tesnost vstreku 2.0 TDI 16V-vyriesene

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

tesnost vstreku 2.0 TDI 16V-vyriesene

Příspěvek od misoVW »

Mam tu A4 2.0TDI, 16V, motor BNA, 100kW. Pretesnoval som vstreky pretoze motor na volnobeh a v nizsich otackach za jazdy trha, akoby vynechava (dvojhmota je nova) a po pretesneni ked sa motor zohreje cca na 70°C motor na volnobeh zacne ist na 3 valce. V kanale 13 je hodnota prveho vstreku 2,99 ostatne su ok. Za studena ide motor celkom pekne na 4valce, aj vsetky hodnoty v kanale 13 su ok. Dal som znova von 1. vstrek a je vidiet ze dosadacia tesniaca plocha je nerovnomerne odtlacena. Motor aj dost dymi na bledomodro, pravdepodobne tecia nafta do valca okolo vstreku. Nevie niekto ako by sa ten vstrek dal utesnit? Viem ze vymenou hlavy :-D Neriesil to niekto? Dik.
Obrázek
sorry za kvalitu foto, fotene mobilom.
Naposledy upravil(a) misoVW dne 27 dub 2010, 19:21, celkem upraveno 1 x.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Nafta do válce ti asi nepoteče...
Problém bude v tom, že ti pri práci utíká tlak kolem sedla nahoru a jde do naftového okruhu...proč na to neni ještě nějaká fréza :roll:
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

to mi je jasne ze unika tlak a tlaci vzduch do nafty a to sposobuje ten trhavy chod. Cudny mi je ten dym.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

No ten kouř s tim souvisí, když je to zavzdušněný...
Návrhy na utěsnění se tady probíraly. Je jasný, že hlava je 100%. Všechno ostatní nemusí dlouho vydržet. Druhá věc je když ty experimenty máš dělat na svým, nebo na cizím. To si pak rozmyslíš ;)
Padaly tady návrhy na brusnou pastu a tak podobně, zkus pohledat problémy s 2,0tdi.
Taky mam v hlavě nápad ale nebudu presentovat něco tak neprofesionálního :-D
Naposledy upravil(a) chosepm dne 25 dub 2010, 20:06, celkem upraveno 1 x.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ok, Huml radi zabrusit brusnou pastou, skusim to. Fakt to bol blbec co toto vymyslel (wallbash)

Tiez mam nejake neprofi napady :-D
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

no zkus to...snad to dlouho vydrží :roll: Zlepšení ale určitě poznáš. Pořádně to pak vyčisti.
Tak napiš do SZ at se nám nesmějou :-D Myslim že mam řešení na dlooouho ale nemam ho kde aplikovat (rofl)
Naposledy upravil(a) chosepm dne 25 dub 2010, 20:10, celkem upraveno 1 x.
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jj, dik za rady ;)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

chosepm píše:no zkus to...snad to dlouho vydrží :roll: Zlepšení ale určitě poznáš. Pořádně to pak vyčisti.
Tak napiš do SZ at se nám nesmějou :-D Myslim že mam řešení na dlooouho ale nemam ho kde aplikovat (rofl)
proč by se měl někdo smát, možná majitel 2 litra, kterýmu to zatím nefučí, klidně to napiš, nejhorší je, že i kdyby si člověk nechal třeba vyrobit nějaký měděný podložky, změní se tím poloha vstřiku
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

zafrezovat tu dosadaciu plochu nizsie a dat medenu podlozku jak pise Huml. Otazka je, cim to zafrezovat :?
Druha moznost je ta brusna pasta+poistenie s Loctite :-D
Chosepm napis aj Ty Tvoj napad, kludne aj do SZ, dik. Kazdy napad dobry.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1986
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

misoVW píše:zafrezovat tu dosadaciu plochu nizsie a dat medenu podlozku jak pise Huml. Otazka je, cim to zafrezovat :?
Druha moznost je ta brusna pasta+poistenie s Loctite :-D
Chosepm napis aj Ty Tvoj napad, kludne aj do SZ, dik. Kazdy napad dobry.
jenže co tam dáš za měděnou podložku na kužel? Blbě jí vyrobíš. I kdybys tam udělal těsnění na plocho (vyfrézovat plošku do hlavy a zápich do vstřiku) na malej kroužek, špatně docílíš toho aby ti seděl i kužel i kroužek.
Nejlepší řešení by byla buď kuželová fréza, která ti na dosedací ploše v hliníku udělá ty správný "drážky" a vlivem dotažení se to do hliníku domačkne a bude to těsnit. (taková fréza by sla vyrobit i z nefunkčního vstriku) A nebo lepší ale míň profi varianta - na sedlo v hlavě se vyprdnout a upravit plochu na vstřikách. Stejný úhel, radiální zoubkování cca 0,2-0,3mm. Je to tvrdší a do hlavy se to pěkně zamáčkne. Těsnit musí 100%. Vstřik by se ti dostal někam o 0,3mm níž, což by na spalování nemělo mít vliv...Jestli to je nepochopitelný, můžu namalovat :-)
Pokud by někdo byl rozhodnutej už měnit hlavu, tak bych to takhle určitě zkusil opravit :)
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Nebyla by lepší fotka toho sedla ? :)
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

dhfool píše:Nebyla by lepší fotka toho sedla ? :)
nemal som vcera k dispozicii fotak, len mobil bez makra. Ked sa k tomu dostanem bude aj lepsie foto....
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

zabrousit tohle se už řešilo i v praze je to průser vymyslel to opravdový KKT zlatá rotačka 1,9TDI :worthy:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

Zkousel uz ste nekdo tam dat ty futyrka? Ja uz sem o tom tezce premejslel, ale vzdy to stacilo zabrousit a pak to sedelo. Ale to nebude dlouho trvat a zachvili resime to same. Jedine dat hlavu nastrojarovi at zafrezuje ty dosedaci plochy a pak se zbytek dovymezi tim futyrkem s kuzelovy sedlem.
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Zabrusil som to jemnou brusnou pastou. Hlavna chyba bola ale v sroboch co drzia vstrek! :o Asi su pekne natiahnute. Problem bol ten, ze srob sa zasroboval iba po ten prechod stupani zavitu a vstrek nebol dostatocne dotiahnuty. Objednal som origo sroby, zabrusenie brusnou pastou a je to ok. Prikladam foto ´hybrid´ srobu:
Obrázek
Naposledy upravil(a) misoVW dne 27 dub 2010, 19:42, celkem upraveno 2 x.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“