audi a6 2,7tdi-menil jste nekdo rozvody?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14270
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Správnej přístup ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Přesně tak, ale po 120000km rachotit , to nesvědčí o kvalitě výrobku...Kam to Německo spěje....?
nepropadat panice...
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3881
Registrován: 23 led 2006, 16:01

Příspěvek od cosby »

co vím,tak motory audi od 2006 měli napínáky nějak inivované,u 3,0 TDi ud motoru 171kw(ten naštěstí mám :) )
Michallll
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 09 črc 2010, 20:07

Příspěvek od Michallll »

cosby píše:co vím,tak motory audi od 2006 měli napínáky nějak inivované,u 3,0 TDi ud motoru 171kw(ten naštěstí mám :) )
Napínáky inovované Audi nenabízí .A přípravky na nastavení žádnej problém,vačky tyčka 8mm,vyvažovák 6mm a klika 8mm s vedením.Jo a doporučuju rozvody jestli máte už někdo víc jak 150000km přenastavit.Docela sem čuměl jak to nesedělo (175000km). :(
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

cosby píše:co vím,tak motory audi od 2006 měli napínáky nějak inivované,u 3,0 TDi ud motoru 171kw(ten naštěstí mám :) )
Co vím tak i ty inovované začínají po startu chrastit. :(

Na tomto typu motorů udává výrobce životnost rozvodů 300000km. Tj. předpokládaná životnost auta. Kamarádovi se potkal 3.0 ve 320000km. Asi mají soudruzi dobře spočítanou životnost. :)
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... light=bugs



----------------777 32 60 32----------------
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

chcem sa len pripojit mam tiez a6 2.7 tdi nabehane asi 200 tisic a nezda sa mi ziaden problem po starte je sice trocha hlucnejsie ale pride mi to normalne oproti studenej 1.9 sa to neda porovnat ,,,pisete tu o pohnutych rozvodoch da sa to casovanie skontrolovat vagom??
Michallll
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 09 črc 2010, 20:07

Příspěvek od Michallll »

kuty21 píše:chcem sa len pripojit mam tiez a6 2.7 tdi nabehane asi 200 tisic a nezda sa mi ziaden problem po starte je sice trocha hlucnejsie ale pride mi to normalne oproti studenej 1.9 sa to neda porovnat ,,,pisete tu o pohnutych rozvodoch da sa to casovanie skontrolovat vagom??
Nedá,musíš fyzicky.Práce cca 1hod.
Uživatelský avatar
kuty21
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 08 zář 2007, 04:25
Bydliště: salisbury UK

Příspěvek od kuty21 »

Michallll píše:
kuty21 píše:chcem sa len pripojit mam tiez a6 2.7 tdi nabehane asi 200 tisic a nezda sa mi ziaden problem po starte je sice trocha hlucnejsie ale pride mi to normalne oproti studenej 1.9 sa to neda porovnat ,,,pisete tu o pohnutych rozvodoch da sa to casovanie skontrolovat vagom??
Nedá,musíš fyzicky.Práce cca 1hod.
ok diky
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

tak rozvody hotovy,nebylo to tak hrozny jak na foto vypada a hlavne motor ven nemusi,vyndat prevodovku,setrvak,prsa,svody a turbo a je k nim perfektni pristup.prace 12-14hodin a je to
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Oskare a kolik si za tu 12 hodinovou srandu účtuješ...?
nepropadat panice...
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

zitra se kouknu presne,ted priblizne-material4xretez,4xhydraulicke napinaky, asi 15tsic,ale nemim presne,zitra upresnim,za praci sem si rekl 6tisic a majitel velice spokojen,u audi si rekli za praci 40tacu bez dane
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To bych řekl, že je spokojenej...Nejdeš moc pod cenu?Takhle s materiálem pomalu vychází V6 tdi a převodovka se ani nehne...Aby si ten borec, co má ten buchar nemyslel, že jsi vůl.. :)
Bez urážky...
nepropadat panice...
Michallll
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 09 črc 2010, 20:07

Příspěvek od Michallll »

oskar píše:zitra se kouknu presne,ted priblizne-material4xretez,4xhydraulicke napinaky, asi 15tsic,ale nemim presne,zitra upresnim,za praci sem si rekl 6tisic a majitel velice spokojen,u audi si rekli za praci 40tacu bez dane
Dobrá cena pro pána (hm) .Za 6 bych to dělal ale kdyby si dovezl vymontovanej motor :) Přece jenom je to dost zodpovědná práce která by měla být dobře zaplacená!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Při téhle ceně je už lepší měnit výfuky a destičky, a není téměř žádná zodpovědnost...Ale je zase pravda, že tímhle se člověk vyškolí za cizí peníze.. :D
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14270
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Taky si kolikrát říkám, že než udělat rozvody kde je nutná preciznost a odpovědnost je lepší vyměnit výfuk, tam člověk pod auto vlítne s flexou, navaří novej vlnovec, vymění jedno těsnění a nějaký gumy a je klid, něco za práci a marže na výfukách není špatná.

Rozvody na 1.9TDi si každej donese v krabičce a když mu řeknu za práci 1500 tak pomalu abych se styděl.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“