ASV po vymene turba nejede

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tch
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 03 črc 2010, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceska Lipa

ASV po vymene turba nejede

Příspěvek od tch »

Ahoj,
OctI, najeto cca 290.000km.. Odeslo turbo, vymeneno vcetne regulace, sani vcetne IC dukladne vycisteno, novy olej. filtr, novy olej.. Auto absolutne nejede, mezi 3000 a 4000 ot se to parkrat cukne, potom to vystreli kupredu.. Kolikrat jedu za dva, max 2000 ot, vic z toho nevymacknu. Vaha menena, chova se to stejne.. VAG-COM tvrdi, ze je nedostatecny tlak - namereno 1.2, melo byt 1.9. S teplym motorem se mi na volnobeh a 'turovani' povedlo vysypat par sazi z vyfuku - kdyz turbo odeslo, vysalo mi to komplet olej z motoru, par litru bylo v IC, zbytek asi bude ve vyfuku - da se to nejak vycistit? Ted jeste zkusim jednou projet hadicky, ale pred 'odchodem' turba to jezdilo naprosto v pohode..

Budu vdecny za jakoukoli radu..

ps: hadicky jsem projel, nektery jsem vymenil, zkousel jsem hadicku od N75 do turba (usty podtlak, drzelo to, regulace byla nadoraz). Uz jsem z toho zoufalej, jezdit do kopce za dva a 40km/h je sileny Smutný

diky
petersatan
uživatel
Příspěvky: 178
Registrován: 18 kvě 2008, 15:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od petersatan »

nalogovat 3 10 11 kanaly
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Takže když motor natočíš zatáhne se ti táhlo na doraz?

ta turbína je nová, repas, starší??
tch
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 03 črc 2010, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceska Lipa

Příspěvek od tch »

Tomas.cz píše:Takže když motor natočíš zatáhne se ti táhlo na doraz?

ta turbína je nová, repas, starší??
ano, zkousel jsem s vypnutym motorem - tahlo slo zamacknout, nastartoval jsem, tahlo nadoraz. takze tuto je OK. Turbo je z Jablonce, repas, dle p. Hlouska sestelovane vcetne regulace (nemam duvod tomu neverit).

ad logovani - bohuzel nemam kde to nalogovat, okr. Ceska Lipa.
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

na tom novom turbe ste skúšali reguláciu? pozri či ti pritiahne po štarte tiahlo. A ak ti to zožralo olej zmeral by som tlaky.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

volnobeh je normálny? každopádne by to chcelo na vag. a zmerat tlaky vo valcoch či nezohlo ojnicu alebo ojnice. malo by to byt vidiet aj v 13ke na vagu.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tou diagnostikou bych začal, bez ní je to jak slepota :(

Motor běží pravidelně? Né třeba na tři atd...?
tch
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 03 črc 2010, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceska Lipa

Příspěvek od tch »

Tomas.cz píše:Tou diagnostikou bych začal, bez ní je to jak slepota :(

Motor běží pravidelně? Né třeba na tři atd...?
no, vzhledem k poctu let, co jsme spolu, se mi to zda normalni, jinak bych slysel nejaky 'nenormalnosti'. To, ze to jeste 'zvoni' dela napinak kladkovyho remene, ten uz jsem menil, takze zadny jiny zvuky neslysim. Prijde mi, ze to ve spodnich otackach chce jet, ale pak se to sekne a nejede. N75 je OK, diagnostika akcnich clenu OK, jedina chyba na VAG byla to nedosazeni plniciho tlaku. Log 3, 10, 11 a 13 bych rad zkusil, ale jak jsem psal - bohuzel nevim v okoli o nikom, kdo by mi to mohl udelat :(
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Chce to log, možná váha vzduchu KO.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
tch
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 03 črc 2010, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceska Lipa

Příspěvek od tch »

dhfool píše:Chce to log, možná váha vzduchu KO.
co vsichni mate s vahou vzduchu. psal jsem, ze se to chova stejne bez ohledu na vahu, mel jsem tam 3 - svoji, uplne novou a z auta, ktery jezdi v pohode. U vsech je to stejny.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Sorry, jsem si nevšiml (noteeth)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Kouří/nekouří, EGR off?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

nemáš přicpanej vejfuk? 0.2 bar je fakt málo...to jet nemůže...
zvuk turba? má otáčky?
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Nojo, ale pak by mu to nejelo i ve vysokých otáčkách ...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
tch
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 03 črc 2010, 19:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Ceska Lipa

Příspěvek od tch »

chosepm píše:nemáš přicpanej vejfuk? 0.2 bar je fakt málo...to jet nemůže...
zvuk turba? má otáčky?
zmerilo to 1.2baru.. pozadovano 1.9. jak s vyfukem jsem psal, ze mi to vycuclo olej, takze tam jeste mozna neco je - nekouri to, EGR mam porad zapojeny, nic jsem z toho auta nikdy nenechal vyndat.

obcas turbo slysim, obcas ne, prijde mi, jakoby ho RJ "vypla", ale ani to originalni nikdy moc nepiskalo, pritom to litalo dobre. Taha to do max 2000-3000ot, zalezi na zarazenym stupni. Taha - resp. plazi se to, kolikrat se nedostanu pres 2000rpm :(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“