tesnost vstreku 2.0 TDI 16V-vyriesene
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Všechno jinak. Špatně jsem to pochopil. Šlo o popis otvorů v hlavě V8 TDI.
Pokud by tam nebyl, tak tlak z komprese by šel kolem vstřiku do ventildeklu a tudíž do kl. skříně a zvětšoval by tlak a bránil odtoku oleje z turba.. S upevněním vstřiku to nemá co dělat . Je to jen ochrana proti důsledku lehkého upevnění vstřiků...
Ty jsou tak lehce upevněné, protože čím menší tlak ve spojení vstřik/hlava, tak tím méně hluku a vibrací. Pochopitelně, inženýři by chtěli dosáhnout co nejmenšího přítlaku vstřikovače do hlavy při 100% těsnosti, ale to se jaksi navzájem vylučuje... Takže jde o kompromis těsnost/hluk.
Přečetl jsem si pár patentů na toto téma a vesměs jde o kompozitní materiály místo měděných podložek, nebo různé tvary sedel vstřikovačů.
Pokud by tam nebyl, tak tlak z komprese by šel kolem vstřiku do ventildeklu a tudíž do kl. skříně a zvětšoval by tlak a bránil odtoku oleje z turba.. S upevněním vstřiku to nemá co dělat . Je to jen ochrana proti důsledku lehkého upevnění vstřiků...
Ty jsou tak lehce upevněné, protože čím menší tlak ve spojení vstřik/hlava, tak tím méně hluku a vibrací. Pochopitelně, inženýři by chtěli dosáhnout co nejmenšího přítlaku vstřikovače do hlavy při 100% těsnosti, ale to se jaksi navzájem vylučuje... Takže jde o kompromis těsnost/hluk.
Přečetl jsem si pár patentů na toto téma a vesměs jde o kompozitní materiály místo měděných podložek, nebo různé tvary sedel vstřikovačů.
Chtěl bych se zeptat..mam tu pasata 2.0tdi 16V najeto prej 300tis KM a je tam problem že auto vynechava a chvilema jede na 3 valce...před cca 500km nekdo menil všechny 4vstřikovače za jiny starší protože auto nešlo nastartovat...a ted to začalo chvilema vynechavat a za jizdy cukat..auto nekouří modře ani černě
koukal sem na kanal 13 a první vstřik se drží kolem +2...2a3vstřik kolem 0 a 4vstřik kolem -1až-2 na kterym valci bude problem??diky za rady
koukal sem na kanal 13 a první vstřik se drží kolem +2...2a3vstřik kolem 0 a 4vstřik kolem -1až-2 na kterym valci bude problem??diky za rady
Naposledy upravil(a) kosta103 dne 09 srp 2010, 16:13, celkem upraveno 1 x.
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
takže vstřik jde ven..jaky odpor na cívce má dobrej vstřik a jakou vadnej..ptam se proto že mi majitel přivezl vstřiky co v tom byly předtím..a jeden z nich by měl bejt v haji?a ještě je normajní že se na tech starej vstřikovačích protáčí ta velka pružina??diky za info
Octavia II 1.9Tdi 77kw...226Hp...467Nm
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty
GII 1.9 Tdi 110kw 4x4... 324ps.. 520Nm
Fabia RS 96kw blt..+soft MAHA....M volesofty