Stránka 1 z 1
Kolko ma tlacit turbina 1z
Napsal: 18 kvě 2010, 21:34
od rp135
Turbo mi tlaci na 3000 necelu atmosferu, kolko by malo tlacit taketo turbo? (A80 1Z obtok). Pamet zavad cista. Logy nehrozia, lebo ta moja rj to nejak nezvlada.
Napsal: 18 kvě 2010, 22:15
od tomiisp
a kolko by si pri takom vykone chcel tlacit ?

tam sa to tusim pohybuje max 0.7-0.9bar
Napsal: 18 kvě 2010, 22:20
od rp135
Ja to beriem ale je to dost neskoro a cakal by som ze pri 2500 ot to bude tlacit viac ako 0,5 bar napriek tomu ze je to obtok.
Napsal: 19 kvě 2010, 01:17
od Batistuta
Tak musíš to taky roztočit,dyt je to obtok,jinak mě taky tlačí 0,9bar,je to normální.Má někdo odzkoušený,kolik dá bez popravy, 1,1 či 1,2 dokonce ?
Napsal: 19 kvě 2010, 07:37
od raga
Batistuta: Mne tlacilo na mTdi na 66 kw obtok. turbe pri nefunkcnej regulaci na max 1,4 bar

, iba ja som v takomto stave najazdil 40 tis km, kolko este predtym neviem. Ale nie dialnice a nie stale naplno. Uz je turbo po repase a jazdi dalej s max 0,9 bar.
Napsal: 19 kvě 2010, 08:37
od tuner
S odstavenou regulaci tlačí 2,1bar a vydrží max 50t.km když je v dobrym stavu.
Napsal: 19 kvě 2010, 09:21
od malim9am
.. no tech 0,9bar by melo byt uz v tech 1900ot/min ..
.. jinak kamos mel prasklou hadicku do RJ co vede ke snimaci tlaku, takze si jednotka porad myslela, ze tlaci malo .. a regulovala furt na max. .. taky s tim najezdil asi 15tis. km .. a prezilo ..
Napsal: 19 kvě 2010, 17:51
od petrsk
mne tlacilo pri selapnutym plynu a 2000ot.max 1,2,pak se ustalilo na 0,9 a s powerboxem o 0,2 vic
Napsal: 19 kvě 2010, 18:10
od Zdeněk M
malim9am píše:.. no tech 0,9bar by melo byt uz v tech 1900ot/min ..
.. jinak kamos mel prasklou hadicku do RJ co vede ke snimaci tlaku, takze si jednotka porad myslela, ze tlaci malo .. a regulovala furt na max. .. taky s tim najezdil asi 15tis. km .. a prezilo ..
Pocitac to pozna že tam ta hadicka není a bude nouzak, nelze ho takhle přelstit a že bude tlacit co to de. U jedný jednotky to jezdilo jak cert bez hadicky, s ní ani prd, asi byla naka posahana a tam to tlacilo 1,3 furt až litali trubky od koleru. pokud je zdrava takkdyž ta hadicka odpadne tak je nouzak.
Napsal: 19 kvě 2010, 18:15
od audi80
já to měl na 80ce propálený,a tlačilo to 2bary ve špičce a do nouzáku to nepadalo.najel sem stim tak 10000km a turbo bylo ok.
Napsal: 19 kvě 2010, 21:07
od Zdeněk M
audi80 píše:já to měl na 80ce propálený,a tlačilo to 2bary ve špičce a do nouzáku to nepadalo.najel sem stim tak 10000km a turbo bylo ok.
Třeba to u teh starýh pekel funguje jinak, co to dalo tak to byl trojka golf 96 a druhý B4 96 , stejný pocitace a motory, jedno s odpojenou hadickou po pridaní plynu v tahu hned padlo, druhý jelo jak dabel, v pameti bez zavad, možný to je.
Napsal: 19 kvě 2010, 21:30
od Vali
Nebo stačí "téčko" z akvárka a takovej podobnej kohoutek a oblbovátko řj je na světě.

Napsal: 19 kvě 2010, 21:56
od Zdeněk M
Vali píše:
Nebo stačí "téčko" z akvárka a takovej podobnej kohoutek a oblbovátko řj je na světě.

Myslíš že to tam nekdo takhle upravil

To ne, takovým to zařizením lze tlacit víc a bez čipu. Ale logiku to nema , turbo pude s..
Napsal: 19 kvě 2010, 22:41
od Batistuta
Jo,takhle se oblbovalo za dob,kdy stál chip 10 a víc,k tomu ještě odpor na piny na čerpadle a máš naladěno raz dva

.
Napsal: 20 kvě 2010, 17:46
od malim9am
Zdeněk M píše:malim9am píše:.. no tech 0,9bar by melo byt uz v tech 1900ot/min ..
.. jinak kamos mel prasklou hadicku do RJ co vede ke snimaci tlaku, takze si jednotka porad myslela, ze tlaci malo .. a regulovala furt na max. .. taky s tim najezdil asi 15tis. km .. a prezilo ..
Pocitac to pozna že tam ta hadicka není a bude nouzak, nelze ho takhle přelstit a že bude tlacit co to de. U jedný jednotky to jezdilo jak cert bez hadicky, s ní ani prd, asi byla naka posahana a tam to tlacilo 1,3 furt až litali trubky od koleru. pokud je zdrava takkdyž ta hadicka odpadne tak je nouzak.
.. do nouzaku to padalo az tak po pul hodine jizdy .. nekdy vubec ..