padá nafta

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
nuchtala
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 led 2006, 15:44

padá nafta

Příspěvek od nuchtala »

padá mě nafta a to takovým stylem,že když na dvě minuty zastavím,tak v té průsvitné trubce co vede z filtru do čerpadla není skoro nafta.povolím vstřiky,protočím to až začne stříkat nafta a pak to chytne.ted byl týden klid,ale dnes jsem ujel 5 km a konec.jak zastavím,tak je dojeto.můj mechanik nemá pořád čas,tak přemýšlím,že navštívím autoriz. servis (vista car).všichni mě ale straší,že ve vista caru vypláznu balík.že jedou vylučovací metodou a vymění co se dá.máte špatné zkušenosti s autorizovaným servisem škodovky?
Raptor181
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 23 led 2006, 14:06
Bydliště: West Slovakia - Ba
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Raptor181 »

Treba skontrolovat vsetky hadicky a uchytenia. Musi to poriadne tesnit.
Niesom origo motorar, ak som sa zmylil tak sorry.
Škoda SuperB Combi
-- na úvod řekla "ale já nekouřím" ... a já si v duchu říkal "ale začneš" --
Autodiagnostika, autoelektrika, montáž temp., autoalarmy, parkovacie, central.
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Jo, mrkni na všechny spoje, přep. hadičky. Horší je, kdyby to bylo čerpadlem.
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

nejdřív bych se zaměřil na filtr a na ventil na filtru, mě se třeba stalo že mi přisával filtr tim odkalovacim plastovim kolečkem co je na spodu filtru, pak bejvá špatný tesnění u toho ventilu na filtru
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
nuchtala
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 led 2006, 15:44

Příspěvek od nuchtala »

filtr a ten ventil jsem už vyměnil.
Uživatelský avatar
Naldo
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 23 led 2006, 15:22

Příspěvek od Naldo »

V té průhledné hadičce mám taky občas nějakou bublinu. V autor. servisu mi řekli, že je to ok. čemuž moc nevěřím. Při teplém motoru to i blbě startuje tak nevím jestli to náhodou není taky tím.
Octavia Combi 1.9 TDI 81kW, AHF
sP
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 led 2006, 17:39

Příspěvek od sP »

Podívej se na přepady od vstřiků. Ta hadička napraskne, nafta neteče ven ale vzduch si to nasaje.
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Pokud Ti padá nafta při teplym i studeným motoru tak většinou netěsnost palivového systému( hadičky, filtry). Pokud Studenej startuje hned a teplej dlouho točí a jsou bublinky v hadičce tak čerpadlo( bohužel vlastní zkušenost :x ). To se dá ověřit tak že když je teplej motor a nechce chytnout tak poliješ čerpadlo( rozdělovací hlavu) studenou vodou. Jestli to pak to chytne tak čerpadlo. Tak jsem to řešil já. Teď mm druhý čerpadlo a na ťuk. :-D

Zdar
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
kico
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 23 led 2006, 21:22
Bydliště: Slovensko,Brezno

Příspěvek od kico »

Najčastejši je problém s ventylom na filtri.Ak si aj vymenil filter a ventylček nemusel si to odstrániť.Kúp nový o ničo hrubší gumený krúžok ktorý tesní ventil.Aj na novích filtroch,hlavne neorginálnapr.FRAM sa mi stalo že to tade ťahalo vzduch.Ak je to ono,oprava za 1.- korunu.
Sharan 81kW
abe
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 24 led 2006, 21:38
Bydliště: zlinsko

Příspěvek od abe »

Souhlasím s kicom myslim,že to budou ty dva gumové kroužky na naftovém tiltru také se mi to stalo a vyměnil jsem je za nové a byl klid :-D
Lubo
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 29 led 2006, 14:35

Příspěvek od Lubo »

Mne sa tato situacia stala a bol to spetny ventyl na cerpadle.Po vymene vsetko ok. ;)
Seat toledo 1,9Tdi 66kw
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4148
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Co takhle neprůchozí odvzdušnění nádrže? To je pak hned všechna nafta zpátky.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“