Stránka 1 z 1
Allroad - automatická vs. manualni prevodovka v terénu
Napsal: 12 kvě 2010, 10:37
od Ondres
Dobrý den všem, mám dotaz ohledně automatické převodovky u Audi Allroad: Jak se chová při jízdě v terénu ? Jakou nejmenší rychlostí může auto jet, jestli se to dá alespoň trochu připodobnit půleným rychlostem u manuální převodovky s Low Rangem (redukční převodovka). Chystám se k pořízení, ale přeci jen se občas dostanu do terénu......... Díky za názory, zkušenosti, informace, postřehy, odkazy
Napsal: 13 kvě 2010, 08:37
od chosepm
No tiptronik s lowrange nemůžeš porovnávat. U toho automatu to žádný redukce nemá. Nevim jestli je v řj převodovky stejnej software jako klasicky u tiptronicu qattro, ale při jízdě jsem nepoznal žádnej rozdíl.
Jestli jsi vyznavač offroadovýho ježdění, tak určitě ten manuál. Nadruhou stranu, allroad neni na takovýhle dovádění vůbec stavěnej

Napsal: 14 kvě 2010, 13:00
od dhfool
Allroad je takový prasopes... Na silnici nic moc, v terénu nic moc
Nejsem si jistý, jestli se na Allroada dělají např. zimní pneu pro použití do terénu (Allroad). Takže pokud plánuješ zimní výlety mimo silnici, tak ty nízkoprofilové 17" nejsou zrovna moc odolné ... A při použití univerzálních M+S přímo pro Allroada si v zimě plivneš pod kolo a stojíš... vlastní zkušenost, kdy mě tahal kamarád s dvoukolkou se zimákama...
Napsal: 14 kvě 2010, 14:26
od chosepm
No...měli jsme tu allroada 4B a vyměnil se za quattro 3.0tdi 4F a co se týče požírání nerovností na silnicích se to nedá srovnat. Allroad je v tomhle o dost pohodlnější. Něco do sebe to má, ale zase je ten systém poruchovej.