Stránka 1 z 4

dotaz 764

Napsal: 21 črc 2010, 21:35
od tomelka
Čau chlapi, potřeboval bych info, mam trysky sprint 764 na třech najeto cca 30tis. a jednu uplně novou po reklamaci, po změření tlaku mají ty tři-195 a ta jedna nová-215. Tak se chci zeptat jestli je to normální nebo co stím, díky...

Napsal: 21 črc 2010, 21:49
od wr8
jeste si sedne,dej ji par tis. km

Napsal: 21 črc 2010, 22:14
od tomelka
wr8 píše:jeste si sedne,dej ji par tis. km
tak jo, díky...

Napsal: 22 črc 2010, 10:20
od TDI tech
Utahoval si ich s momentakom? Skus tu novu trochu povolit.

Napsal: 22 črc 2010, 12:35
od Killingman
Pokud bych mohl mít také dotaz - když dám na ALH (135.000km) trysky co jsou teď v "super ceně" tj. sprint 764 ale bez chipu, udělá to co? Spotřeba? Výkon? Výdrž origo spojky? Moc díky za info...

Napsal: 22 črc 2010, 13:09
od Dukes
Killingman píše:Pokud bych mohl mít také dotaz - když dám na ALH (135.000km) trysky co jsou teď v "super ceně" tj. sprint 764 ale bez chipu, udělá to co? Spotřeba? Výkon? Výdrž origo spojky? Moc díky za info...
Bude to OK. Výkon kolem 125 PS. Spotřeba podobná jako teď (dle stylu jízdy), jen upozorňuji, že palubní počítač bude ukazovat špatně.
Spojka bude držet.

Doporučuji k tomu zaslepit i EGR viz. např zde http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php

Napsal: 22 črc 2010, 13:40
od Killingman
Palubni počítač tam není (New Beetle), EGR ventil zaslepený mám (bylo provedeno při opravě turba), takže by v tomu nic stát v cestě nemělo? Že bych po dovolené provedl upgrade?? Zajímalo by mě, jestli tu někdo touto cestou už šel a nebo jestli nejsou k dispozici nějaký grafy z brzdy. Přeci jen, je to druhý auto do rodiny určené hlavně po provoz ve městě a s dětma...

Napsal: 22 črc 2010, 15:43
od Slavkov
S764 tady má v 66kW (AGR, ALH) motoru kde kdo :D
Je to vyzkoušené i s origo softem... jelikož počítá s malýma tryskama, tak tam jde nafty dost 8) Akorát za tepla při podlaze to hulíííí (noteeth)

Nějaké grafy (i ALH + 764):
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=30616

Napsal: 22 črc 2010, 15:54
od martinxl
a nejaky graf AGR+Sprint 764 by sa nenasiel?

Napsal: 22 črc 2010, 23:41
od Slavkov
martinxl píše:a nejaky graf AGR+Sprint 764 by sa nenasiel?
... neřeš grafy... jede to dobře :D
Pokud ti nevadí trochu kouře, tak je to správná volba... mimochodem dalších cca 30 koní za ty prachy už nepořídíš 8)

Napsal: 23 črc 2010, 21:02
od jirka1.9
můžu se zeptat? když dám do afn 81kw trysky pp 764 musim hned na seřízení vstřiků? nebo je to prasárna to seřizovat později? dával ste někdo? jak vám to jezdí ? (hm)

Napsal: 23 črc 2010, 21:44
od tomelka
TDI tech píše:Utahoval si ich s momentakom? Skus tu novu trochu povolit.
Jsou utažený na moment a když je lehce povolim nebude prolínat nafta kolem přvlečné matice? (hm) jen se ptám....

Napsal: 24 črc 2010, 10:00
od jordee_23
jirka1.9 píše:můžu se zeptat? když dám do afn 81kw trysky pp 764 musim hned na seřízení vstřiků? nebo je to prasárna to seřizovat později? dával ste někdo? jak vám to jezdí ? (hm)
daj to prehodit niekomu kto ich vie aj seridit.. myslim trysky vo vstrekovacoch . moze sa ti stat ze ak to spravis doma ani nenaskoci motor co budu tak rozhodene tlaky. (uz sa mi to stalo )

Napsal: 13 srp 2010, 18:12
od Golf-GT
když jsem je přehodil, tak 3 měli 220 a čtvrtá 240, jedna občas ukápla, ale sedlo si to v pohodě

Napsal: 13 srp 2010, 18:13
od Golf-GT
když jsem je přehodil, tak 3 měli 220 a čtvrtá 240, jedna občas ukápla, ale sedlo si to a uplně v pohodě