Regulace tlaku turba

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Regulace tlaku turba

Příspěvek od Slajchy »

Ahoj, poradí mi někdo, jak vyřeš problém s regulací tlaku turba? Mám uplně stejný problém jako Pája 19 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=61002
Motor 1,9 ASV 81kW origo soft, jen PP764. Turbo mi natlačí klidně 2B. Prošel jsem N75, hadičky, táhlo vyjíždí a zajíždí bez problému až na doraz. Při nastartovaném motoru a odpojení hadičky z N75 do turba se dost změní zvuk, takže naklápění funguje. Nenapadá mě už nic a navíc nemůžu sehnat nikoho kdo by se mi na to mrknul. Díky
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

co log?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

midnight_man píše:co log?
Je potřeba? Jestli jo, tak ho nechám udělat. Možná bych našel ještě starej před monháží PP764
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

tak skor by ma zaujimal ten po montazi.. ako to tam vypadá...
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

midnight_man píše:tak skor by ma zaujimal ten po montazi.. ako to tam vypadá...
Ok nechám co nejdřív udělat. Chceš 3,10,11?
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

vaha, turbo, klasika...
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

dost změní zvuk, takže naklápění funguje.
Nemusí ale fungovat v celém rozsahu, ani dostatečně rychle. Bez logu se to asi nevyřeší.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

vela nafty, viac tlaku...podla mna su tu zvyšene požiadavky na regulaciu a niekde to zamŕza :D
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

origoš píše:
dost změní zvuk, takže naklápění funguje.
Nemusí ale fungovat v celém rozsahu, ani dostatečně rychle. Bez logu se to asi nevyřeší.
Při odpojení hadičky jde suvereně nahoru a až na doraz. Zkoušel jsem ho povytáhnout a už dál nejde. Spínal jsem i N75 ručně a zvuk při vypnutí N75 se okamžitě změnil.


Bohuže LOG bych mohl mít až příští týden mechanik má plno. Nebo kdyby se našel někdo poblíž K. Varů
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Re: Regulace tlaku turba

Příspěvek od 1pavel »

Slajchy píše:Ahoj, poradí mi někdo, jak vyřeš problém s regulací tlaku turba? Mám uplně stejný problém jako Pája 19 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=61002
Motor 1,9 ASV 81kW origo soft, jen PP764. Turbo mi natlačí klidně 2B. Prošel jsem N75, hadičky, táhlo vyjíždí a zajíždí bez problému až na doraz. Při nastartovaném motoru a odpojení hadičky z N75 do turba se dost změní zvuk, takže naklápění funguje. Nenapadá mě už nic a navíc nemůžu sehnat nikoho kdo by se mi na to mrknul. Díky
Pája má jiný problém , chce to ten log ať se ví víc
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

Sorry, dřív to nešlo. Snad to bude ok, pak lehnul notebook.

http://leteckaposta.cz/425634658
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

ta poziadavka je nejak vysoko nie? či ta pekna čiarka rovných 2570 je aktuálny tlak? je to cele nejake čudne..
Naposledy upravil(a) midnight_man dne 01 čer 2010, 15:49, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
Slajchy
Přispěvovatel
Příspěvky: 502
Registrován: 03 srp 2008, 06:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvek od Slajchy »

Tak to netušim, protože tomu nerozumim. Jinak na autě je vše origo včetně softwaru, až na PP764
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

takú rovnú čiaru aktualneho tlaku turba som este nevidel v grafe, ale rozhodne to prekračuje poziadavku...no regulácia nepracuje asi
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Rovná je proto, že už víc neukáže, tak jako váha.
Turbo tlačí o život. Zkus odpojit podtlak k baňce u n75 a udělat znovu log. Pokud bude tlačit pořád moc, je potřeba turbo ven a hledat příčínu. Pokud ne, tak nejspíš n75. ŘJ. omezuje n75 co to dá a nic nereaguje. Dá se ověřit funkce N75 na vagu, z hlavy nepovím, jsem na jiném kompu...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“