jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- wr8
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 762
- Registrován: 05 úno 2007, 23:24
- Bydliště: Kunštát
- Kontaktovat uživatele:
kdyby to bylo z jednobodu(tlak kolem 1baru) tak se da rict ze by t mohla byt vyhoda(omezeni padani predvstriku)ale kdyby to melo kolem 3 tak to uz je moc,to nekde praskne,navic ja nafta o dost hustejsi nez benzin tak to cerpadlo pujde rychle do kytek a nopak muze ucpavat privod
otazka je co ladis a ceho chces dosahnout?
otazka je co ladis a ceho chces dosahnout?
Pajero 2,8TD
Zdar nadcenci. Chcem trocha zvysit vykon mojho pajerka,tak som pridal trocha tlak turba cca 1bar a ladim aj cerpadlo. Pridal som tuhosti pruziny pod membranou zatial pol otacky povolena,natocil kuzelku aby viac davala nafty.Problem ale je cerpadlo bolo cca2 roky dozadu aj s autom v servise tieklo gufero na vstr. cerpadle a ten pan pridal aj davke nafty srobom na cerpadle zevraj sa mu to zdalo slabe. Ale neviem kolko. No a problem je v tom ze aj ked som na srobe uz pol otacky ubral aj tak ked pridam plyn tak je za mnou cierny dym.
Ako optimalne nastavit tu davku paliva na tom srobe aby nebola zmes uz chudobna a doladit to predpätie pruziny a ten kuzel pod membranou.
Dik
Ako optimalne nastavit tu davku paliva na tom srobe aby nebola zmes uz chudobna a doladit to predpätie pruziny a ten kuzel pod membranou.
Dik
Zdravím, trochu offtopic, ale píšu to sem protože se jedná o upravený motor a nemám zapotřebí poslouchat odpovědi stylu "a co si čekal" a podobně.
Takže k věci, mám peugeot 406 1.9TD, wastegate dotažený na doraz takže turbo tlačí 1.5 baru, ubroušený klínek na čerpadle co to jde, něco přidáno i na šroubu, katalyzátor pryč. Zatim sem testoval, najel sem s tímhle nastavením cca 2000 Km. včera když sem ladil najednou se za autem začlo hulit, tlak turba spadl na max 0,8 bar, a když se roztočí turbo tak se slyšet strašný syčení. Hadice sem prošel (zatim jenom nandaný na motoru) nevypadaj že by nějaká praskla. když přidávám na volnoběh nikde z hadic nic neuniká (avšak turbo netlačí skoro nic, rafička na manometru se sotva hne). zato je to syčení pořádně slyšet ve výfuku, což do teď nebylo. výfuk bublal jak choper, teď to prostě syčí... Probíral sem to se známým automechanikem, říkal že se párkrát už stalo že turbo prasklo, myslíte si že je to můj případ? případně co jiného by to mohlo být? ještě nás napadla varianta že se seknul obtokový ventil a zůstal otevřený. prosím o radu, či názory, děkuji
Takže k věci, mám peugeot 406 1.9TD, wastegate dotažený na doraz takže turbo tlačí 1.5 baru, ubroušený klínek na čerpadle co to jde, něco přidáno i na šroubu, katalyzátor pryč. Zatim sem testoval, najel sem s tímhle nastavením cca 2000 Km. včera když sem ladil najednou se za autem začlo hulit, tlak turba spadl na max 0,8 bar, a když se roztočí turbo tak se slyšet strašný syčení. Hadice sem prošel (zatim jenom nandaný na motoru) nevypadaj že by nějaká praskla. když přidávám na volnoběh nikde z hadic nic neuniká (avšak turbo netlačí skoro nic, rafička na manometru se sotva hne). zato je to syčení pořádně slyšet ve výfuku, což do teď nebylo. výfuk bublal jak choper, teď to prostě syčí... Probíral sem to se známým automechanikem, říkal že se párkrát už stalo že turbo prasklo, myslíte si že je to můj případ? případně co jiného by to mohlo být? ještě nás napadla varianta že se seknul obtokový ventil a zůstal otevřený. prosím o radu, či názory, děkuji
BMW e46 320D touring 110/125kw
ale strašně ale opravdu strašně moc my to fičí z vejfuku... doteď to byl takovej bublavej zvuk, a teď to má zvuk jako kdybych měl ve vejfuku lux. Když mám 2 500 ot a víc tak už neni slyšet nic jinýho než to syčení, jenže to jde opravdu z výfuku... je možný že by utíkal tlak co má jít do sání do výfuku? hadice projdu po víkendu to budu mít konečně čas, všechny je sundám skouknu pořádně. Ale je blbost aby to bylo slyšet z vejfuku když by byla prasklá hadice ne?
BMW e46 320D touring 110/125kw
Zdar pani,viete mi poradit ako optimalne nastavit zmes na Pajere2800cerpadlo Zexel. Srob obohacovaca zmesy je odblombovany cize neviem aka je zakladna poloha. Aj po plynulom pridani ide z vyfuku cierny dym. Pol oatcky som ubral ale stale ide tmava hmla.
Viete mi poradit ako upravit zmes aby nebola chudobna? DIK
Viete mi poradit ako upravit zmes aby nebola chudobna? DIK
Čafte hoši. Nedávno som sa dopracoval k VW Vento 1.9 TD AAZ r.v 1992
Prečital som tu toho celkom dosť a nasal dake informácie len mi este nieje zopar zopár veci jasných. Vyfuk som spriechodnil. Namontoval budik tlaku turba, tyčkou na turbe som pridal na 1.3baru. Nastavil podľa navodu ten bočny srobik na pridanie nafty a este ma caka zbrusenie tej obohacovacej tyvky a odstavenie bajpassu alebo westgatu alebo ako sa to vola. Nasiel som tu pekny postup na strane 100 kde je to vsetko krasne popísané len neviem ci je treba ten bajpass zaslepovat ked mi to len úpravou tej tycky turbo fuka 1.3b.co vy na to?
Prečital som tu toho celkom dosť a nasal dake informácie len mi este nieje zopar zopár veci jasných. Vyfuk som spriechodnil. Namontoval budik tlaku turba, tyčkou na turbe som pridal na 1.3baru. Nastavil podľa navodu ten bočny srobik na pridanie nafty a este ma caka zbrusenie tej obohacovacej tyvky a odstavenie bajpassu alebo westgatu alebo ako sa to vola. Nasiel som tu pekny postup na strane 100 kde je to vsetko krasne popísané len neviem ci je treba ten bajpass zaslepovat ked mi to len úpravou tej tycky turbo fuka 1.3b.co vy na to?
Chlapy tak som pribrusil tu tyčku. Staci to takto? Motor od spodu viac taha ale hore moc nie. Zaslepil som bypass tlak je okolo 1.5 ale zaujímavosť ze len na 4rke sa dostanem na taku hodnotu 1-2-3 okolo 1.3 len tlači zaujímavé. IC tam je original z 66kw 1Z je možné ze je ten IC slabsi a nestiha to chladit?
Co vy na to
Co vy na to