DRV ventil - kde?cena? A co je jeho zavada?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
DRV ventil - kde?cena? A co je jeho zavada?
Kde ste kto zohnali najlacnejsi DRV?
Naposledy upravil(a) alfik dne 12 črc 2010, 11:36, celkem upraveno 1 x.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
AutokellyNon1 píše:Len zo zvedavosti - kde si ho zohnal ?
Samozrejme origo Bosch,Nikto iny to ani nevyraba....Aspon myslim.tak jestli pdo 2 tis tak to ses sikovny. teda bavime se o origo novym BOSH samozrejme:). ja mel podezreni ze ho mam spatny,ale spis mi dleaji v zime problem vstriky. ted v lete to je parada
PS: Normal cena je v autokelly +-2900
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
Mal si napisat cenu,mohol som ho zobrat u teba.sikin1987 píše:zajimave je ze v BOSH servisu za to vseci platili okolo trojky.
tak jestli v autokelly za tuhle cenu tak to bych ho musel mit za 1500 max
Po vojne je kazdy general...
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Passat Variant 1.8T APU
jasne kamo,ale za tu cenu bych to nidky nikomu neprodal. vpohode hlavne ze mas.alfik píše:Mal si napisat cenu,mohol som ho zobrat u teba.sikin1987 píše:zajimave je ze v BOSH servisu za to vseci platili okolo trojky.
tak jestli v autokelly za tuhle cenu tak to bych ho musel mit za 1500 max
Po vojne je kazdy general...
Potrebuju poradit od znalce.Resim aktualne DRV, ktere mi stale zasira a pak zdecha motor pri nizkem tlaku (pri brzdeni motorem a na volnobeh).
uz 3x sem ho vytahl otrel hadrou sitko a motor pak bezel jak po masle jak nikdy,ale po par dnech se vse zase zneklidni jako vzdycky po celou dobu co sem majitelem auta.Prvni otazka jak vytahnout sitko? potrebuje poradne ocistit,ale vypada jakoby zalisovane a nechci ho zdeformovat klestema,ale jinak to asi nejde ze? dale hodne sem cetl o O krouzkach. sel sem do BOSCH servisu,kde mi rekl,ze vedou jen samotnej DRV ventil a nejakou podlozku k nemu a nic jinyho nesezene,ale ja prochazel fora a nakonec sehnal orig. c. techto krouzku a objednal to v AUTOKELLY asi zbytecne,protoze ten velky na nizkej tlak vypada uplne dobre, zelenej na vysoky tlak je taky OK akorat jakoby naleptany od te bionafty,ale je to jakoby jste ho vzali a necim drsnym objeli rozhodne neni praskly,ale ten vedle nej bilej tesnici je poskozeny neni praskly,ale jakobych z nej kousek ukousl asi to taky nema na nic vliv,ale chci to zkusit vymenit.jak ale na to abych neco pokoskodil? pujde to bez poskozeni pretahnout aj pres sitko? a mam to opravdu mazat vazelinou jak sem cetl?
uz 3x sem ho vytahl otrel hadrou sitko a motor pak bezel jak po masle jak nikdy,ale po par dnech se vse zase zneklidni jako vzdycky po celou dobu co sem majitelem auta.Prvni otazka jak vytahnout sitko? potrebuje poradne ocistit,ale vypada jakoby zalisovane a nechci ho zdeformovat klestema,ale jinak to asi nejde ze? dale hodne sem cetl o O krouzkach. sel sem do BOSCH servisu,kde mi rekl,ze vedou jen samotnej DRV ventil a nejakou podlozku k nemu a nic jinyho nesezene,ale ja prochazel fora a nakonec sehnal orig. c. techto krouzku a objednal to v AUTOKELLY asi zbytecne,protoze ten velky na nizkej tlak vypada uplne dobre, zelenej na vysoky tlak je taky OK akorat jakoby naleptany od te bionafty,ale je to jakoby jste ho vzali a necim drsnym objeli rozhodne neni praskly,ale ten vedle nej bilej tesnici je poskozeny neni praskly,ale jakobych z nej kousek ukousl asi to taky nema na nic vliv,ale chci to zkusit vymenit.jak ale na to abych neco pokoskodil? pujde to bez poskozeni pretahnout aj pres sitko? a mam to opravdu mazat vazelinou jak sem cetl?
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987 píše:Potrebuju poradit od znalce.Resim aktualne DRV, ktere mi stale zasira a pak zdecha motor pri nizkem tlaku (pri brzdeni motorem a na volnobeh).
uz 3x sem ho vytahl otrel hadrou sitko a motor pak bezel jak po masle jak nikdy,ale po par dnech se vse zase zneklidni jako vzdycky po celou dobu co sem majitelem auta.Prvni otazka jak vytahnout sitko? potrebuje poradne ocistit,ale vypada jakoby zalisovane a nechci ho zdeformovat klestema,ale jinak to asi nejde ze? dale hodne sem cetl o O krouzkach. sel sem do BOSCH servisu,kde mi rekl,ze vedou jen samotnej DRV ventil a nejakou podlozku k nemu a nic jinyho nesezene,ale ja prochazel fora a nakonec sehnal orig. c. techto krouzku a objednal to v AUTOKELLY asi zbytecne,protoze ten velky na nizkej tlak vypada uplne dobre, zelenej na vysoky tlak je taky OK akorat jakoby naleptany od te bionafty,ale je to jakoby jste ho vzali a necim drsnym objeli rozhodne neni praskly,ale ten vedle nej bilej tesnici je poskozeny neni praskly,ale jakobych z nej kousek ukousl asi to taky nema na nic vliv,ale chci to zkusit vymenit.jak ale na to abych neco pokoskodil? pujde to bez poskozeni pretahnout aj pres sitko? a mam to opravdu mazat vazelinou jak sem cetl?
řeším ten samý problém! Vyčištěná nádrž, nové čerpadlo, pal filtr, a profoukané trubky, sítko jsem dal do prd... a auto už má najeto asi 1500 km.
Zatím bez problémů. Prí to dělá čerpadlo v nádrží že pouští bordel do systému.