Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
PříspěvekZaslal: čt listopad 19, 2015 5:14 pm Citovat
Daniel91
Sběrač informací
Založen: 13.9.2013
Příspěvky: 46




Prosím jaké čerpadlo má Peugeot 306 1.9 TD 66 kw ?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt listopad 19, 2015 7:58 pm Citovat
k.amerika
Přispěvovatel
Založen: 17.10.2012
Příspěvky: 239
Bydliště: Zbraslavice




Je to kus od kusu, bohužel.. V některých je Lucas, ten asi převažuje a v některých bosch..

_________________
W210 290TD
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá listopad 20, 2015 8:51 am Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29603
Bydliště: Strážnice




P?ekvapen? podívat se když je nahoře čeradla tlaková hadice tak boš když jsou nahoře tři dráty tak lukáš


Naposledy upravil slovacek.milos dne so listopad 21, 2015 10:07 am, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so listopad 21, 2015 8:08 am Citovat
Daniel91
Sběrač informací
Založen: 13.9.2013
Příspěvky: 46




Díky Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so listopad 21, 2015 2:09 pm Citovat
pepe276
Přispěvovatel
Založen: 23.1.2010
Příspěvky: 928
Bydliště: Praha a okolí




Pokud tam máš Bosche, máš štěstí a pokud Lucase, tak jezdi, dokud to jezdí a mezitím sháněj Bosche, protože oprava Lucase prý bývá dost drahá a málokdo jí dobře umí a Bosch je odolnější. Osobně mám zkušenosti v 1.9TD jen s Boschem a je naprosto bez problému, jen jsem ho přetěsnil Vitonem, když začaly normální o kroužky téct.
Projdi celé forum, určitě tu (nejen) o tom najdeš dost informací...

_________________
Citroen Jumpy 1.9TD 1997 68kW
Citroen Xantia Break 1.9TD 66kW 1997 klima, ABS
Citroen BX 1.9D 51 kW 1993
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so listopad 21, 2015 3:26 pm Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 29603
Bydliště: Strážnice




oprava lukase je stejná jak boše a umí to kde kdo,

málo kdo umí seřídit časování, volnoběh a výkon na vozidle

Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá únor 03, 2017 12:02 pm Citovat
madmax1200
Sběrač informací
Založen: 15.5.2012
Příspěvky: 49




Asi jsem objevil nejvdecnejsiho zrouta hydro,trafo.....je to Ducato 2,8D ..... a proc? na hydro je schopny jezdit a startovat do -5,na trafo do -25.....letos odzkouseno.Ital se zamysle a zhavice naprojektoval nad vstriky,tudiz ani pri odkapavani,coz se bezne na tyto tekutiny za studena deje,to neodpali zhavky..... je to predkomurka a ma egr,takze si to prechrousta jeste jednou= nulova kourivost.Kazdopane pravidelnemu cisteni vstriku se nevyhnu.Cca co 1000 km.Auto zacne byt tupesi a do kopce pro plnem plynu cerne kouri.Staci vymontovat vstriky,vyskrabnout tenkym sroubovackem a vyfouknout pusou.Ital mabty spicky v nich zvlasnte utopeny.Jinak jeszdim na hustou hydro od jara do podzimu bez jakehokoli redeni.Zasada:misto filtru,tam mam pouze sklenicku.Ta hustarna by pres papirak vzivote neprosla.

_________________
Miluju ty stary nesmrtelný objemný dehtový astmatiky:) MB w 124 1989,Opel Arena 1998,Renault Trafic 1992,Hobby 600 (Ducna 2,5TD Sofim) 1993,Fiat Ducato 230 1998
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá únor 03, 2017 3:05 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 267
Bydliště: Kladno




tak to jsi na nic nového vesměs nepřišel, na trafo jezdím čisté přes zimu, hydraulika si taky nechá líbit mínusové teploty, ovšem karbonuje, takže co 1000km vytahovat trysky je otravný.. ale do ještěrky jsem začal míchat 16hydro, 4 petrolej a vůbec to nesmrdí.. možná to je ta cesta kupředu na čisté trysky Cool
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt září 14, 2017 2:37 pm Citovat
Kubi
Přispěvovatel
Založen: 10.6.2013
Příspěvky: 96




Zdravím, chcem si kúpiť auto na poľovačku a vyhovovala by mi Kia Sportage 2,0 TD 61kW. r.v. 1998. Chcel by som jazdiť v plusovych teplotach na zmes dobre filtrovaneho vyfritu a nafty v pomere 1/1. Octavka AGR to papa uplne v pohode už 4 roky, tak by som chcel vedieť či to skusne aj tento motor/čerpadlo. Vopred dik za odpovede.

