Pomoc při vyndání vstřiků

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
ventas
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 18 dub 2009, 18:34
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od ventas »

tak konečně hotovo :) vyrobyl sem si matici na vrch vstřikovače na ní navařil kulatinu a závaží a zavařil vršek pár ran a jsou venku (rofl) teď už to mám spátky v kupě,moc díky všem za rady,ale ještě se zeptám měnil sem trysky za větší a otázka zní jestli je můžu dát libovolně nebo musí přijít v nějakém pořadí :? žádné označení sem nenašel,tak sem je tam dal jak mi přišli pod ruku.V garáži jsem to natočil a motor šel pěkně,Ještě sem to neprojížďel,tak nevím jestli se zvedl výkon.
vw vento 1.9 MTdi 66 KW..Kat..OF..ERG..OF
skacpi
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Registrován: 27 bře 2007, 06:46
Bydliště: Chrudim

Příspěvek od skacpi »

řídící vstřik na třetí válec,ostatní jak chceš
Pašík B5
Uživatelský avatar
ventas
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 18 dub 2009, 18:34
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od ventas »

tak že zvíšení výkonu se nekonalo,spíše to jede húř a více kouří :( tak že asi zas vrátím původní,nemeli by se třeba nějak nastavovat kdyš se dávaj starší trysky?
vw vento 1.9 MTdi 66 KW..Kat..OF..ERG..OF
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

A zceho jsi je tam daval, ALH, ASV :? Možna sou KO, mel si je nechat skontrolovat, vetsinou to nic nestojí. :)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Miloši Trafic je este prd na vstriky, takovej Master 2,2 DCI to je teprv dílo, hlavne když chces je sundat ventilový víko :D Viko rosekas a vstrik tam zustane :D Bez repasniho kladiva to nevyndas, bohužel pokud ho na to použijes tak ten vstrik už zahodis. ;)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14260
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já z 2.2HDi vyndal 3 vstřiky reverzním kladivem, ale jeden nešel ani za boha, tak navařit metr rouru a vstřik se podélně rozlomil hořejšek se ulomil ale držel tam pořád. Ale už se mohla sundat hlava a vstřik jít na vyjiskření.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32822
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tomas to prostě kdo neprožije ani nepochopí ;) miloš
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14260
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Já to pak prožíval když mi zákazník nadával (noteeth) (LOL)
Uživatelský avatar
ventas
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 18 dub 2009, 18:34
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od ventas »

A zceho jsi je tam daval, ALH, ASV Možna sou KO, mel si je nechat skontrolovat, vetsinou to nic nestojí.
trysk mám z AHF vrátim tam zpět ty moje seženu jiný vstřikovače a dám je pak do nich a nechám je změřit a uvidím
vw vento 1.9 MTdi 66 KW..Kat..OF..ERG..OF
Uživatelský avatar
ventas
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 18 dub 2009, 18:34
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od ventas »

a ještě se zeptám kolik by měli mít tlak?až je budu měřit?
vw vento 1.9 MTdi 66 KW..Kat..OF..ERG..OF
malim9am
Přispěvovatel
Příspěvky: 204
Registrován: 16 čer 2008, 11:39
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od malim9am »

prvni tlak 190bar .. hlavni 300bar .. ale je tam nejaka tolerance .. hlavne aby nekapaly a nezasekavala se jehla ..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Strašil jsem kámoše co má MB 2,2 CDI ,že trysky nevyndá,přitom mu profukovaly.....,tak když je dával zpátky.... jel do MB servisu se zeptat ,jak to udělat aby nezarostly a tam mu řekli,že každých 60000 km se mají trysky vyndat a namazat jejich speciální vazelínou /pikslička 2000kč/...Tak si říkám,že ty časy,kdy se snižovali servisní úkony..a rušili se mazničky...jsou dávno pryč...a vracíme se zpět.... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

Tak to je super vraviš, mame doma 2ks 2.2 CDI :D oba po 200.000km vraviš že ked pride na vyberanie trysiek bude veselo
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32822
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

už si k tryskám stříkej konkorn a sprej na povolování šroubů to veselo bude příjemnější ;) miloš
rapalu
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 23 lis 2009, 18:39

Příspěvek od rapalu »

stejný problém na chrysel voyager...metrová trubka a na ní vybíječ a pár chlapů si nevědelo rady jak stály na motoře a mlátili :) nahřívalo se to všechno celý den a druhý den ráno šel ven jak z maminy
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“