tesnost vstreku 2.0 TDI 16V-vyriesene
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- misoVW
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
tesnost vstreku 2.0 TDI 16V-vyriesene
Mam tu A4 2.0TDI, 16V, motor BNA, 100kW. Pretesnoval som vstreky pretoze motor na volnobeh a v nizsich otackach za jazdy trha, akoby vynechava (dvojhmota je nova) a po pretesneni ked sa motor zohreje cca na 70°C motor na volnobeh zacne ist na 3 valce. V kanale 13 je hodnota prveho vstreku 2,99 ostatne su ok. Za studena ide motor celkom pekne na 4valce, aj vsetky hodnoty v kanale 13 su ok. Dal som znova von 1. vstrek a je vidiet ze dosadacia tesniaca plocha je nerovnomerne odtlacena. Motor aj dost dymi na bledomodro, pravdepodobne tecia nafta do valca okolo vstreku. Nevie niekto ako by sa ten vstrek dal utesnit? Viem ze vymenou hlavy Neriesil to niekto? Dik.
sorry za kvalitu foto, fotene mobilom.
sorry za kvalitu foto, fotene mobilom.
Naposledy upravil(a) misoVW dne 27 dub 2010, 19:21, celkem upraveno 1 x.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1986
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
No ten kouř s tim souvisí, když je to zavzdušněný...
Návrhy na utěsnění se tady probíraly. Je jasný, že hlava je 100%. Všechno ostatní nemusí dlouho vydržet. Druhá věc je když ty experimenty máš dělat na svým, nebo na cizím. To si pak rozmyslíš
Padaly tady návrhy na brusnou pastu a tak podobně, zkus pohledat problémy s 2,0tdi.
Taky mam v hlavě nápad ale nebudu presentovat něco tak neprofesionálního
Návrhy na utěsnění se tady probíraly. Je jasný, že hlava je 100%. Všechno ostatní nemusí dlouho vydržet. Druhá věc je když ty experimenty máš dělat na svým, nebo na cizím. To si pak rozmyslíš
Padaly tady návrhy na brusnou pastu a tak podobně, zkus pohledat problémy s 2,0tdi.
Taky mam v hlavě nápad ale nebudu presentovat něco tak neprofesionálního
Naposledy upravil(a) chosepm dne 25 dub 2010, 20:06, celkem upraveno 1 x.
***VAG,PSA,Renault***
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1986
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
no zkus to...snad to dlouho vydrží Zlepšení ale určitě poznáš. Pořádně to pak vyčisti.
Tak napiš do SZ at se nám nesmějou Myslim že mam řešení na dlooouho ale nemam ho kde aplikovat
Tak napiš do SZ at se nám nesmějou Myslim že mam řešení na dlooouho ale nemam ho kde aplikovat
Naposledy upravil(a) chosepm dne 25 dub 2010, 20:10, celkem upraveno 1 x.
***VAG,PSA,Renault***
proč by se měl někdo smát, možná majitel 2 litra, kterýmu to zatím nefučí, klidně to napiš, nejhorší je, že i kdyby si člověk nechal třeba vyrobit nějaký měděný podložky, změní se tím poloha vstřikuchosepm píše:no zkus to...snad to dlouho vydrží Zlepšení ale určitě poznáš. Pořádně to pak vyčisti.
Tak napiš do SZ at se nám nesmějou Myslim že mam řešení na dlooouho ale nemam ho kde aplikovat
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1986
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
jenže co tam dáš za měděnou podložku na kužel? Blbě jí vyrobíš. I kdybys tam udělal těsnění na plocho (vyfrézovat plošku do hlavy a zápich do vstřiku) na malej kroužek, špatně docílíš toho aby ti seděl i kužel i kroužek.misoVW píše:zafrezovat tu dosadaciu plochu nizsie a dat medenu podlozku jak pise Huml. Otazka je, cim to zafrezovat
Druha moznost je ta brusna pasta+poistenie s Loctite
Chosepm napis aj Ty Tvoj napad, kludne aj do SZ, dik. Kazdy napad dobry.
Nejlepší řešení by byla buď kuželová fréza, která ti na dosedací ploše v hliníku udělá ty správný "drážky" a vlivem dotažení se to do hliníku domačkne a bude to těsnit. (taková fréza by sla vyrobit i z nefunkčního vstriku) A nebo lepší ale míň profi varianta - na sedlo v hlavě se vyprdnout a upravit plochu na vstřikách. Stejný úhel, radiální zoubkování cca 0,2-0,3mm. Je to tvrdší a do hlavy se to pěkně zamáčkne. Těsnit musí 100%. Vstřik by se ti dostal někam o 0,3mm níž, což by na spalování nemělo mít vliv...Jestli to je nepochopitelný, můžu namalovat
Pokud by někdo byl rozhodnutej už měnit hlavu, tak bych to takhle určitě zkusil opravit
***VAG,PSA,Renault***
zabrousit tohle se už řešilo i v praze je to průser vymyslel to opravdový KKT zlatá rotačka 1,9TDI
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- misoVW
- Aktivista
- Příspěvky: 8061
- Registrován: 24 říj 2007, 08:51
- Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN
Zabrusil som to jemnou brusnou pastou. Hlavna chyba bola ale v sroboch co drzia vstrek! Asi su pekne natiahnute. Problem bol ten, ze srob sa zasroboval iba po ten prechod stupani zavitu a vstrek nebol dostatocne dotiahnuty. Objednal som origo sroby, zabrusenie brusnou pastou a je to ok. Prikladam foto ´hybrid´ srobu:
Naposledy upravil(a) misoVW dne 27 dub 2010, 19:42, celkem upraveno 2 x.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R