Stránka 1 z 2

log audi a6

Napsal: 18 dub 2010, 20:17
od houmran
mize se nekdo mrknout na muj log jeden je ze skupiny 3 a druhy z 11.
Nejak mi to netahne,nema to akceleraci a kouri takovy bilý kouř.

:? :? :? :? :?

http://leteckaposta.cz/495206883

http://leteckaposta.cz/483414633

Napsal: 18 dub 2010, 20:31
od koco
musíš urobit poriadny log, na 3tí prev. stupen, od 1500-4000ot. pri plnom plyne. A napíš o aký motor sa jedná.

Napsal: 19 dub 2010, 12:09
od houmran
koco píše:musíš urobit poriadny log, na 3tí prev. stupen, od 1500-4000ot. pri plnom plyne. A napíš o aký motor sa jedná.
ok udelam jinak je to rv.2000 ,2.5tdi,110kw,

Re: log audi a6

Napsal: 20 dub 2010, 07:31
od houmran
[quote="houmran"]mize se nekdo mrknout na muj log jeden je ze skupiny 3 a druhy z 11.
Nejak mi to netahne,nema to akceleraci a kouri takovy bilý kouř.

:? :? :? :? :?
oprava log : http://leteckaposta.cz/383215308

http://leteckaposta.cz/895952272

Napsal: 20 dub 2010, 07:54
od chosepm
Otevřel bych olejový víčko, jestli se ti netlakuje spodek, pak kontrola nafty (průtok,bubliny) a těsnost EGR...

Napsal: 20 dub 2010, 07:57
od houmran
chosepm píše:Otevřel bych olejový víčko, jestli se ti netlakuje spodek, pak kontrola nafty (průtok,bubliny) a těsnost EGR...
myslel jsem ze to je turbem ...... chtel jsem ho poresit za slusnej peniz ale zase bych nechtel vyhodit zbytecne prachy za turbo pokud je ok.

Napsal: 20 dub 2010, 16:43
od dhfool
Otevřel bych olejový víčko, jestli se ti netlakuje spodek, pak kontrola nafty (průtok,bubliny) a těsnost EGR...
... a pak vyměň váhu.

Napsal: 20 dub 2010, 20:53
od chosepm
dhfool píše:
Otevřel bych olejový víčko, jestli se ti netlakuje spodek, pak kontrola nafty (průtok,bubliny) a těsnost EGR...
... a pak vyměň váhu.
přesně...nebo ji na zkoušku odpoj.
ale ten kouř váhou nebude ;)

Napsal: 20 dub 2010, 21:28
od dhfool
Pokud ji odpojí, tak toho moc nepozná. Auto stejně nepojede. Chce to novou.

Jo jo, kouř váhou nebude, tam bude jiný problém (crazy)

Napsal: 20 dub 2010, 21:34
od chosepm
dhfool píše:Pokud ji odpojí, tak toho moc nepozná. Auto stejně nepojede. Chce to novou.

Jo jo, kouř váhou nebude, tam bude jiný problém (crazy)
Pokud jí odpojí a pojede to stejně špatně, tak je velká pravděpodobnost, že je k.o.

Napsal: 20 dub 2010, 22:17
od josef10
(offtopic) další kouřící nešťastná 2,5TDI. (offtopic)

Napsal: 21 dub 2010, 00:55
od houmran
josef10 píše:(offtopic) další kouřící nešťastná 2,5TDI. (offtopic)
myslite ze podle lodu co jsem udelal dava vaha malo vzduchu?

kolik by to melo byt pri 4000tis.ot/min ???

Napsal: 21 dub 2010, 07:35
od chosepm
houmran píše:
josef10 píše:(offtopic) další kouřící nešťastná 2,5TDI. (offtopic)
myslite ze podle lodu co jsem udelal dava vaha malo vzduchu?

kolik by to melo byt pri 4000tis.ot/min ???
už ve 3000ot/min určitě 800mg a víc...pokud je filtr,EGR,turbo a výfuk ok ;)
Navíc požadavek tam máš znázorněnej, tak pokud koukneš na všechny ty věci co se tu probraly, a zkusíš novou váhu, určitě se k němu přiblížíš.

Napsal: 21 dub 2010, 22:58
od koco
Ja by som najprv pozrel pod veka ventilov, možno bude zrada tam :o

Napsal: 21 dub 2010, 23:05
od josef10
houmran píše:
josef10 píše:(offtopic) další kouřící nešťastná 2,5TDI. (offtopic)
myslite ze podle lodu co jsem udelal dava vaha malo vzduchu?

kolik by to melo byt pri 4000tis.ot/min ???
ja si myslim ,ze klidne vacka muze byt vydrena.......naftove cerpadlo KO..... atd..... ;)
(offtopic) Vlastnit 2,5 TDI je opravdove motoristicke nestesti (offtopic)