Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Daniel91
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 13 zář 2013, 11:58

Příspěvek od Daniel91 »

Prosím jaké čerpadlo má Peugeot 306 1.9 TD 66 kw ?
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Je to kus od kusu, bohužel.. V některých je Lucas, ten asi převažuje a v některých bosch..
W210 290TD
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

:o podívat se když je nahoře čeradla tlaková hadice tak boš když jsou nahoře tři dráty tak lukáš
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 21 lis 2015, 10:07, celkem upraveno 1 x.
Daniel91
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 13 zář 2013, 11:58

Příspěvek od Daniel91 »

Díky :)
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1095
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Pokud tam máš Bosche, máš štěstí a pokud Lucase, tak jezdi, dokud to jezdí a mezitím sháněj Bosche, protože oprava Lucase prý bývá dost drahá a málokdo jí dobře umí a Bosch je odolnější. Osobně mám zkušenosti v 1.9TD jen s Boschem a je naprosto bez problému, jen jsem ho přetěsnil Vitonem, když začaly normální o kroužky téct.
Projdi celé forum, určitě tu (nejen) o tom najdeš dost informací...
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

oprava lukase je stejná jak boše a umí to kde kdo,

málo kdo umí seřídit časování, volnoběh a výkon na vozidle

;)
madmax1200
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 15 kvě 2012, 17:49

Příspěvek od madmax1200 »

Asi jsem objevil nejvdecnejsiho zrouta hydro,trafo.....je to Ducato 2,8D ..... a proc? na hydro je schopny jezdit a startovat do -5,na trafo do -25.....letos odzkouseno.Ital se zamysle a zhavice naprojektoval nad vstriky,tudiz ani pri odkapavani,coz se bezne na tyto tekutiny za studena deje,to neodpali zhavky..... je to predkomurka a ma egr,takze si to prechrousta jeste jednou= nulova kourivost.Kazdopane pravidelnemu cisteni vstriku se nevyhnu.Cca co 1000 km.Auto zacne byt tupesi a do kopce pro plnem plynu cerne kouri.Staci vymontovat vstriky,vyskrabnout tenkym sroubovackem a vyfouknout pusou.Ital mabty spicky v nich zvlasnte utopeny.Jinak jeszdim na hustou hydro od jara do podzimu bez jakehokoli redeni.Zasada:misto filtru,tam mam pouze sklenicku.Ta hustarna by pres papirak vzivote neprosla.
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

tak to jsi na nic nového vesměs nepřišel, na trafo jezdím čisté přes zimu, hydraulika si taky nechá líbit mínusové teploty, ovšem karbonuje, takže co 1000km vytahovat trysky je otravný.. ale do ještěrky jsem začal míchat 16hydro, 4 petrolej a vůbec to nesmrdí.. možná to je ta cesta kupředu na čisté trysky 8)
Kubi
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 10 čer 2013, 21:16

Příspěvek od Kubi »

Zdravím, chcem si kúpiť auto na poľovačku a vyhovovala by mi Kia Sportage 2,0 TD 61kW. r.v. 1998. Chcel by som jazdiť v plusovych teplotach na zmes dobre filtrovaneho vyfritu a nafty v pomere 1/1. Octavka AGR to papa uplne v pohode už 4 roky, tak by som chcel vedieť či to skusne aj tento motor/čerpadlo. Vopred dik za odpovede.
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

jaký má smysl 1:1 ? ano půjde..
Kubi
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 10 čer 2013, 21:16

Příspěvek od Kubi »

Dakujem za odpoveď. Takže je tam Bosch cerpadlo? Pomer 1:1 znamena usporu 50% . Jasne že by to bolo idealnejšie na čisty kvalitne filtrovany vyfrit, ale nebude to už priliš huste pre čerpadlo? Chcem ušporiť ak sa da, ale nerad trapím stroje ak to nieje nutne. Môžem to reznuť aj 1:2 nafta/vyfrit, na čisty asi jazdiť nebudem, doprajem mu aspoň tretinu nafty nech sa čerpadlo tak netrápi.

Ešte jedna otázka. S Octavkou som jazdil vždy svižne, moja teoria je taka že je lepšie ak to v motore ten olej poriadne prehori ako by som jazdil na dochodcu a v motore by to len tak "kyslo" Je moja teoria spravna?
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

Pokud máš olej zadarmo tak ano, 50% úspora.. já mám sharana Afn 81kW automat a jezdím na čistý, teď jak je ráno kolem 5°C tak dávám 1:10 nafty, 4x nažhavím (doba prodloužena na cca 7 vteřin) a chytí na otočení..pokud mrzne jezdím na trafo olej.. jinak jediný problém co jsem shledal za cca.150tis km na provoz na olej tak jsem nedávno zadřel motor z důvodu přibývání oleje a interval 10tis km výměny byl vražedný, za tu dobu olej zhoustl a přestal úplně mazat.. takže jsem koupil sud motorového oleje (60l za 2600kč = 40kč litr) a měním co 2-3 tisíce km, filtr co 2. výměnu.. dlužno říci, že jezdím s autem hodně služebně (5kč/km) a přistupuji k tomu tudíž jako ke stroji, viz výměna oleje takřka co víkend...
Jinak pokud jezdíš půl na půl tak bych se neobával ani Bosche ani Lucase ..
Kubi
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 10 čer 2013, 21:16

Příspěvek od Kubi »

Dik za odpoveď. Hej,vyfrit je zadarmo od kamošov z reštauracii a hotelov, sice v slušnej kvalite a zadarmo ale obmedzene množstvo. Takže preto 1:1. Inak s tym zadretím motora to je fakt zavažna porucha, to by ma asi odradilo. Kym som chodil na AGRe tak som menil olej každych 10tisic km. Po vymene oleja som zobral vzorku stareho oleja a odniesol kamošovi od ktoreho berieme nejake oleje a filtre. Zadarmo to pošle na rozbor a urobia expertizu na možno 30 zložiek v oleji. Zisťuju rôzne kovy, prisady, vyskozitu, mazivosť. Ak by sa nejaka sučiastka v motore odierala tak by nato podľa zloženia materialu v oleji zistili. Aj chytene šalky na ojniciach. Taktiež palivo v oleji, v mojom pripade ani kvapka nafty v oleji, zistia stopove množstva. Takže vraviš že 1:1 zvladne aj Lucas? Nevie mi niekto povedať či ma Sportage 2,0TD Bosch? Bol by som kľudnejši.
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
eXi
Přispěvovatel
Příspěvky: 277
Registrován: 04 dub 2015, 13:16
Bydliště: Kladno

Příspěvek od eXi »

https://www.megaparts.eu/en/product/620889655

ZEXEL..

jinak pokud máš olej zadarmo, tak se dá říct, že máš klid, a nehrozí riziko přibývání apod.. to mají jenom mazáci co sjíždí všelicos 8)
ten rozbor je zajímavý.. nedávno jsem zkoušel směs vyfritu, hydrauliky, trafa, a špetku motorového oleje, dostal jsem asi 100litrů zadarmo tak se to muselo sjet.. to by tomu tvému kamarádovi při vzorkování popraskaly kapilárky (LOL)
Kubi
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 10 čer 2013, 21:16

Příspěvek od Kubi »

Dík za pomoc, vážim si to :worthy: Mám nato čas tak si dám záležať aby bola kvalita paliva dobra. Octavka nato chodi skoro 5rokov tak dufam že to ten Zexel znesie tiež. Teraz ešte najsť nejakeho schopneho Sportidža, obuť ho na T3 a davaaj :)
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“