Stránka 1 z 1
OCTAVIA TDI 81 KW-VYKON
Napsal: 26 čer 2010, 08:11
od ridders
Mam problem se skoda octavia 81 kw.pri predjizdeni a ve vetsi rychlosti vypadava turbo do nouzoveho rezimu,sem ho vycistil.cca 3000 km v klidu a nyni zase pred 2 dnama sem ho vyndal vypodlozil jak pisete pod lopatkama,o 0,2 mm na 5,65 mm.a problem se opakuje.bylo tam turbo s 9 lopatkama.vse vycisteno.problem porad.a jeste se mi zda ze pri seslapnuti plynu ma jako to auto prodlevu nez zrychli a rozjede se.drive slo hned pekne od spoda..neporadite nekdo?? agr.zaslepen.vaha se zda byt ok.neporadte?? treba ,, HUML" ?? DIK.
Napsal: 26 čer 2010, 08:41
od chosepm
neotočil jsi ten ovládací kroužek???
u 9ti lopatky to jde dát i obráceně a pak je problém...
Napsal: 26 čer 2010, 09:30
od jini
hoď sem log
Napsal: 26 čer 2010, 09:44
od OťasTDi
co N75? zkus si jí ho někde vypůjčit a vyzkoušej ho
Napsal: 26 čer 2010, 14:41
od ridders
n 75 nemam moznost si pujcit,novy stoji docela dost.ani log.mama k dispozici jen vag na noteeboku s nastrckou ale s tim take poradne neumim.jestli jsem neotocil krouzek snad ne ale mozne je vse.nebo koupit nove-jine turbo za slusne penize......
Napsal: 26 čer 2010, 18:13
od OťasTDi
tak to bude náročné,zjistit co tomu je.a po nastartování - zajede táhlo lopatek směrem k baňce o cca 1cm?ať ti někdo nastartuje a koukni na to,ať víme jestli je tam podtlak...
Napsal: 27 čer 2010, 04:10
od tomas@truhlar.biz
Mohu mít velký dotaz....
mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....
... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.
Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....
zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...
Napsal: 27 čer 2010, 09:02
od alfik
tomas@truhlar.biz píše:Mohu mít velký dotaz....
mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....
... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.
Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....
zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...
Vyzera to na spatne rozhybane lopatky...
Napsal: 27 čer 2010, 09:37
od embrojo
tomas@truhlar.biz píše:Mohu mít velký dotaz....
mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....
... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.
Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....
zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...
mel jsem podobny problem pri trech mi to vzdy spadlo do nouzaku a nakonec to byl ucpany kat je fuc a od te doby ani jednou a uz je to rok a pul i to krasne ozilo

Napsal: 27 čer 2010, 09:53
od OťasTDi
s tím rozhýbáním,není nic snažšího,než prstem zatlačit na to táhlo a hned se ví,jestli je naklápění ok...
Napsal: 27 čer 2010, 11:13
od ridders
ja povymenoval vse mozne turbo vycistil a nyni netaha jako drive.drive sla hned od spoda a nyni ma prodlevu a pak zabere.nevite nekdo cim to muze byt??
Napsal: 27 čer 2010, 15:06
od tomas@truhlar.biz
alfik píše:tomas@truhlar.biz píše:Mohu mít velký dotaz....
mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....
... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.
Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....
zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...
Vyzera to na spatne rozhybane lopatky...
AJAJAJJJJ, takže myslíte, že jsem byl málo důsledný? hýbal jsem s tím rukou? Ne, že by to šlo úplně lehko, ale šlo to. Má to jít tedy ABSOLUTNĚ lehce, třeba jako malíčkem?
Napsal: 27 čer 2010, 15:10
od tomas@truhlar.biz
OťasTDi píše:s tím rozhýbáním,není nic snažšího,než prstem zatlačit na to táhlo a hned se ví,jestli je naklápění ok...
Když nastartuji a někdo mi sešlapává plynový pedál, tak se podtlakový regulátor hýbe...
Napsal: 27 čer 2010, 15:15
od tomas@truhlar.biz
embrojo píše:tomas@truhlar.biz píše:Mohu mít velký dotaz....
mám stejný problém, ale s tím rozdílem, že....
... vyměnil jsem hadičky, vyměnil jsem váhu vzduchu, senzor tlaku sání na intercooleru, elektromagnetický ventil N75, vyměnil jsem podtlakový regulátor ovládání klapek turba. rozhýbal jsem zarezlé turbo.
Ale závada pořád stejná, překročena mez plnícího tlaku....
zatížím motor, vytočím ho nad 3 tis. otáček a spadne do nouzáku...
mel jsem podobny problem pri trech mi to vzdy spadlo do nouzaku a nakonec to byl ucpany kat je fuc a od te doby ani jednou a uz je to rok a pul i to krasne ozilo

Jůůů, že by od těch sazí bylo ještě kde co zapatlané? zkoušel jsem s tím teď jezdit dosti.... no, aby se to vymetlo

... ale zatím bez změny.
Jinak jsem měl předtím to Turbo zarezlé v permanentně otevřené poloze, takže to zabíralo krásně i v nízkých otáčkách

I teď mi přijde, že to zabírá poměrně brzy, přesněji, nejsem si jist, kdy to zabere.....
Jinak jsem zkoušel při připojeném notebooku a odpojeném N75 na trojku zrychlovat z 1500ot./m na 3 tis., a ukazovalo to ve VAG-COMu ve skupině 11 v třetím bloku cca 2200 - což je moc, má tam být max 1750 nebo něco takového...