jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jak na zlepseni TD
jde nejak lehce poupravit muj 1,9TD v B3? Uz ma nalitano peknejch 200tis takze nic extremniho. Je to 55kw, s tim asi moc nehnu, ale treba naky spesl vstriky? Zvednout kroutak? Lepsi fitr vzduchu?
nebo to nema cenu resit a jezdit zvesela dal?
kdyz vykon mi casto chybi...
edit:
vyreseno, mTDI
nebo to nema cenu resit a jezdit zvesela dal?
kdyz vykon mi casto chybi...
edit:
vyreseno, mTDI
Naposledy upravil(a) AlesShi dne 06 říj 2007, 21:23, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
blbost, mam golf II 1,6 TD, 300tis. km nalitaný, tlak 1,8b. a 105k a 200Nm. vše je ok, jen turbo vydrží méně, ale když se budeš chovat slušně (zahřívat motor a zbytečně ho netrápit) tak vydrží!
Naposledy upravil(a) Smoke dne 09 pro 2008, 18:59, celkem upraveno 1 x.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
ak mas 1,8T benzin tak na to co bolo vyssie napisane zabudni benzinak nema cerpadlo ktore by urcovalo davky, a chudobnejsou zmesou prepalis piesty ani nevies ako ... tam ti neostane nic nez ist niekomu kto vie dobre robit cipy a cipnut to pretoze zmes ti nastavuje RJ a benzin sa ti davkuje cez elektronicky ovladane vstrekovace
Peugeot 406, HDI, 110ps
Naftu přidáš tímhle šroubkem na čerpadle, povol kontra a otoč šroubkem (opatrně je citlivý, zvednou se otáčky) doprava tak o půl otáčky šroubku. Otáčky vyletí na cca 1800 tak je rychle uber na dorazu plynu. Nasedni a vyzkoušej, pravděpodobně to líp pojede ale bude to i "líp" hulit
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 330
- Registrován: 07 kvě 2006, 18:16
Plnej plyn budeš moct dát! Musíš snížit spodní doraz, o který se opírá regulační páka na čerpadle (jde k ní lanko od plynu). Je tam tuším taky kontra matka.van Thomas píše:Ale kdyz pak na pace snizim ty otacky,tak pak jakoby nebudu moc dat plnej plyn,ne?
A jak udelat ten bajpas na turbu?
Bypass vyřadíš z činnosti tak, že zabezpečíš ať se neotevírá (ať jdou veškeré výfukové plyny na lopatky turbíny) -ať se nehejbe ta tyčka co vede z plechovky na turbu, do této plechovky vede hadička z místa za kompresorovým kolem. Nejjednodušší je tu hadičku odpojit, tím zůstává bypass pořád zavřený, a něčím zaslepit výstup za kompresorem ať neuniká tlak. Podle mě ale půjde turbo brzo do kytek, protože se bude dost přetáčet ale na druhou stranu, pokud to skutečně dá bar a půl a odladíš dávkování nafty tím šroubkem + ten IC tak to bude zřejmě dost dobře lítat. Nejlepší bys měl současné turbo zaměnit za Garretta GT17 ze 130 PS TDI, jelikož ti vydrží (narozdíl od toho starého turba které budeš přetáčet). To turbo by tam mělo jít snadno, Andre je nabízí tuším něco mezi 3500 - 4000 Kč a má navíc naklápěcí lopatky, takže takřka zmizne turbo prodleva.
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9JTDm 16V