A co letos? Loni jste toho tuším moc neodjeli,nebo snad vůbec. Jaké jsou plány?TK píše:Je to horší než droga. Kdo jednou sedne do závodního auta, byť do diesela a trochu pronikne do rally, tak už nikdy nechce dělat nic jiného než závodit a dá za to vše. Měl jsem dost kamarádů, kteří za tuto vášeň zaplatili tu nejvyšší daň. Přesto, když si člověk sedne do závodního auta a nasadí si přilbu, tak jde vše stranou i strach o život. Je to fakt sen, který bych každému přál zažít.Milik607 píše:Je dobrý když si někdo splní sen,že je to tak?
golf 4 tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
Loni jsme nejeli nic, protoze jsme si poridili novou velkou restauraci a tak zavodim mezi sporakem a fritezou a nemam na nic cas ani finance. Ani na tento rok jsem nepodepsal zadnou smlouvu se sponzorama , tak budu asi zase zavodit v hospode. Kdyby se ale nasel nejaky sponzor, ktery by byl schopen utahnout nejakou soutez tak se na zavodeni okolo sporaku vykaslu.
Jestli mas Golfa 4 v dieselu tak mam pocit, ze mel jen narodni homologaci a byl to kit car. Melo to sekvenci, jelo to jako krava a v Rakousku to smazalo i Siberu S O1 kit carem.gerii píše:ok v klidu. golf homologovanej byl měl jsem tu čest nebo pořád mám... íš hlavně je duležitý ten mezikus mezi volantem a sedačkou...
Jojo v Rakousku jezdily už Golfy III TDI a pak se přešlo i na zmiňované IV Kit Car a potom i Golf V. Ty čtverkové Kity se absolutně umisťovaly dle povrchu hodně vysoko (Waldherr,Lippitsch,Danzinger...)
http://www.ewrc.cz/ewrc/image_browse.php?id=2725
http://www.ewrc.cz/ewrc/image_browse.php?id=8928
http://www.ewrc.cz/ewrc/image_browse.php?id=195
http://www.ewrc.cz/ewrc/image_browse.php?id=2725
http://www.ewrc.cz/ewrc/image_browse.php?id=8928
http://www.ewrc.cz/ewrc/image_browse.php?id=195
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
- este
- Aktivista
- Příspěvky: 4920
- Registrován: 19 zář 2007, 15:34
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
tve sorry ale tohle na normální silnici nepatři, bud by ti měl dát někdo na budku a nebo si dáš sám .) takovýhle závodníčků už bylo a nikdy to neskončilo dobře... Když chceš jezdit jako prase (tomuhle co tu pišeš neřikam zavodení) tak si to dělej někde mimo provoz, to že to máš naježděný neznamená že tam nebude někdo stát s poruchou atd..Milik607 píše:To znám,kolikrát jedu že ,,úplně vypnu" a šíleně si to užiju,a pak když z toho vylezu,klepu se celej ale úplně nadšenej,a pak když v noci přemýšlím,když nemůžu spát,a přehrávám si to v hlavě tak nemůžu uvěřit tomu jak kurevsky hazarduju,všude stromy,ted jeden skok do zatáčky přes horizont a teď třeba na ledě jedu po silnici kterou mám naježděnou stejně rychle jak po suchým asfaltu...a když předjíždím auta který jedou 50 a já 130 tak si musej asi slušně mlátit na čelo.......každopádně taky si chci ze začátku vyzkoušet nějaký hobíky nebo něco,láká mě to,a sedět v tom kokpitu,to je něco uchvacujícího a to že se člověk může rozsekat jde úplně jinam....
Už jsem na tohle asi starej a nemam pochopení
VW T5 GP 103 KW long
Také nejsem příznivcem rychlé jízdy v provozu. Ohrožovat sebe nebo ostatní na silnici mi nepřipadá dobrá průprava na závodění. Navíc, když to tam má člověk najetý ještě neznamená, že tam pojede rychle. Pokud nejedeš na rozpis a vedle tebe nesedí spolujezdec, který tě k výkonu dokáže vybudit nebo naopak přibrzdit, tak nebudeš nikdy v té správné pohodě a nezajedeš nic ikdyby jsi tam jezdil denně do práce.este píše:tve sorry ale tohle na normální silnici nepatři, bud by ti měl dát někdo na budku a nebo si dáš sám .) takovýhle závodníčků už bylo a nikdy to neskončilo dobře... Když chceš jezdit jako prase (tomuhle co tu pišeš neřikam zavodení) tak si to dělej někde mimo provoz, to že to máš naježděný neznamená že tam nebude někdo stát s poruchou atd..Milik607 píše:To znám,kolikrát jedu že ,,úplně vypnu" a šíleně si to užiju,a pak když z toho vylezu,klepu se celej ale úplně nadšenej,a pak když v noci přemýšlím,když nemůžu spát,a přehrávám si to v hlavě tak nemůžu uvěřit tomu jak kurevsky hazarduju,všude stromy,ted jeden skok do zatáčky přes horizont a teď třeba na ledě jedu po silnici kterou mám naježděnou stejně rychle jak po suchým asfaltu...a když předjíždím auta který jedou 50 a já 130 tak si musej asi slušně mlátit na čelo.......každopádně taky si chci ze začátku vyzkoušet nějaký hobíky nebo něco,láká mě to,a sedět v tom kokpitu,to je něco uchvacujícího a to že se člověk může rozsekat jde úplně jinam....
Už jsem na tohle asi starej a nemam pochopení
Aby jsi měl představu. Toto je nová RZ, kterou nemám "najetou" ale jedu jí po dvou průjezdech v seznamovacích jízdách. O tom je rally. http://www.youtube.com/watch?v=Jr2aeiwYAfAMilik607 píše:To znám,kolikrát jedu že ,,úplně vypnu" a šíleně si to užiju,a pak když z toho vylezu,klepu se celej ale úplně nadšenej,a pak když v noci přemýšlím,když nemůžu spát,a přehrávám si to v hlavě tak nemůžu uvěřit tomu jak kurevsky hazarduju,všude stromy,ted jeden skok do zatáčky přes horizont a teď třeba na ledě jedu po silnici kterou mám naježděnou stejně rychle jak po suchým asfaltu...a když předjíždím auta který jedou 50 a já 130 tak si musej asi slušně mlátit na čelo.......každopádně taky si chci ze začátku vyzkoušet nějaký hobíky nebo něco,láká mě to,a sedět v tom kokpitu,to je něco uchvacujícího a to že se člověk může rozsekat jde úplně jinam....
Já tak nějak rozumim gerrimu. Je to člověk co netlachá a jezdí, nic se nedá vysedět u počítače, jel jsem tuhle závod s teamem ford fiesta cup a řikal jsem si jak řídim dobře a zjistil jsem že to byla docela ostuda,chte to sednou do auta a pořád jezdit a zjišťovat limity auta,ladit a to přesně gerri dělá:)) zkušenosti je jedna věc,ale největší zkušenost je posadit se do auta a jet.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)