rozvody 81kw ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

jericho-3 píše:
martinsidlo píše:Rozvody po 10 letech. Na km musíš vědět,jakou tam máš sadu. ASV z výroby má 150tis km ale nějaký chytrák tam mohl dát 120cítkovou nebo i 90sátkovou.
Je vůbec známo, jaký je v nich rozdíl? Třeba více pláten, nebo lepší guma? Popřípadě odolnější kladky?
Pokud se nepletu, tak rozdíl mezi sadou 120tkm a 150tkm je v ložisku velké převodní kladky, řemeny jsou již stejné - zesílené, než v sadě na 90tkm.
A úplně z počátku výroby měly motory jen 60tkm, tam byl ještě rozdíl v řemenu než v pozdější variantě na 90tkm.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Tomas.cz píše:
jericho-3 píše:
martinsidlo píše:Rozvody po 10 letech. Na km musíš vědět,jakou tam máš sadu. ASV z výroby má 150tis km ale nějaký chytrák tam mohl dát 120cítkovou nebo i 90sátkovou.
Je vůbec známo, jaký je v nich rozdíl? Třeba více pláten, nebo lepší guma? Popřípadě odolnější kladky?
Pokud se nepletu, tak rozdíl mezi sadou 120tkm a 150tkm je v ložisku velké převodní kladky, řemeny jsou již stejné - zesílené, než v sadě na 90tkm.
A úplně z počátku výroby měly motory jen 60tkm, tam byl ještě rozdíl v řemenu než v pozdější variantě na 90tkm.
No hlavně tam bylo o kladku méně :-)
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“