Stránka 1 z 2

Vecsie Turbo problem...

Napsal: 29 dub 2010, 23:24
od wrx11
Nazdar chalani ... do leona 110kw som namontoval turbo BMW 730D GT2556V... turbo tlaci len od cca 2500otacok ... od spodu ani muk...da sa to nejak spravit alebo to tak bude stale???

Napsal: 29 dub 2010, 23:29
od TDI tech
Upravit soft na mieru k tomu turbu.

Napsal: 30 dub 2010, 06:20
od TDIfun
No to obcas je takovej jakoze problem kdyz se da velke turbo. :) :) a neni to jen o softu, musi se sladit vse..

Napsal: 30 dub 2010, 06:23
od alpiners2
najprv si vyčisti zasekávanie lopatiek ako som ti vravel a potom sa dá ladiť ďalej

Napsal: 30 dub 2010, 08:09
od cupra
vycisti natacanie lopatiek a potom sa pohrat s regulaciou...

Napsal: 30 dub 2010, 12:22
od Smoke
tak velký turbo si myslím že dřív jak od 2000 ot nepůjde i když se sladí

Napsal: 30 dub 2010, 12:30
od subz3ro_tdi
Smoke: tak to si nemyslis celkom spravne :-) Vsetko ide, ked sa to vie....... tych map regulacie je viac, je to bohovska zbran a ked to niekto vie spravne pouzit, tak z toho lezie nieco take ako ma v sekcii grafy napr. Indi ;) Samozrejme zaklad je 100% fungujuca regulacia, ako tu radia chalani, bez toho to nejde....

Napsal: 30 dub 2010, 12:53
od Smoke
no nevim, je to můj názor.
je fakt že mě VB už začíná tlačit od 1000 ot (aby byl náběh) a od 1700 supr reakce, ale turbo z 3.0, chtěl bych v tom svést, co nevidím, nevěřím (noteeth)

Napsal: 30 dub 2010, 20:08
od Indi
Tak přijeď ;)

Napsal: 30 dub 2010, 23:13
od alpiners2
drhne lopatky takže tam je problém. ten nábeh sa potom doladí keď bude regulácia ok. pri 2700ot už fúkne 3,2bar s atmosférou :D

Napsal: 02 kvě 2010, 08:49
od Kornout
Smoke píše:no nevim, je to můj názor.
je fakt že mě VB už začíná tlačit od 1000 ot (aby byl náběh) a od 1700 supr reakce, ale turbo z 3.0, chtěl bych v tom svést, co nevidím, nevěřím (noteeth)
Nafoukne se, už ve 2000ot budeš mít tlak klidně 2bar, jenže to stejně není podstatný, protože ve 2000ot s tímto turbem plnej plyn dávat nebudeš, je to vražda na ostatní komponenty.

Napsal: 03 kvě 2010, 07:40
od Lusťa
Kornout píše:
Smoke píše:no nevim, je to můj názor.
je fakt že mě VB už začíná tlačit od 1000 ot (aby byl náběh) a od 1700 supr reakce, ale turbo z 3.0, chtěl bych v tom svést, co nevidím, nevěřím (noteeth)
Nafoukne se, už ve 2000ot budeš mít tlak klidně 2bar, jenže to stejně není podstatný, protože ve 2000ot s tímto turbem plnej plyn dávat nebudeš, je to vražda na ostatní komponenty.
muzu se zeptat, kdo mel na 2559 ve 2tis ot 2bar? dikes

Napsal: 03 kvě 2010, 10:24
od Houba
Kornout píše:
Smoke píše:no nevim, je to můj názor.
je fakt že mě VB už začíná tlačit od 1000 ot (aby byl náběh) a od 1700 supr reakce, ale turbo z 3.0, chtěl bych v tom svést, co nevidím, nevěřím (noteeth)
Nafoukne se, už ve 2000ot budeš mít tlak klidně 2bar, jenže to stejně není podstatný, protože ve 2000ot s tímto turbem plnej plyn dávat nebudeš, je to vražda na ostatní komponenty.
Může tahle situace nastat i na MTDI ? AGR s GT2559 ?

Napsal: 03 kvě 2010, 11:26
od alpiners2
ste trošku mimo témy pretože sme dávali gt2556v. ale v 2tis ot 2bary nefúkne, málo plynov. :)

Napsal: 03 kvě 2010, 22:32
od Golf-GT
alpiners2 píše:drhne lopatky takže tam je problém. ten nábeh sa potom doladí keď bude regulácia ok. pri 2700ot už fúkne 3,2bar s atmosférou :D
není to moc? :D