Passt 96kEW pupma palivo/podtlak
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passt 96kEW pupma palivo/podtlak
Zjistil jsem na passatu 96kW únik oleje, teklo to kolem těsnění mezi vývěvou a hlavou. Únik byl tak 1dcl na 1000km (pod tou vývěvou vysly kapky, spodek motoru a startér byl zeblitý). Dneska jsem to rozebral, zřejmě už to někdo měl rozebrané, protože přes těsnění co tam jsou někdo naplácal červený silikon. Vyčistit to byl mazec. Otázka, dají se koupit ta těsnění nová? Někdo mi říkal, že se koupit nedají a že tomám přetáhnout červeným silikonem, že se to tak běžně dělá. S tím souvisí i druhá otázka, co když se mi při čištění dostalo trochu toho starého silikonu do díryv hlavě na naftu?
Ještě jsem zjistil,že ta příruba na připojení podtlaku je volná, respektive to hrdlo co se na něj dává hadice na podtlak. Normálně se protáčí a klochtá. na fotce je tam červená šipka.
Ještě jsem zjistil,že ta příruba na připojení podtlaku je volná, respektive to hrdlo co se na něj dává hadice na podtlak. Normálně se protáčí a klochtá. na fotce je tam červená šipka.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
tie tesnenia kupis bezne vo VW, sice uz nie tie gumicky ale novsi typ z jedneho kusu a je plechove to tesnenie (medzi hlavu a tandem).
To co sa neda kupit a provizorne sa to tesni silikonom je pod zadnym deklom na obrazku 1.
To co sa neda kupit a provizorne sa to tesni silikonom je pod zadnym deklom na obrazku 1.
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
Díky, zítra to jedu koupit. Samozřejmě jsem neodolal, a rozebral jsem i tu zadní stranu teď jen doufám, že to bude tady těsnit.tie tesnenia kupis bezne vo VW, sice uz nie tie gumicky ale novsi typ z jedneho kusu a je plechove to tesnenie (medzi hlavu a tandem).
To co sa neda kupit a provizorne sa to tesni silikonom je pod zadnym deklom na obrazku 1.
Známý říkal, že je to takhle volné skoro na všech. Pravda je, že jsem zažil i passaty co brzdily daleko lépe. Prý jak to udělá podtlak, tak to k sobě přisaje těsnění co je v tom nátrubku a pak to pry už těsní. Přesto to zkusím přilepit, čím jsi to zalepil?tam kde mas tu sipku ,tam ma 90 percent ludi volu...unika tade podtlak a horsie potom brzdi...da sa to jedine zalepit...aj ja som zalepil a dost lepsi brzdny ucinok... Smile
Jak s tou případnou nečistotou v tom vývodu na naftu z hlavy? Asi to vede rovnou do trysek.
Chci se ještě zeptat, kolik v tom má být oleje? Po sundání jsem v tom měl malé jezírko.
A poslední otázka, po tom co jsem to na stole složil, mi nejde otočit s osou vývěvy. abych s ní pootočil, tak jsem tu musel povolit. Je to normální?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Tak vše jsem vyčistil a přetěsnil. Mám ale pocit, že ten olej pořád uniká. Múže unikat skrze podtlak z podtlakové pumpy? Jak jsem výše psal, po vyndání bylo v pumpě tak půl deci oleje.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Môže a s veľkou pravdepodobnostou ti to tade uniká do podtlaku a do posilovača bŕzd. Odídené gufero na hriadeli. Problém nastane vtedy, ak sa ti natlačí toho oleja do podtlaku veľa, a prestane ti to brzdiť. Sám som to absolvoval....
Otestovanie veľmi jednoduché, skús viackrát rýchlo po sebe na krv zabrzdiť, ak je oleja v podtlakovom systéme už príliš veľa, tak pri treťom alebo už druhom brzdení budeš bez posilovača.
Otestovanie veľmi jednoduché, skús viackrát rýchlo po sebe na krv zabrzdiť, ak je oleja v podtlakovom systéme už príliš veľa, tak pri treťom alebo už druhom brzdení budeš bez posilovača.
najlepsie by si mal ho vymenit a mas po starostiach, a tym ze si zhodil ten zadny dekel si tiez uz moc zivotnosti nepomohol, tesnit to tam uz nikdy poriadne nebude...novy tandem vychadza na cca 3500kc (Ladas) takze az taka palka za vyriesene starosti to nie je
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik
Pravda je, že když na to dvakrát po sobě dupnu tak jsem po třetí bez posilovače. Zprvu mě napadlo, že se mi do té vývěvy dostal olej ze vzduchového sání (v sání taky trochu oleje mám) ale pak jsem si uvědomil, že diesel nemá propojený podtlak se sáním. takže to asi bude tato závada. Jak dostanu ten olej z brzdového válce? Mám se o to vůbec snažit?
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
dej si tam odemne nový tandem dodám ti origo bosche a máš klid
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 01 bře 2010, 13:46
To víš že bych si nejraději dal, ale nejsou peníze. Ale stejně se teď budu lopotit s nějakým tandemem z vrakáče abych ušetřil 1500 a až ho třikrát vyměním koupím si od tebe novou Alespoň takové mám vždycky štěstí. No kdo to nezná?dej si tam odemne nový tandem dodám ti origo bosche a máš klid Mrknutí
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Samotné gufero vyměnit nejde?cupra...on nemá problém s uchodiacim tlakom, tam je problém v tom, že podtlak nasáva cez zlé gufero olej z hlavy, a ako známo, kvapaliny sa nedajú stláčať a ani rozťahovať, takže olej v podtlaku znižuje kapacitu pre posilovač.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec