Stránka 1 z 1

Problém so štartom Tipo 1.9 TD

Napsal: 05 lis 2006, 22:50
od CrazyPK
Zdravim. Vlastním presúvadlo Tipo 1.9 TD. Jednou z vecí čo ma štve je štartovanie /aj za studena aj za tepla aj pri zohriatom motore/.

Pri štartovaní dlho točí a až kdesi čosi odpáli.Ked chytí (studený) tak párkrát niektorý valec vynechá a potom už beží normálne.

Ak môžte prosím poradte. zatim dik

Napsal: 06 lis 2006, 08:56
od ROMEK
Mne neco podobneho robilo na TIPU1,7D a byl rozleptany palivovy filtr cize stary ked to nepomoze bude neco s dopravou nafty alebo s cerpadlem

Napsal: 06 lis 2006, 19:00
od jarda3tipo
Tip:
Koukni na zhavice.Porovnej jejich proudovou charakteristiku.Muzes je i demontovat a zkontrolovat zhavici kolik.

Napsal: 06 lis 2006, 19:04
od jan
zkus zmerit predvstrik a taky tlaky ve valcich.

Napsal: 29 lis 2006, 00:10
od CrazyPK
Zhavice som mal vonku. Su OK.
Filter mam nový. Tlaky som meral dávnejsie a boli 22 az 23.

Namontoval som pred palivový filter elektromag. ventil na zastavenie prívodu paliva / a aj proti spádaniu nafty. /Velmi to nepomohlo. Zlepsili sa iba teple starty.

Skusim sa este pozriet na trysky.

Ozaj, ake trysky by tam mali byt ? poradte niekto kvalitu a spolahlivost.
nejaké oznacenie a technické hodnoty.
Prosim vas len nie made in china a pod.

Napsal: 29 lis 2006, 07:33
od Csala
CrazyPK píše:Zhavice som mal vonku. Su OK.
Filter mam nový. Tlaky som meral dávnejsie a boli 22 az 23.

Namontoval som pred palivový filter elektromag. ventil na zastavenie prívodu paliva / a aj proti spádaniu nafty. /Velmi to nepomohlo. Zlepsili sa iba teple starty.

Skusim sa este pozriet na trysky.

Ozaj, ake trysky by tam mali byt ? poradte niekto kvalitu a spolahlivost.
nejaké oznacenie a technické hodnoty.
Prosim vas len nie made in china a pod.
Tlaky mas nic moc :(

Napsal: 29 lis 2006, 13:03
od rat21
CrazyPK píše:Zhavice som mal vonku. Su OK.
Filter mam nový. Tlaky som meral dávnejsie a boli 22 az 23.

Namontoval som pred palivový filter elektromag. ventil na zastavenie prívodu paliva / a aj proti spádaniu nafty. /Velmi to nepomohlo. Zlepsili sa iba teple starty.

Skusim sa este pozriet na trysky.

Ozaj, ake trysky by tam mali byt ? poradte niekto kvalitu a spolahlivost.
nejaké oznacenie a technické hodnoty.
Prosim vas len nie made in china a pod.
Ked chces kvalitne trysky, kup Bosch napr. v Motorpale, musis vediet typ motora - stitok mas pod kapotou nad pravym svetlom. A skontroluj si bateriu, pri tvojich tlakoch potrebujes mat 100%-nu.

Napsal: 29 lis 2006, 21:21
od Tomas-Oaza
tlak 22 a 23 je podle me na naftaka na to abys v zime nenastartoval.

Napsal: 29 lis 2006, 22:59
od rat21
Tomas-Oaza píše:tlak 22 a 23 je podle me na naftaka na to abys v zime nenastartoval.
Musim protestovat. Tlaky 22 som mal asi pred 3 rokmi a minulu zimu som startoval aj pri -25.

Napsal: 30 lis 2006, 07:32
od Csala
rat21 píše:
Tomas-Oaza píše:tlak 22 a 23 je podle me na naftaka na to abys v zime nenastartoval.
Musim protestovat. Tlaky 22 som mal asi pred 3 rokmi a minulu zimu som startoval aj pri -25.
Diesel v dobrej kondicii by mal mat tlaky vacsie ako tvojich 22. Ako to bolo merane?

Napsal: 04 pro 2006, 19:22
od CrazyPK
Chlapi, aky je rozdiel v tryskách: DN 12 SD 290 a DN 0 SD 288 ?
Tie 290-tky mam teraz. Zohnal som z druhého Tipa drziaky aj s tryskami a tam boli 288-čky.

Ake tam mam teda dat ?
Mam TYP motora: 160 A6 55A