Stránka 1 z 3
Oil catch tank - TDI
Napsal: 27 bře 2010, 14:36
od Nio
Zdravím ,chtěl jsem Vás poprosit o radu jak mám správně zapojit Oil catch tank na Octavii 1, 1.9TDi, AGR - 66kw.
Jeden vývod by se měl zapojit co nejlíže ke vzduchovému filtru ale druhý vývod se napojuje někam na odvetrani klikovky nebo
ventiloveho vika ale nevím zda je to správně a taky nevím kde toto místo na motoru najdu, tak jsem Vás chtěl poprosit o radu jak to správně zapojit.
Kdyby byla nějaká fotka s instalace abych věděl co a jak bylo by to super.
Díky za pomoc
Díky Dave
Napsal: 27 bře 2010, 16:27
od marena tdi
sundej horni kryt motoru.tam najdes odvetrani motoru-vyvod s ventyloveho vika.
Napsal: 27 bře 2010, 21:06
od Nio
Myslíš tu černou hadici co je na vrchním víku motoru a co vede zpět do sání?
Mám to napojit do ní nebo to zapojit přímo pouze na OCT a zpět do sání to nezapojovat?
Napsal: 27 bře 2010, 21:18
od TDI tech
Preco vyhadzujes peniaze za zbytocnosti? Radsej si mal kupit hasicak, ten sa (radsej nie) moze zist.
Napsal: 27 bře 2010, 22:26
od turbo kamna power
když ani nevíš na co to je a kam to patří, tak proč to kupuješ

Napsal: 28 bře 2010, 06:18
od Nio
K čemu to slouží to vím, nekupoval jsem to nějak jsem se k tomu dostal a tak jsem si řekl že to tam dám, pouze nevím jak to správně zapojit, tak jsem se chtěl pozeptat jak to správně zapojit, to jediné nevím.
Teď už vím že se to má to zapojit na tu černou hadici co je na vrchním víku motoru a co vede zpět do sání. Ale ještě nevím zda to mám napojit pouze do té hadice nebo ji od sání odpojit a zapojit ji přím do OCT a do sání ji již nezapojovat.
Tak díky za pomoc.
Napsal: 28 bře 2010, 08:00
od live69
Mě by zajímalo kolik to muže zachytit oleje třeba za 15tis?? dve decky??
Napsal: 28 bře 2010, 08:10
od TDI tech
Chlapec si silou mocou chce pridat 0.5kg vahy navyse a este viac zahatit k uz aj tak dost zapratanemu motoru, ze ked sa nieco vysere tak aby sa ktomu ani nahodou nedali strcit pazuri.
Napsal: 30 bře 2010, 11:59
od Nio
Tak jsme trochu odbočili od tématu ale to tady neřeším, jestli do přidá nějakých 500g nebo že tam nestrčím ruku, takže pokud by to šlo vrátíme se k tématu a to zda to mám napojit OCT pouze do té hadice co vede z víka motoru zpět do sání nebo ji od sání odpojit a zapojit ji přím do OCT a do sání ji již nezapojovat.
Tak díky za pomoc
Napsal: 30 bře 2010, 12:12
od jipi
zapoj to medzi výstup z víka ventilov a hadicu sania čo ide do turba, ten prepoj je vidno hned ako dáš dolu kryt motora. Doporučujem aby si mal dobrý priemer hadice, lebo inak to bude horšie ako predtým.
pozri tuto temu:
http://www.tdi-tuning.cz/viewtopic.php?f=4&t=48
Napsal: 30 bře 2010, 17:45
od Nio
Jo díky za pomoc akorát mě to neukazuje obrázky?Musím byt přihlášený nebo jak to udělat?
Napsal: 30 bře 2010, 17:47
od marena tdi
Nio píše:Jo díky za pomoc akorát mě to neukazuje obrázky?Musím byt přihlášený nebo jak to udělat?
musis se zaregistrovat na forum .jinak ty obrazky neuvidis
jinak na tom nic neni.udelej to jak ti pise.
Napsal: 05 čer 2010, 18:39
od dongrofo
Je potrebny ten olej z klukovky do sanie-turbo?
Ma to negativny vplyv na turbo ak je odvetranie riesene pod auto alebo do OCT?
Napsal: 06 čer 2010, 21:15
od flekyc
dongrofo píše:Je potrebny ten olej z klukovky do sanie-turbo?
Ma to negativny vplyv na turbo ak je odvetranie riesene pod auto alebo do OCT?
je to spis na skodu nez k uzitku. kamosovi v zime v odvetravani pravdepodobne zamrzli kapicky tyhle srajdy, nasalo mu to turbo a kompresor osekanej.
videl jsem vyvod hadice uplne mimo do plechovky(nadobky) a nebo jsem videl malej filtrik. to turbo to rozhodne nepotrebuje.
Napsal: 07 čer 2010, 12:16
od Smoke
mlhovina přimazává ventily, ale u dnešních motorů už asi netřeba, spíš bych řekl u tdi na škodu- olej se usazuje v IC.
jinak 1poznatek (taky to mám), když bylo orig zbaštilo to tudy cca 3dcl, a když to mám do nábobky tak je téměř suchá- jestli to ze sání spíš neodsávalo