tesnost vstreku 2.0 TDI 16V-vyriesene

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Všechno jinak. Špatně jsem to pochopil. Šlo o popis otvorů v hlavě V8 TDI.
Pokud by tam nebyl, tak tlak z komprese by šel kolem vstřiku do ventildeklu a tudíž do kl. skříně a zvětšoval by tlak a bránil odtoku oleje z turba.. S upevněním vstřiku to nemá co dělat . Je to jen ochrana proti důsledku lehkého upevnění vstřiků...

Ty jsou tak lehce upevněné, protože čím menší tlak ve spojení vstřik/hlava, tak tím méně hluku a vibrací. Pochopitelně, inženýři by chtěli dosáhnout co nejmenšího přítlaku vstřikovače do hlavy při 100% těsnosti, ale to se jaksi navzájem vylučuje... Takže jde o kompromis těsnost/hluk.


Přečetl jsem si pár patentů na toto téma a vesměs jde o kompozitní materiály místo měděných podložek, nebo různé tvary sedel vstřikovačů.
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

čím menší tlak ve spojení vstřik/hlava, tak tím méně hluku a vibrací.
pravdepodobne toto bude ten dovod, preco takto dok..vili tie dosadacie plochy vstrekov u TDI 16V. :(
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
kosta103
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 27 lis 2007, 20:25
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvek od kosta103 »

Chtěl bych se zeptat..mam tu pasata 2.0tdi 16V najeto prej 300tis KM a je tam problem že auto vynechava a chvilema jede na 3 valce...před cca 500km nekdo menil všechny 4vstřikovače za jiny starší protože auto nešlo nastartovat...a ted to začalo chvilema vynechavat a za jizdy cukat..auto nekouří modře ani černě
koukal sem na kanal 13 a první vstřik se drží kolem +2...2a3vstřik kolem 0 a 4vstřik kolem -1až-2 na kterym valci bude problem??diky za rady
Naposledy upravil(a) kosta103 dne 09 srp 2010, 16:13, celkem upraveno 1 x.
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

1.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
jtoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 24 črc 2010, 12:38

Příspěvek od jtoxx »

Nevite presny nazev tech sroubu? Kde zakoupit na netu? potrebuji do tourana 2.0 TDi 100kw. Dekuju
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

jtoxx píše:Nevite presny nazev tech sroubu? Kde zakoupit na netu? potrebuji do tourana 2.0 TDi 100kw. Dekuju
cislo srobu je 03G103385A na jeden vstrek idu 2ks.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
jtoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 24 črc 2010, 12:38

Příspěvek od jtoxx »

a vstriky jsou 4 ze?
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ano.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
jtoxx
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 24 črc 2010, 12:38

Příspěvek od jtoxx »

Diky objednano.
Uživatelský avatar
kosta103
Přispěvovatel
Příspěvky: 311
Registrován: 27 lis 2007, 20:25
Bydliště: Mlada Boleslav

Příspěvek od kosta103 »

takže vstřik jde ven..jaky odpor na cívce má dobrej vstřik a jakou vadnej..ptam se proto že mi majitel přivezl vstřiky co v tom byly předtím..a jeden z nich by měl bejt v haji?a ještě je normajní že se na tech starej vstřikovačích protáčí ta velka pružina??diky za info ;)
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

Zly vstrek bude v skrate na kostru...
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

zly vstrek neznamena len zly elektromagnet (LOL)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

pytal sa ako ho zmera :P a myslim ze u PPD je to vacsinou elektromagnet co odchadza...ci..? (LOL)
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

ako vies ze ma PPD?
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Marek_A4
Přispěvovatel
Příspěvky: 697
Registrován: 10 úno 2009, 12:11
Bydliště: J/Z SK

Příspěvek od Marek_A4 »

misoVW píše:ako vies ze ma PPD?
pise do temy kde sa PPD riesi...ci..? :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“