Mytí motoru (umývat nebo neumývat)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mytí motoru (umývat nebo neumývat)
Ahoj všem, měl bych dotázek ohledně mýtí motoru. Právě jsem měnil olej a zjistil jsem že po zimně je hodně zasviněnej od posypové soli. Ta slaná voda se dostala snad všude.Chtěl bych si to umýt vapkou ale mám strach abych tomu spíš neublížil. Mohl by někdo napsat zkušenost jestli se má něco zakrývát, jestli používat nějaký přípravky (Arva atd.) nebo na co si dát pozor. A nebo se na to úplně v....t a nechat to tak.Jedná se o motor 1,9Tdi 81kw AHF.
Díky za každou radu.
Díky za každou radu.
mýt a klidně bez sundání hadiček akorát neprat pyl. filtr a podmíkou je motor nenastartovaný...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
"prát" je myšleno plýtvat zbytečně vodou i na místa kde to umí zaškodit...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dhfool píše:VW bych klidně umyl, akorát bych se vyhnul plným proudem konektorům a kabelům. Já jsem po takovém mytí vypínal měsíc auto přes kvalt
přesně!a vo tom to je.já doporučuji nemýt a už vůbec né vapkou,když tak opláchnot kýblem....
ta vapka umí pod tlakem protlačit vodu kolem těsnění do konektorů kabelových svazků a zůstane tam.po 3 měsících,kdy kontakty zvolna oxidujou,se začnou dít věci...
..jasně,že né každému-ale stává se....
motor má být čistý potom je to radost dělat...bds píše:No a ve svetle tech rizik spojenych s mytim wapem: Ma vubec nejaky realny smysl ten motor umyvat vedle dobreho pocitu z toho, ze mam cisty motor?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 11 bře 2010, 00:35
- Bydliště: tam kde se jezdi po leve strane
Obcas jsem si zajel ke kamosovi a ten vzal tlakovou vapkou... motor vypadal jak novy, vsechno se lesklo... motor byl zasadne nastartovany a u motoru s rozdelovacem se musela vysusit cepka rozdelovace. Motorovy prostor se vysusil teplem sam.
Bavim se o benzinovych motorizacich. Ten kamos mi rikal, ze takhle umyva motory nakladaku a nebyl zatim problem. Ono se totiz po umyti lepe hledaji zavady..
Bavim se o benzinovych motorizacich. Ten kamos mi rikal, ze takhle umyva motory nakladaku a nebyl zatim problem. Ono se totiz po umyti lepe hledaji zavady..
Naposledy upravil(a) Nightrider dne 30 bře 2010, 18:57, celkem upraveno 1 x.