Regulace tlaku turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Regulace tlaku turba
Ahoj, poradí mi někdo, jak vyřeš problém s regulací tlaku turba? Mám uplně stejný problém jako Pája 19 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=61002
Motor 1,9 ASV 81kW origo soft, jen PP764. Turbo mi natlačí klidně 2B. Prošel jsem N75, hadičky, táhlo vyjíždí a zajíždí bez problému až na doraz. Při nastartovaném motoru a odpojení hadičky z N75 do turba se dost změní zvuk, takže naklápění funguje. Nenapadá mě už nic a navíc nemůžu sehnat nikoho kdo by se mi na to mrknul. Díky
Motor 1,9 ASV 81kW origo soft, jen PP764. Turbo mi natlačí klidně 2B. Prošel jsem N75, hadičky, táhlo vyjíždí a zajíždí bez problému až na doraz. Při nastartovaném motoru a odpojení hadičky z N75 do turba se dost změní zvuk, takže naklápění funguje. Nenapadá mě už nic a navíc nemůžu sehnat nikoho kdo by se mi na to mrknul. Díky
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Při odpojení hadičky jde suvereně nahoru a až na doraz. Zkoušel jsem ho povytáhnout a už dál nejde. Spínal jsem i N75 ručně a zvuk při vypnutí N75 se okamžitě změnil.origoš píše:Nemusí ale fungovat v celém rozsahu, ani dostatečně rychle. Bez logu se to asi nevyřeší.dost změní zvuk, takže naklápění funguje.
Bohuže LOG bych mohl mít až příští týden mechanik má plno. Nebo kdyby se našel někdo poblíž K. Varů
Toledo 1M 1,9 TDi ASV 110PS > cca 160PS PP764 + Čipík, EGR OFF, KAT OUT, Sound HIG END SPL 3KW, 18" Brock (RC Design) SLC chrom
Re: Regulace tlaku turba
Pája má jiný problém , chce to ten log ať se ví vícSlajchy píše:Ahoj, poradí mi někdo, jak vyřeš problém s regulací tlaku turba? Mám uplně stejný problém jako Pája 19 http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=61002
Motor 1,9 ASV 81kW origo soft, jen PP764. Turbo mi natlačí klidně 2B. Prošel jsem N75, hadičky, táhlo vyjíždí a zajíždí bez problému až na doraz. Při nastartovaném motoru a odpojení hadičky z N75 do turba se dost změní zvuk, takže naklápění funguje. Nenapadá mě už nic a navíc nemůžu sehnat nikoho kdo by se mi na to mrknul. Díky
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
ta poziadavka je nejak vysoko nie? či ta pekna čiarka rovných 2570 je aktuálny tlak? je to cele nejake čudne..
Naposledy upravil(a) midnight_man dne 01 čer 2010, 15:49, celkem upraveno 1 x.
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 05 říj 2006, 16:28
- Bydliště: Ružomberok / SK
- Kontaktovat uživatele:
Rovná je proto, že už víc neukáže, tak jako váha.
Turbo tlačí o život. Zkus odpojit podtlak k baňce u n75 a udělat znovu log. Pokud bude tlačit pořád moc, je potřeba turbo ven a hledat příčínu. Pokud ne, tak nejspíš n75. ŘJ. omezuje n75 co to dá a nic nereaguje. Dá se ověřit funkce N75 na vagu, z hlavy nepovím, jsem na jiném kompu...
Turbo tlačí o život. Zkus odpojit podtlak k baňce u n75 a udělat znovu log. Pokud bude tlačit pořád moc, je potřeba turbo ven a hledat příčínu. Pokud ne, tak nejspíš n75. ŘJ. omezuje n75 co to dá a nic nereaguje. Dá se ověřit funkce N75 na vagu, z hlavy nepovím, jsem na jiném kompu...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D