Seicento chyba P1300

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Seicento chyba P1300

Příspěvek od TDI tech »

Doniesli mi Seicento 1.1 napojili ho na nejaku multiznackovu diag. a cosi zjavne urobili zle. Odvtedy blika kontrolka motora. Tak som ho napichol na Examiner a v pamati zavad motorovky je trvalo ulozena chyba: P1300 - Uceni se pulzniho kola. Predpokladam, ze treba spravit nejake zakl. nastavenie, ale coho a ako? Dik
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 27 bře 2010, 20:01, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Takze zavada (chyba P1300 - Uceni se pulzniho kola) je odstranena :D

Jedna sa o skalibrovanie (zosinchronizovanie) snimaca uhloveho zrychlenia vacky so snimacom uhloveho zrychlenia kluky.

Postup kalibracie:
1, Nastartujeme motor (musi byt zohriaty nad 80C)
2, Zapneme ventilator kurenia do polohy 2
3, aspon 3x po sebe plynulo pridame na 5000ot./min. a uberieme na volnobeh
4, Pokial kalibracia prebehla spravne tak kontrolka motora okamzite prestane blikat (zhasne) a chyba P1300 sa tiez sama automaticky zmaze z pamati zavad. ;)

PS: Niekedy v kroku c.4 nestaci pridat a ubrat 3x po sebe, ale aj 5x
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

TDI tech píše:Takze zavada (chyba P1300 - Uceni se pulzniho kola) je odstranena :D

Jedna sa o skalibrovanie (zosinchronizovanie) snimaca uhloveho zrychlenia vacky so snimacom uhloveho zrychlenia kluky.

Postup kalibracie:
1, Nastartujeme motor (musi byt zohriaty nad 80C)
2, Zapneme ventilator kurenia do polohy 2
3, aspon 3x po sebe plynulo pridame na 5000ot./min. a uberieme na volnobeh
4, Pokial kalibracia prebehla spravne tak kontrolka motora okamzite prestane blikat (zhasne) a chyba P1300 sa tiez sama automaticky zmaze z pamati zavad. ;)

PS: Niekedy v kroku c.4 nestaci pridat a ubrat 3x po sebe, ale aj 5x
Ano, Italové často nepotřebují notebook , aby resetovali ŘJ, ale člověk musí vědět jak a co..Jsem rád, že jsi to napsal, ale spíš jde o to, jak se stane to, že se TO rozkalibruje.Nikdy jsem se s tím nesetkal u těchto nesmrtelných motorů. A je dobré, že Italové vždy mají elektroniku blbuvzdornější , odolnější než jejich Evropští konkurenti./aspoň to tak bylo/
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“