíka jen k předehřevu vody, takže pod sedačkou řidiče nemám ekumulátor. Tak mne nepadlo jej tam dát a používat jej na provoz autoledničky. Chci se zaptat co všechno by bylo potřeba pro zapojení baterie . Předpokládám, že je zapojena do systému tak, že se dobíjí jako hlavní baterie. Nebo se mýlím? Nechci lednici napájet z hlavního akumulátoru. Bylo by toto řešení. Prosím info o jakou baterku se jedná, asi to nebude klasika elektrolit, když je v kabině. Jedná se o ford Galaxy II 2002, 19 tdi. Je tam už nějaké příprava, nebo by se musela natahnout nová el.instalace?
jukinoo
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 14 bře 2009, 20:42
Bydliště: ziar nad hronom

Příspěvek od jukinoo »

ja som si ju nedavno dorabal,v prvom rade budes potrebovat debničku na druhu bateriu,vypilit otvor do podlahy a prilepit ju tam.kabelaz sa da kupit alebo spravit,zapojit podla schémy.bateriu mam klasicku len som hadickou vyviedol výpary mimo auta ale musi byt tusim 55ah lebo ja mam 45ah a teraz mi nepasuje vrchny krit. Obrázek
Obrázek
VW Sharan 96 kw 2005
pyrin
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 03 pro 2010, 15:28

Relé 430

Příspěvek od pyrin »

Tak jsem se díval na možnost předělání příhřevu na NT u Alhambra 2,0 TDI rv 2008. A nejdříve jsem kouknul do levého zadního prahu, našel jsem svazek a v něm asi sprvné dráty. Mísot červenočerného mám modročerný. Tak jsem si řekl, že se podívám na relé 430. Rozebral jsem pojistkový prostor, ale nějak nevidím vůbec ta relé, která jsou na fotkách v postupu předělávky. Já tam mám relé ve dvou vrstvách. V té co je vidět blíž mám nahoře vpravo 53 a vlevo místo 430 mám dvojnásobně velkou krabičku s číslem 361. Přímo pod ní je 454. Ještě níž a vlevo mám 2 poloviční krabičky s čísly 449 a tatáž je v vpravo. Další řada zleva je krabička 456, pak mezera a vpravo mám opět poloviční 443 a vedle normální velikost s číslem 95. Ve druhé vrstvě mám potom dole uprostřed krabičky 96, 100 a 109. Máte prosím někdo stejné osazení ? Kde tedy je relé 430 ? Vozidlo má klimatronik a příhřev normálně nabíhá. Jinak je to s DPF.

Jirka
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Tyto auta v TDI , motorizaci 96,103 a 110kW to mají trochu jinak.
Já si to teď předělal na svoji Alhambře, tak se můžeš kouknout :
http://www.tdi-tuning.cz/viewtopic.php? ... 6&start=30

Udělal jsem celou instalaci na jednom místě a ne že se rozebere půl auta.
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
alien.xx
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 20 lis 2011, 21:21
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alien.xx »

Ahoj chlapy návod super, dneska sem natahal kabely po autě a během přístího týdne bych chtěl vše realizovat, akorát bych chtěl nějak vyřešit časově, aby bufík jen maximálně hodinu aby se nikdy nezapomělo na vypnutí a následnému vybití baterky. Dobré řešení by bylo přes tu zásuvku na 12V někde sem se dočetl že jede vždy jen hodinu co je na tom pravdy se ptám jestli s tim máte nějaké zkušenosti. A druhá ěc je kde mám sehnat piny do klimatroniku ? Ani nemám žádnej vzorovej proto bych byl rád třeba za odkaz na Eshop atd :-) díky za rady
Uživatelský avatar
PAIA
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 17 kvě 2006, 20:49
Bydliště: teplice

Příspěvek od PAIA »

Zdravim potreboval bych radu na zapojeni mam 96kw takze co sem cetl nebudu mit ovladane vodni cerpadlo z rele ale z jednotky.otazka jak a kde se tedy na nej pripichnout?a jestli je teda potreba nejake rele nebo dioda.a dalsi chtel bych aby prihrev nefungoval s motorem ale pouze pres hodinky kdyz ho budu chtit zapnout ja.tzn nejspis ty kabely k bufiku odstrihnout a pripojit knim pouze ty nove natazene od spineca ze?diky za kazdou radu
bejvalo :vw bora variant highline 1.9tdi 85kw
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“