jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Maty24
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 05 říj 2014, 13:30

Příspěvek od Maty24 »

Niekde som tu nasiel ze ten obruseny pridavnik na cerpadle sa nejakym spôsobom da posunúť do čerpadlá o 1 mm neviete mi poradiť ako to dosiahnem?
mottom
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 22 čer 2010, 15:58

Příspěvek od mottom »

Řešil někdo podavacku na TD? Z čeho použít čerpadlo na 12v? Začli mrazy a moje TD je bez podavačky a je to znát.
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

v cem to mas,casto pomaha vetsi trubky(12mm) a nebo se daji pouzit cerpadla z 1bodu a nebo orig podavacku na anftu
mottom
Přispěvovatel
Příspěvky: 71
Registrován: 22 čer 2010, 15:58

Příspěvek od mottom »

Je to Nissan Patrol 4.2td Radši bych něco určenýho na naftu. Problem bych řek že je filtr.
Uživatelský avatar
vencastyll
Přispěvovatel
Příspěvky: 292
Registrován: 25 led 2008, 17:15

Příspěvek od vencastyll »

Zdravím chtěl bych se zeptat jaký rozdíl je mezi 1.6 TD 44kw a 51kw v GII? jen čerpadlo vstřiky a turbo? nebo je i vnitřek motoru je nějak jiný?
Lopolek
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 25 říj 2014, 16:04
Bydliště: Německo

Příspěvek od Lopolek »

No ja bych zacal s tim ze bych dal opravdu kvalitni olej kterej trochi vydrzi bohatejsi smes potom pridas na nafte podle libosti :-) potom to bude hulit takze vyradis by-pass na turbu , a kdyz to bude malo tak si porid vstriky z avie :-) trochu je palodis a jak ja rikam co koiri jede :-) :-) pocopitelne pruchozi teubka a sport filt je samozrejmost :-)
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

Zdravim hoši, jal jsem se pridat tlak na turbu ovšem nevím si rady a tím regulatorem co vede do banky, je tam tycka s matkou co vede na páčku.. Tzn povolit matku a dál? Diky za rady a tip.Obrázek
kebitch
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 18 čer 2014, 10:45

Příspěvek od kebitch »

Už to tu bylo stokrát ;) Sundej segrovku co je na tom čepu, sundej to táhlo se závitem, povol kontra matku na závitu a zkrať to táhlo tim že s ním budeš otáčet... pak dotáhni kontra, nasaď zpět na čep, zajisti segrovkou a máš to... Taky je varianta odpojit to úplně (odpojíš a zaslepíš hadičku co vede do tý baňky) ale asi se pak s turbem brzo rozloučíš :D (nebo s motorem)
BMW e46 320D touring 110/125kw
hanzdj
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 13 črc 2009, 14:48
Bydliště: Vysočina

Holset HX27W

Příspěvek od hanzdj »

Ahoj, kdyby někdo chtěl měl bych na prodej turbo Holset HX27W axialni vůle nulová, radiální vůli má. Velikostně srovnatelné asi s Garrett GT2260. Cena 4500,- dohoda kdyžtak SZObrázek
BMW E30 2,5TDS, 12mm hlava, big IC, svor 2,62
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

Ahoj, menil jsem motor AAZ za AAZ a se starým motorem jsem u nás ve vesnici vyjížděl kopec na 4 a s tímto ho jedu za 3 jen tak tak.. Nemáte praktické zkušenosti o kolik otočit na čerpadle a podle toho přidat na turbu? Je fakt ze na starém jsem měl přidáno na čerpadle ale nevim o kolik plus IC - to budu dávat na nové taky..díky
kebitch
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 18 čer 2014, 10:45

Příspěvek od kebitch »

Musíš vyzkoušet sám... Jesti chceš přidávat i na turbu, přidal bych na turbu na tlak na kterej chceš jezdit, pak bych přenastavil klínek na co největší vybrání a zahodil plastovou podložku co je pod ním (případně klínek zbrousil). No a pak přidej na čerpadle třeba půl otáčky, jeď to projet, a uvidíš jestli ti to bude při plným tlaku turba hulit. Pokud ano uber třeba 1/4 otáčky. Pokud ne ještě přidej. Pak ti to ale zase může hulit "vespod", to doladíš tim otočným ozubeným kolečkem u klínku jak na něm sedí ta pružina pod membránou. Když ho vytočíš nahoru bude čerpadlo dávat víc nafty až při vyšším tlaku, když ho stočíš dolu bude čerpadlo dávat víc nafty při nižším tlaku - tedy nejspíš to bude hulit když dáš plnej plyn a než se turbo natlačí na plnej tlak... Laboruj sám, je o tom milion článků na netu s fotkama.... Kdyžtak SZ dám ti TEL a poradim....
BMW e46 320D touring 110/125kw
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

zdravím, tak jsem přidal na turbu úplně na poslední závit, dal intercooler z TDi, a dostanu se max na 1.1B, přidal půl otáčky na čerpadle ale ještě nevybral komínek, nic extra upřímně.. jede to lépe ale žádný zázrak.. na starém turbu sem po vyndání nemohl ani sikovkama zaboha otevřít regulaci, že by byla zarezlá a byla zavřená ? jelo to hezky.. tzn má komínek takový vliv ?
kebitch
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 18 čer 2014, 10:45

Příspěvek od kebitch »

Jo kominek ma celkem dost velkej vliv, a bejt tebou tak ho zbrousim... Co tam mas za turbo? 1.1b neni nic moc, to je skoro serie... Nefouka ti nekde vzduch pryc?
BMW e46 320D touring 110/125kw
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

serie bez IC byla 0.7.. KKK typ nevím.. staré bylo garret a měl jsem pouze přidáno na čerpadle a vyjížděl jsem tady ve vesnici kopec na 4.. no a ted s přidanym turbem ho vyjedu na 3 a 4 si můžu nechat zdát... to mě dost sere.. komínek byl netknutý..
kebitch
Přispěvovatel
Příspěvky: 142
Registrován: 18 čer 2014, 10:45

Příspěvek od kebitch »

Ja mam kkk k14 a kdyz odpojim wastegate a mam dost nafty tak tlaci 1.8b. Jinak bezne jezdim 1.4 - 1.5, na nafte pridano (uz vatne nemam tuseni kolik) zbrousenej klinek, a GOV mod a jede to jak hovado. Mam teda 406ku coz je uplne jinej motor. Mozna tam mas k24 (ty se davali na G2 1.6 td) tam netusim kolik zvladne natlacit, ale urcite je 1.1 malo. Presne 1.1 jsem mel se zatocenou regulaci nadoraz kdyz mi utikal vzduch... Zkus ucpa hadici co jde z intercooleru do sani (me tam sedla plechovka od spreje - utah sem ji sponou) a jemne pridavat plyn a osahavat spoje u vedeni vzduchu IC a tak, jestli ti to fakt nekde nefici...
BMW e46 320D touring 110/125kw
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“