_________________
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne září 17, 2017 2:03 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 267
Bydliště: Kladno




jaký má smysl 1:1 ? ano půjde..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: ne září 17, 2017 8:34 pm Citovat
Kubi
Přispěvovatel
Založen: 10.6.2013
Příspěvky: 96




Dakujem za odpoveď. Takže je tam Bosch cerpadlo? Pomer 1:1 znamena usporu 50% . Jasne že by to bolo idealnejšie na čisty kvalitne filtrovany vyfrit, ale nebude to už priliš huste pre čerpadlo? Chcem ušporiť ak sa da, ale nerad trapím stroje ak to nieje nutne. Môžem to reznuť aj 1:2 nafta/vyfrit, na čisty asi jazdiť nebudem, doprajem mu aspoň tretinu nafty nech sa čerpadlo tak netrápi.

Ešte jedna otázka. S Octavkou som jazdil vždy svižne, moja teoria je taka že je lepšie ak to v motore ten olej poriadne prehori ako by som jazdil na dochodcu a v motore by to len tak "kyslo" Je moja teoria spravna?

_________________
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po září 18, 2017 8:42 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 267
Bydliště: Kladno




Pokud máš olej zadarmo tak ano, 50% úspora.. já mám sharana Afn 81kW automat a jezdím na čistý, teď jak je ráno kolem 5°C tak dávám 1:10 nafty, 4x nažhavím (doba prodloužena na cca 7 vteřin) a chytí na otočení..pokud mrzne jezdím na trafo olej.. jinak jediný problém co jsem shledal za cca.150tis km na provoz na olej tak jsem nedávno zadřel motor z důvodu přibývání oleje a interval 10tis km výměny byl vražedný, za tu dobu olej zhoustl a přestal úplně mazat.. takže jsem koupil sud motorového oleje (60l za 2600kč = 40kč litr) a měním co 2-3 tisíce km, filtr co 2. výměnu.. dlužno říci, že jezdím s autem hodně služebně (5kč/km) a přistupuji k tomu tudíž jako ke stroji, viz výměna oleje takřka co víkend...
Jinak pokud jezdíš půl na půl tak bych se neobával ani Bosche ani Lucase ..
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: po září 18, 2017 9:26 pm Citovat
Kubi
Přispěvovatel
Založen: 10.6.2013
Příspěvky: 96




Dik za odpoveď. Hej,vyfrit je zadarmo od kamošov z reštauracii a hotelov, sice v slušnej kvalite a zadarmo ale obmedzene množstvo. Takže preto 1:1. Inak s tym zadretím motora to je fakt zavažna porucha, to by ma asi odradilo. Kym som chodil na AGRe tak som menil olej každych 10tisic km. Po vymene oleja som zobral vzorku stareho oleja a odniesol kamošovi od ktoreho berieme nejake oleje a filtre. Zadarmo to pošle na rozbor a urobia expertizu na možno 30 zložiek v oleji. Zisťuju rôzne kovy, prisady, vyskozitu, mazivosť. Ak by sa nejaka sučiastka v motore odierala tak by nato podľa zloženia materialu v oleji zistili. Aj chytene šalky na ojniciach. Taktiež palivo v oleji, v mojom pripade ani kvapka nafty v oleji, zistia stopove množstva. Takže vraviš že 1:1 zvladne aj Lucas? Nevie mi niekto povedať či ma Sportage 2,0TD Bosch? Bol by som kľudnejši.

_________________
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po září 18, 2017 9:43 pm Citovat
eXi
Přispěvovatel
Založen: 4.4.2015
Příspěvky: 267
Bydliště: Kladno




https://www.megaparts.eu/en/product/620889655

ZEXEL..

jinak pokud máš olej zadarmo, tak se dá říct, že máš klid, a nehrozí riziko přibývání apod.. to mají jenom mazáci co sjíždí všelicos Cool
ten rozbor je zajímavý.. nedávno jsem zkoušel směs vyfritu, hydrauliky, trafa, a špetku motorového oleje, dostal jsem asi 100litrů zadarmo tak se to muselo sjet.. to by tomu tvému kamarádovi při vzorkování popraskaly kapilárky Sm?ch
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út září 19, 2017 9:09 pm Citovat
Kubi
Přispěvovatel
Založen: 10.6.2013
Příspěvky: 96




Dík za pomoc, vážim si to pokora Mám nato čas tak si dám záležať aby bola kvalita paliva dobra. Octavka nato chodi skoro 5rokov tak dufam že to ten Zexel znesie tiež. Teraz ešte najsť nejakeho schopneho Sportidža, obuť ho na T3 a davaaj Smile

_________________
Octavia TDI AGRo, Lift 35/30mm,puky TT, Powered by MTE-85kw, 265Nm
Octavia ll Combi 1,9TDI 77KW BXE 4x4, Powered by MTE - 100kw,320Nm
Kia Sportage 2,0TD, lift 50mm +T3 EXTREME
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Vstřikovací čerpadla - dotazy na konkrétní vozy, motory
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 9 z 10  
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.