Jakou koupit dodávku?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Jakou koupit dodávku?

Příspěvek od grim »

Uvažuju o koupi starší dodávky a prosím pomoc s výběrem. S ohledem na rok výroby (dejme tomu od 2000) počítám s tím, že už to bude mít nějaký ten kilometr za sebou, proto mě zajímá jak je na tom ta nebo ta dodávka po motorové stránce, dostupností a cenou dílů, spotřebou,.. ať se pak netluču do hlavy. velikost dodávky - střední, případně maxi. nebudu zatím psát co mi padlo do oka, ať případně neovlivňuju vaše názory :).
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Bydliště: střední čechy :)

Re: Jakou koupit dodávku?

Příspěvek od syncon »

grim píše:Uvažuju o koupi starší dodávky a prosím pomoc s výběrem. S ohledem na rok výroby (dejme tomu od 2000) počítám s tím, že už to bude mít nějaký ten kilometr za sebou, proto mě zajímá jak je na tom ta nebo ta dodávka po motorové stránce, dostupností a cenou dílů, spotřebou,.. ať se pak netluču do hlavy. velikost dodávky - střední, případně maxi. nebudu zatím psát co mi padlo do oka, ať případně neovlivňuju vaše názory :).
nedal si cenovej limit , ale ja uz dlouho koukam po T4 s 111kw TDI to je uplne idealni auto :) ale nedelaly je v ,,longu´´ (wallbash)
Naposledy upravil(a) syncon dne 16 dub 2010, 15:26, celkem upraveno 1 x.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Nevím, jak velkou dodávku potřebuješ, ale mně by se líbilo třeba eltéčko.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
JENDA T4
Aktivista
Příspěvky: 2904
Registrován: 30 led 2006, 18:30
Bydliště: praha 9

Příspěvek od JENDA T4 »

za mne daily,mněl jsem možnost jezdit jak s daily tak lt a daily best.
má to rám,mužeš to přeložit a ani to nepoznáš,motor byl taky nesmrtelnej a tahavej.
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Souhlasím s Jendou T4, Iveco s motory JTD nemají chybu :)
GIV Variant TDi ???kW
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

ok, takže nějaké názory tu jsou, tak ještě doplním (na to jsem fakt zapomněl) nějakou +- cenu: 150000,- to je představa a může se to zvrhnout nahoru nebo dolů.
teď typ (velikostně) na co jsem se díval: sprinter. díval jsem se i na LT a daily. ale jak jsem psal, tak nevím jak jsou na tom, proto uvítám zkušenosti. ..nekupuju podle barvy.. (noteeth)
grim
Přispěvovatel
Příspěvky: 779
Registrován: 19 bře 2006, 13:58
Bydliště: UH

Příspěvek od grim »

...tu t4 jsme měli. posloužila dobře, ale je potřeba větší. v práci teď máme dvě dodávky ducato (ten poslední model), jestli si dobře pamatuju, tak jsou 120k motory. jedna má cca 180tkm (druhá o 70tkm míň) a už mi přijde taková línější. spotřeba (dlouhodobá) cca 12/100 - většina dálnice.

sprintera jsem napsal proto, že kamarád mají v práci tu nejdelší verzi s pětiválcem 115kw a přes 720tkm na tacho. jel jsem s tím a.. řízení už mělo vůle, ale motor jel jak pila - to jsem docela čuměl. je fakt, že nevím, jakou to má spotřebu, cena dílů,.. ale co jsem četl, tak motor by měl být držák.

je potřeba si dát u toho iveca na něco zvlášť pozor? (slabé místa) jak je na tom se spotřebou?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

co vím, tak známej si teda nemohl vynachválit, ironicky, na Ivecu přední nápravu, když skoro každej druhej servis řešil nějaký ramena, že tam pořád něco tlouklo, druhej má Ducato 2,8 JTD, na tachecu 600000km, další 200000km neukazoval a pořád jezdí, akorát to bejvá kolikrát dost ohnilý, LT a Sprinter je skoro to samý, v LT lepší 2,5 než 2,8, motory ve Sprinterech jsou opravdu držáky
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Jednoznacne platformu Ducato/Boxer/Jumper vyhradne s motormi Iveco bud Softec 2.8TDI, alebo novsi Sofim 2.8JTD, pripadne novy 2.3 JTD 16V. Musis si uvedomit ze napr. T4 a je vlastne jedno co, proste vsetky ine dodavky maju obycajny motor urceny do osobneho auta, co ma svoje nevyhody. Motori Iveco boli skotruovane vyhradne za ucelom pouzitia v uzitkovych vozidlach. Medzi pracantmi su bezkonkurencna spicka s ktorou sa ziadny ine motory v dodavkach porovnavat nedaju. A celkovo motori koncernu fiat su vydarene (az na ojedinele vynimky) a JTDcka su stala spika na trhu (etalon, preztiz).
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

Já bych šel do sprintera.Osobně jsem s ním nějakejch pět let jezdil občas ven.Ale byla to ta stará 312 ještě ne CDI.Při jízdě do 110KM/h si vzal kolem 9L/100km.Každej rok prolejt olejem a byl klid.Teď má nějakejch 1 200 000 a jezdí vesele dál.Je dělaná hlava,vstřiky,spojka,startér a altík.Plus nějakej ten čep.Auto se prodalo a koupilo se poslední model 318 CDI V6 a taky spokojenost.teď má nějakejch 270 000km.Auto jede jak z praku a při lehký noze kolem deseti litrů.Ale umí i za šestnáct.Jinak tady jsou ještě dva sprintery 313 CDI a 316 CDI oba rok 2001,oba kolem 700 000km a bez větších problémů,akorát ten druhej na něm se měnilo turbo.V Ivecu jsem se učil tři roky takže vím že u dailyny je to kus od kusu,záleží na co trefíš.Největší problémy bejvaj s elektrikou.Hodně odcházej svazky pod autem co jsou tažený v šasí.Pak to třeba nejde chcípnout a takový ty dětský nemoce.Jinak je to ital takže koroze a tak.Ale zase cena je ůplně někde jinde než třeba u MB,VW atd.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Uživatelský avatar
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

ducato , boxer jedině s JTD , davit sio bacha na motor od forda PUMA9
hořej na něm altíkz protože do nich kape voda (výrobní vada )
navic elketrika na boxerech je sebevražda 5 let starý auto a uhnilí drátz u konektoru (pod oknem u řidiče )
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

OTEC UZ MAL 5 DUCAT PRVE MALO CEZ 1000000KM A SLO TERAZ MA DVE SUPER MAXI 3.0JTD TIE IDU JAK GULA VRELO ODPORUCAM MALI SME AJ 2.8JTD AJ 2.5TDI MAX SPOKOJNOST ODPORUCAM
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Hošíku,brzdi to nadšení z MB..hlavně kvůli rezu..Tak jak dokáže zreznout některý Sprinter,zrezne máloco...
nepropadat panice...
JENDA T4
Aktivista
Příspěvky: 2904
Registrován: 30 led 2006, 18:30
Bydliště: praha 9

Příspěvek od JENDA T4 »

asi člověk musí narazit na dobrej kus,at je to fiat,iveco,mb atd,chce to vše prolézt řízení,brzdy nápravy atd,eště mne napadlo,ty daily v 5kvaltu bejvaj většinou dost pomalé,chce to project,ale někdy táhne i 5kvalt hezky nad 160. takže bych asi volil 6g nebo rychlej 5g.
Taky jsem slyšel že ty novější motory,tuším že 02 a novější s ř.j. jsou sice uspornější,ale už nejsou tak spolehlivé,těžko říct co je na tom pravdy.
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

Jericho-Vůbec nic nechválím,jen osobní skušenost.Když se takhle budeš starat o jakýkoliv auto tak ti vydrží kastle si myslím to samý.Ale vyvařovanej fakt nebyl.Puchejře nějaký měl,ale který auto po těch km ne....
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“