Superb teplé starty-konec

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2409
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Superb teplé starty-konec

Příspěvek od zizuzidan »

Š.-Superb 1.9 tdi 96kw kod m.AWX
Za studena chytne na první otočení.Jakmile se motor ohřeje a vypne tak po minutě chytne hůř,po 5 na strašně dlouhý točení po 10 do vybití baterky a někdy nechytne vůbec.
Nahrán chip s zvýšením startovací dávky za tepla,nic platné.Vyměněny gumičky na vstřikách,tandemové čerpadlo,paliv filtr,starter kompet repáslej,váha vzduchu,senzor teploty chlad.kapaliny.
Pamět bez chyb,měřené hodnoty,vše sedí,rozvody přesně na 0.
Startovací otáčky za tepla,když to nechce chytnut jsou 290
Už mi dochází fantazie :(
Nesetkal ste se někdo stím?
Uživatelský avatar
midnight_man
Aktivista
Příspěvky: 3089
Registrován: 05 říj 2006, 16:28
Bydliště: Ružomberok / SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od midnight_man »

čo ide z vyfuku ked to toči a nechyta?
Octavia 1.9TDi AGR + PP502, RS podvozok, puky TT
BMW 318i E46 87kw
VW Golf II Syncro 1.8i
Ford Escort Cosworth
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2409
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Nejde nic,až to chytne tak normálně běžně zakouří.Auto jinak normálně jede jak má.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

když za tepla nechce chytnout, co to udělá, když odpojíš čidlo teploty?
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2409
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Právě,že nic kontrolka svítí dlouho,žhaví to,ale stejně nechytne.
Jediný co tomu trochu pomuže,je když to nechce natočit dát půlku plynu,pak to má větší snahu chytnout.
nemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 464
Registrován: 23 led 2006, 16:24
Bydliště: Praha

Příspěvek od nemo »

Někdo tady uváděl, že startovací otáčky musí být 330 jinak se nepustí nafta.
autovtip
Přispěvovatel
Příspěvky: 280
Registrován: 29 lis 2006, 23:43
Bydliště: Trnava SR

Re: Superb teplé starty-konec

Příspěvek od autovtip »

zizuzidan píše:Š.-Superb 1.9 tdi 96kw kod m.AWX
Za studena chytne na první otočení.Jakmile se motor ohřeje a vypne tak po minutě chytne hůř,po 5 na strašně dlouhý točení po 10 do vybití baterky a někdy nechytne vůbec.
Nahrán chip s zvýšením startovací dávky za tepla,nic platné.Vyměněny gumičky na vstřikách,tandemové čerpadlo,paliv filtr,starter kompet repáslej,váha vzduchu,senzor teploty chlad.kapaliny.
Pamět bez chyb,měřené hodnoty,vše sedí,rozvody přesně na 0.
Startovací otáčky za tepla,když to nechce chytnut jsou 290
Už mi dochází fantazie :(
Nesetkal ste se někdo stím?
tak presne toto som teraz riešil a dost na to potrapilo , ale nakoniec som na to prišiel a už to je v najvetšom poriadku, je pravda, že som tolko toho nepomenil ako ty ale presne na to som sa chystal, vymenit gumičky. ale chvalabohu som zistil, že majitel tam omylom nalial benzin, vypustene vyčistene a už to je tak ako ma byt.
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2409
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Re: Superb teplé starty-konec

Příspěvek od zizuzidan »

autovtip píše:
zizuzidan píše:Š.-Superb 1.9 tdi 96kw kod m.AWX
Za studena chytne na první otočení.Jakmile se motor ohřeje a vypne tak po minutě chytne hůř,po 5 na strašně dlouhý točení po 10 do vybití baterky a někdy nechytne vůbec.
Nahrán chip s zvýšením startovací dávky za tepla,nic platné.Vyměněny gumičky na vstřikách,tandemové čerpadlo,paliv filtr,starter kompet repáslej,váha vzduchu,senzor teploty chlad.kapaliny.
Pamět bez chyb,měřené hodnoty,vše sedí,rozvody přesně na 0.
Startovací otáčky za tepla,když to nechce chytnut jsou 290
Už mi dochází fantazie :(
Nesetkal ste se někdo stím?
tak presne toto som teraz riešil a dost na to potrapilo , ale nakoniec som na to prišiel a už to je v najvetšom poriadku, je pravda, že som tolko toho nepomenil ako ty ale presne na to som sa chystal, vymenit gumičky. ale chvalabohu som zistil, že majitel tam omylom nalial benzin, vypustene vyčistene a už to je tak ako ma byt.
Kež by to bylo tak,bouhžel nafta tam je,sám sem jí tam tankoval,abych se ubezpečil,že nejezdí na nákej shit.
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2409
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

nemo píše:Někdo tady uváděl, že startovací otáčky musí být 330 jinak se nepustí nafta.
Já myslím,že kolem 300 by to mělo už chytnout.
Jenže kde by pak byl problém,starter zrepáslej,baterka točí a ještě sem na ní pro jistotu zapnul booster a stále nic. :(
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

nemo píše:Někdo tady uváděl, že startovací otáčky musí být 330 jinak se nepustí nafta.
Jestli je upravenej soft na start tak ti to naftu pustí
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2409
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

Fantik píše:
nemo píše:Někdo tady uváděl, že startovací otáčky musí být 330 jinak se nepustí nafta.
Jestli je upravenej soft na start tak ti to naftu pustí
Soft upravenej je,ale bouhžel také bez úspěchu.
MartinO2
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 23 zář 2009, 20:10

Příspěvek od MartinO2 »

Možná blbost, ale zkontroluj chcípací klapku, která je u EGR ventilu. viděl jsem jak nepřeklápěla správně, zůstávala viset a motor šel hodně spatně natočit, ono nasávat vzduch touo škvírou co tam zbyde, je při kompresi motoru pro starter celkem makačka. Nehledě na to, že bez vzduchu ti to nechytne, ikdyž tam jde nafta.
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2409
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

MartinO2 píše:Možná blbost, ale zkontroluj chcípací klapku, která je u EGR ventilu. viděl jsem jak nepřeklápěla správně, zůstávala viset a motor šel hodně spatně natočit, ono nasávat vzduch touo škvírou co tam zbyde, je při kompresi motoru pro starter celkem makačka. Nehledě na to, že bez vzduchu ti to nechytne, ikdyž tam jde nafta.
Tu sem taky zkontroloval asi jako první,funguje jak má.
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3881
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

Nic mě nenapadá,ale jsem zvědav jak to dopadne.Podle mě nějaké čidlo možná.Pokud bys je odpojil,měl by najeto náhradní program-třebas to pomůže.Odpojil bych čidla které souvisí s teplotou,množstvím vzduchu,teplotou vody adt.
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4323
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

já vím,že jsi psal,že blok měřených hodnot je v pohodě,ale i tak se zeptám,když to nejde nastartovat,kolik vypisuje vag předvstřik?a tu chípací klapku,když startuješ,pro jistotu zkoušel ti někdo rukou zatlačit na táhlo,aby se doopravdy otevřela?je to záhada,taky mě zajímá,jak to dopadne
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“