Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
ebyd
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 zář 2012, 20:50

Příspěvek od ebyd »

Nevim co tu řešíte? PCB nejsou v trafoolejích už od roku 1986, kdy to došlo i nám, že nejsou úplně OK. Vzhledem k tomu, že jsou to perzistentní látky schopné bioakumulace. nejvíce jsou jimi ohroženy organismy na vrcholu potravního řetězce. Lidé jsou vystaveni PCB zejména v důsledku konzumace tučných živočišných potravin (mléko, máslo, maso, ryby, vejce atd.)
JK
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

at tady nehledam po celym foru. kamos me porad radi at se vyseru na novy motory a vemu rotacku a mam klid,tak me napadlo co R5 TDI? ma stejne odolny palivovy system jako klasicky 1,9? nebral bych to ale v audi,ale volvo tam se daji sehnat novejsi kousky
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21

Příspěvek od Ferenzzo »

přidávám se k sikinovi, taky mě zajímá, jak je na tom R5 tdi ohledně provozu na alternativy ...
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Posledni motory vhodny na alternativu sou klasicky tdicka tj 66 a 81 kw nebo sdi 47 kw. Zadny pd cka zadny commonrail.Samozrejme klasicky komurky s boschwm a nebo radovka vod mergla.Kdyz clovek che jezdit na humace halt se musi smirit s tim ze to nebude zadnej vykrik techniky.Mozna by jeste sli petivalce vod acka s klasickym cerpadlem ale problem je ze sou to dost choulostivy motory a drahy nahradni dily pac je to acko.Nema cenu tady blabolit vo tom ze samozrejme autarska lobby tlaci na to aby se tyhle motory co nejdriv odevzdali do zberu viz.emisni znamky......je to jednoduchy za relativne levnej peniz dostanete pomerne vykonej motor kterej se da pekne upravovat s levnejma nahradnima dilama jezdici a cokoli co obsahuje alespon trochu oleje.
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

unijet CR bere olej krasne uz na to jezdim celorocne,ale prasklo mi cleni sklo a uz nemam nervy auto opravovat,takze kupuju bud PDcko kam bych se bal dat cokoliv jine nez naftu a nebo rotacku,ale ta je slaba a je ve starych strepech krom oktavky 1 ve ktere vydrzel snad do roku 2009
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

81 kw s chipem pokori bez problemu kdejaky pd....kolega ma dvoulitrovy sdi pd a place...................... hlinikova hlava ve kery nedrzej vstriky a posleze tece nafta ..des
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

co sem cetl,tak 81kw po chipu ma zrychleni nekde kolem 10 sekund.
96kw PDcko ma 9,2-9,9podle typu auta.
az po montazi velkych trysek jsou hodnoty mirne niz na urovni chipnuteho CR.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Bydliště: Zbraslavice

Prosím zkušené čerpadláře :-)

Příspěvek od k.amerika »

Ahoj, neví prosím někdo jaké čerpadlo má Volvo 440 1,9td r.v. 96? A ještě peugeot partner 1,9d r.v. 99? Jde mi o to jestli chroupnou nějakou tu i hustější alternativu :-) Díky
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

To volvo má motor z Renaultu takže Lucas a ten partner nejspíš taky ale tam je to ruzně.
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Děkuju, takže volvo z kola ven a na partnera se předem zeptám at se na něj nejedu podívat zbytečně.. Dík moc..
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Bydliště: Zbraslavice

MB w210 220d, r.v. 95

Příspěvek od k.amerika »

Mohu poprosit někoho kdo má přehled v čerpadlech a vstřikovácích systémech? Brácha kouká po mercedesu w210 220d, r.v. 95 .. Byl by za bezvadnou cenu a skoro bez koroze. Rád by do něj lil mero, nebo naftu s friťákem 1:1.. Je to možné tak aby to dlouhodobě fungovalo? Slyšel jsem že je to model choulostivý na kvalitu paliva.. Prosím o vysvětlení a názory, děkuju :-)
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Lucas epic nebrat!
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Ajaj.. Díky..
Kubi
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 10 čer 2013, 21:16

Příspěvek od Kubi »

Zdravim, vie mi niekto povedať ake je vstrekovacie čerpadlo v Renault Kangoo 1,9 dti 59 kw, r.v. 2000? Obtok turbo, žiadny comonrail len neviem či čerpadlo znesie zmes vyfrit/nafta respektive mero. Ďakujem
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kubi píše:Zdravim, vie mi niekto povedať ake je vstrekovacie čerpadlo v Renault Kangoo 1,9 dti 59 kw, r.v. 2000? Obtok turbo, žiadny comonrail len neviem či čerpadlo znesie zmes vyfrit/nafta respektive mero. Ďakujem

lej to tam ;)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“