Záslepky kanálů motory PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Záslepky kanálů motory PD
Bylo to nekde popsany ale dost zmatene!Jde o hlinikove valecky (zaslepky)vypadnou a olej vyteka misto aby se tlacil do ulozeni vahadla PD nahore klesne tlak a to je spatne valeji se volne v hlave daji se najit a nasadit rozklepnout snad budou drzet pokud ne vyrezu zavit a dam cervi
na svim to asi tak udelam rovnou a bude klid Foto OCTII 77kw r.v.06 160tkm orig!!
na svim to asi tak udelam rovnou a bude klid Foto OCTII 77kw r.v.06 160tkm orig!!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
Tak si odpovím sám. Řezání závitu je v domácích podmínkách naprosto nereálné, vahadlo je tvdé jako prase, tvrdší než pilník.
Ty hliníkové záslepky jsem nikde nenašel, asi je někdo vypustil s olejem.
Je tam 6mm díra, cca 9mm hluboká, tam jsem si uřezal kulatinu, nabouchal ji tam a zavařil nerezovou elektrodou, tohle nemá šanci vypadnout.
Závit tak možná strojně někde v nástrojárně
Ty hliníkové záslepky jsem nikde nenašel, asi je někdo vypustil s olejem.
Je tam 6mm díra, cca 9mm hluboká, tam jsem si uřezal kulatinu, nabouchal ji tam a zavařil nerezovou elektrodou, tohle nemá šanci vypadnout.
Závit tak možná strojně někde v nástrojárně
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 31 říj 2014, 11:19
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 26 bře 2013, 10:05
- Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss
...protože záslepka je z jiného materiálu jako osa vahadel tzn. jiná teplotní roztažnost,záslepka se omačká a tlak oleje ji za čas vytlačí....
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Vlákno už je staré, ale třeba to někoho bude zajímat. Četl jsem, že záslepky většinou nevypadnou samy od sebe. Údajně u těchto aut není v olejovém čerpadle na regulačním ventilu kulička, ale pístek a ten se může díky dlouhým intervalům výměny oleje (LL) zasrat karbonem a zatuhnout. Pak může tlak oleje stoupnout přes 6 atmosfér a vyrazit zátky. Další negativní jev, než zátky vyrazí, je prý ten, že hodně nafoukne hydroštely a může dojít k netěsnosti ventilů.