Stránka 1 z 1

Fiat ulysse 2,0JTd chcípa

Napsal: 03 črc 2010, 17:51
od bepa
Fiat ulysse r.v.2000 2,0JTd j .za jízdy chcípne po napíchnutí píše vysokej tlak paliva.regulátor novej čidlo na rampě taky ma někdo nějakej tip?

Napsal: 03 črc 2010, 18:40
od Non1
Zmeraj, či ti ide napájanie na regulátor tlaku.

Napsal: 03 črc 2010, 19:06
od duri013
keby neslo napajanie na drv tak ani nenastartuje, bez drv sa nedostanes s tlakom cez 100 bar. zdochyna to pri dakych konkretnych podmienkach?

Napsal: 03 črc 2010, 23:33
od origoš
Vstřiky na odchodu.

Napsal: 04 črc 2010, 20:25
od bepa
když budou vstřiky na odchodu tak bude nízkej tlak .nebo alespon sem to prozatim mněl vždy tak. tady mam vysokej což mně překvapuje mněl by ho regulovat regulator a pak to hlida jen čidlo na rampě nebo je tam ještě něco dalšiho :?

Napsal: 05 črc 2010, 07:46
od duri013
druhy prispevok z hora

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=30

nerobi ti to nieco podobne?

Napsal: 07 črc 2010, 16:10
od bepa
Takže nalogováno chcípne v tahu nebo po akceleraci tlak na rampě 950baru regulator pracoval na 98 procent a tlak v railu byl o 297 baru vyší než požadovany.

Napsal: 07 črc 2010, 19:12
od alfik
bepa píše:Takže nalogováno chcípne v tahu nebo po akceleraci tlak na rampě 950baru regulator pracoval na 98 procent a tlak v railu byl o 297 baru vyší než požadovany.
Tam je max. poziadavok tlaku len 950? Nemam po ruke tabulky,ale zda sa mi to malo...

Napsal: 07 črc 2010, 19:42
od alfik
Este ma napadlo. Nemas pripchaty prepad-y? Ze by to vypinal poištak?

Napsal: 08 črc 2010, 14:59
od bepa
přepady OK.při těch otáčkách byl předepsanej tlak tento

Napsal: 04 srp 2010, 21:08
od vacpop
Podávací čerpadlo v nádrži se přidírá je můj typ.

Napsal: 04 srp 2010, 23:48
od alfik
vacpop píše:Podávací čerpadlo v nádrži se přidírá je můj typ.
Myslis,ze by bol tlak vysoky?
Podla mna by spatne dodavalo naftu a tlak by bol nizky.


Nejde mi do hlavy ten regulator. Preco je otvoreny na 98%,ked je skutocnost vacsia ako poziadavok?