2,4JTD za jizdy zdechne.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2,4JTD za jizdy zdechne.
poprve mi to udelalo kdyz jsem dojizdel do zatacky a dam nohu z plynu a podradim,chci pridat a nic tak vystrazne a zkousim to nastartovat a az tak na 5 pokus,po 1km retarder,zpomalim dam nohu z plynu dam za 2 a zdechne auto. nevite co to muze delat?
myslel jsem ze to dela podavaci cerpadlo,zkousel jsem jet rychle,klidnou jizdou a vzdy kdyz jsem zpomalil a dal nohu z plynu tak to zdechlo
jeste se mi stalo ze jsem zdechl auto pred barakem vytahnu klicek a auto jeste tak 3 vteriny bezelo.
dekuju za vsechny rady a typy,urcite mi poradite ,jeste jednou dekuji
myslel jsem ze to dela podavaci cerpadlo,zkousel jsem jet rychle,klidnou jizdou a vzdy kdyz jsem zpomalil a dal nohu z plynu tak to zdechlo
jeste se mi stalo ze jsem zdechl auto pred barakem vytahnu klicek a auto jeste tak 3 vteriny bezelo.
dekuju za vsechny rady a typy,urcite mi poradite ,jeste jednou dekuji
VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
tak auto uz neudrzi volnobeh dele nez 10 vterin a pak zdechne prvni vycet chyb davam jako provni a druhy davam co zustavalo uz ulozene v chybach.
http://www.fiatbravoklub.com/fiat/disku ... 103001.jpg
http://www.fiatbravoklub.com/fiat/disku ... 102216.jpg
http://www.fiatbravoklub.com/fiat/disku ... 103001.jpg
http://www.fiatbravoklub.com/fiat/disku ... 102216.jpg
VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
tak vymenil jsem palivový filtr a porad to po cca 10 vterinach zdechalo,nebylo mi jasne proc to dela i kdyz jsem vedel co hazi diagnostika,tak jsem prosel kabelaz a rozpojil svorkovnice a ocistil a spojil zpatky a zase jezdim a ani jednou mi to nezdechlo a pri vypnuti to zdechlo hned jak kdyz utnes zadne kdyz vytahnu klicek a motor jeste 5vteřin běžel
VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
tlak v railu co jsem delal pred 14 dny byl v pohod ea tlacil dle predepsaneho
tak dnes se mi to stalo opet,predjizdel jsem auta vse na 3 rychlostni stupen ,predjel jsem auto a nechal jsem tam trojku a dojizdel jsem k dalsimu autu a dam plny plyn ze ho predjedu taky bylo cca 2800 otacek vybehlo to tak na 3300 a auto skublo a zdechlo
,druhy pokus a nastartoval jsem uplne v pohode a pak zadny problem dela to kdyz treba hecuju trosku ,vytocim cca na 3500 a pak dam nohu z plynu a necham spadnout otacky na 2500 vysplham na 3 tisice a dam nuhu z púlynu a necham zase spadnout a dam plny tak to pak skubne bud zdechne a nebo jede dal ale skubne(skubne to tak ze se leknu a dam nohu z plynu a pak zkusim jestli to vubec reaguje na otacky)
tak dnes se mi to stalo opet,predjizdel jsem auta vse na 3 rychlostni stupen ,predjel jsem auto a nechal jsem tam trojku a dojizdel jsem k dalsimu autu a dam plny plyn ze ho predjedu taky bylo cca 2800 otacek vybehlo to tak na 3300 a auto skublo a zdechlo

VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
-
- Nováček
- Příspěvky: 9
- Registrován: 19 dub 2009, 20:17
- Bydliště: Žacléř
tak bohuzel musim oznamit ze se mi kouslo vysokotlake cerpadlo a seklo to rozvody a remenice na klikove hrideli vydrela rozvodak tudis vacka zustala stat a valce jeli dal,to vse na volnobeh pred barakem.
takze me ceka repas hlavy + repas cerpadla + rozvody a tesneni
nevite kde sehnat opravnou sadu na vysokotlake cerpadlo BOSCH typu C5
takze me ceka repas hlavy + repas cerpadla + rozvody a tesneni

nevite kde sehnat opravnou sadu na vysokotlake cerpadlo BOSCH typu C5
VW Brambora variant 1,9TDI 85kw 4motion
duri013 no presne teba som mal na mysli. Si mí to ulahcil.duri013 píše:uprimnu sustrast. no ak nezozenies, tak skus rozobrat cerpadlo, popozeraj co vsetko je zle a daj vediet, zistim ti co by to stalo. a popri tom ti mozem pozriet ceny aj na rozvody, ventily a spol.

Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU