Stránka 1 z 2
log audi a6
Napsal: 18 dub 2010, 20:17
od houmran
Napsal: 18 dub 2010, 20:31
od koco
musíš urobit poriadny log, na 3tí prev. stupen, od 1500-4000ot. pri plnom plyne. A napíš o aký motor sa jedná.
Napsal: 19 dub 2010, 12:09
od houmran
koco píše:musíš urobit poriadny log, na 3tí prev. stupen, od 1500-4000ot. pri plnom plyne. A napíš o aký motor sa jedná.
ok udelam jinak je to rv.2000 ,2.5tdi,110kw,
Re: log audi a6
Napsal: 20 dub 2010, 07:31
od houmran
Napsal: 20 dub 2010, 07:54
od chosepm
Otevřel bych olejový víčko, jestli se ti netlakuje spodek, pak kontrola nafty (průtok,bubliny) a těsnost EGR...
Napsal: 20 dub 2010, 07:57
od houmran
chosepm píše:Otevřel bych olejový víčko, jestli se ti netlakuje spodek, pak kontrola nafty (průtok,bubliny) a těsnost EGR...
myslel jsem ze to je turbem ...... chtel jsem ho poresit za slusnej peniz ale zase bych nechtel vyhodit zbytecne prachy za turbo pokud je ok.
Napsal: 20 dub 2010, 16:43
od dhfool
Otevřel bych olejový víčko, jestli se ti netlakuje spodek, pak kontrola nafty (průtok,bubliny) a těsnost EGR...
... a pak vyměň váhu.
Napsal: 20 dub 2010, 20:53
od chosepm
dhfool píše:Otevřel bych olejový víčko, jestli se ti netlakuje spodek, pak kontrola nafty (průtok,bubliny) a těsnost EGR...
... a pak vyměň váhu.
přesně...nebo ji na zkoušku odpoj.
ale ten kouř váhou nebude

Napsal: 20 dub 2010, 21:28
od dhfool
Pokud ji odpojí, tak toho moc nepozná. Auto stejně nepojede. Chce to novou.
Jo jo, kouř váhou nebude, tam bude jiný problém

Napsal: 20 dub 2010, 21:34
od chosepm
dhfool píše:Pokud ji odpojí, tak toho moc nepozná. Auto stejně nepojede. Chce to novou.
Jo jo, kouř váhou nebude, tam bude jiný problém

Pokud jí odpojí a pojede to stejně špatně, tak je velká pravděpodobnost, že je k.o.
Napsal: 20 dub 2010, 22:17
od josef10

další kouřící nešťastná 2,5TDI.

Napsal: 21 dub 2010, 00:55
od houmran
josef10 píše:
další kouřící nešťastná 2,5TDI.

myslite ze podle lodu co jsem udelal dava vaha malo vzduchu?
kolik by to melo byt pri 4000tis.ot/min ???
Napsal: 21 dub 2010, 07:35
od chosepm
houmran píše:josef10 píše:
další kouřící nešťastná 2,5TDI.

myslite ze podle lodu co jsem udelal dava vaha malo vzduchu?
kolik by to melo byt pri 4000tis.ot/min ???
už ve 3000ot/min určitě 800mg a víc...pokud je filtr,EGR,turbo a výfuk ok
Navíc požadavek tam máš znázorněnej, tak pokud koukneš na všechny ty věci co se tu probraly, a zkusíš novou váhu, určitě se k němu přiblížíš.
Napsal: 21 dub 2010, 22:58
od koco
Ja by som najprv pozrel pod veka ventilov, možno bude zrada tam

Napsal: 21 dub 2010, 23:05
od josef10
houmran píše:josef10 píše:
další kouřící nešťastná 2,5TDI.

myslite ze podle lodu co jsem udelal dava vaha malo vzduchu?
kolik by to melo byt pri 4000tis.ot/min ???
ja si myslim ,ze klidne vacka muze byt vydrena.......naftove cerpadlo KO..... atd.....

Vlastnit 2,5 TDI je opravdove motoristicke nestesti
