Zdravím,
moc prosím o radu, před třemi týdny jsem nenastartoval. Po zkoumání se zjistilo že nedává čerpadlo, takže domontáž, odnos do BOSHE kde po seřízení řečeno že mu nic není,a pak následná montáž. Výsledek byl že po demontáži trubek dává ale přes vstřiky neprotlačí. Vstřiky jsem nechal taktéž seřídit ale nic jim prakticky nebylo. Takže nevím co s tím, komu vysvětlit že čerpadlo dávkuje ale ne při zatížení Co s tím nevím, nosit to zpátky do Boshe aby mi zas řekli za 1700,- že je vše v pořádku se mi nechce. Nevíte kdo by uměl seřídit a opravit? Popřípadě jiné. Jedná se o řadový BOSH do W124 250D Mercedesu. Děkuji
Vstřikovací čerpadlo - POMOC!
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4148
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
To je nějaké divné, měli by při seřizování mít "natlakováno". Zkus na jednu trubku napojit manometr do 250 at. Má to závit 12x1,5 a změř, kolik z toho skutečně leze. Měl by jít za roh. Na mne to dělá dojem, že je to v poloze "chcípnuto". Manometr pasuje z kyslíkových hodin, ale pak už se na kyslík nikdy nesmí použít. Napsat na ciferník čeveně zamaštěný.
BOSCH zkouší čerpadlo zásadně pod tlakem. A že by netlačil ani jeden válec ? Buď tam nejde nafta a nebo je čerpadlo jednoduše - jak píše ORIGOŠ - vypnutý. Nevim, zda u tebe mechanicky a nebo jestli je tam elektromagnetickej vypínač. Jinak pokud BOSCH čerpadlo vyzkoušel a říká, že bylo funkční, pak za tento verdikt ručí. Pokud by totiž nechodilo a oni se spletli, pak by Ti museli vrátit peníze.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Mne sa pri montáži polyuretánovej hadice stalo že sa zalomila a nešla mi do čerpadla ani nafta ani olej, treba to pozrieť.
Ford Mondeo 1,8TD Lucas, 50:50 čistý+použitý RO,štart nafta, prestavba VT, oventrop,2x3cest ventil od 7/2006 po 10000km LUCAS KO, Lucas po GO 10000km 50:50 v zime , Posledných 10000km 100% olej
Zkoušel jsem všechno možné a pořád to ukazuje jako když je to v poloze chcípnuto. Asi to budu muset rozebrat a kouknout co tahá za hřebenovou tyč, pokud ji to má, do polohy chcípnuto. Pár válců to vůbec nenatlakuje a další jen slabě s bublinkami. Palivo do podávání jde 100% a zkoušel jsem to napřímo z flašku a pro jistotu jsem vyřadil i filtr a ani ťuk. V BOSHi mi to nevěří a argumentují protokolem a že je závada jinde.
Smůla je už musím vypustit nádrž dokud je alesúpoň drobet teplo, jelikož ze směsi už olej dávno sedimentoval a pokud zatuhne tak pak bude šance až na jaře
Smůla je už musím vypustit nádrž dokud je alesúpoň drobet teplo, jelikož ze směsi už olej dávno sedimentoval a pokud zatuhne tak pak bude šance až na jaře
Asi jsi zkoušel při startování povolovat trubky u vstřikovačů - odvzdušnit vysokotlakou část. Někdy to pomůže, ale pokud je čerpadlo OK (ventilky nad elementama), tak by se to mělo odvzdušnit samo.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série