Jaký je motor 1.6 benzín (75.kw) v Leonu II

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Jaký je motor 1.6 benzín (75.kw) v Leonu II

Příspěvek od jear ewing »

Nevíte jaký je motor 1.6 benzín (75.kw) v Seatu Leon II, myslím v manuální převodovce.
Mám na mysli spotřebu, spojení motor-převodovka (údajně na dálniční rychlost se to musí točít a trochu víc to bere) spolehlivost atp ?

Dík
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Kamarad ma tento motor v G4 uz asi po dobu 120tkm ... z meho subjektivniho hlediska motor, ktery zere a nejede. Slysel jsem o tom, ze na tomto motoru odchazeji prevodovky, ale potvrzene to nemam.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
bds
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 25 úno 2009, 18:23
Bydliště: Fromálně Praha 3, reálně u Kralup n. Vlt.

Příspěvek od bds »

Mamka ho mela v Leonu II a nez z nej udelala totalku najela asi 50K km. Casto jsem s tim jezdil a je to v podstate jak pises: Na dalnici je ten motor relativne dost hlucnej uz kolem 140 km/h. Vim, ze na 160 toci cca 5100 otacek. Jezdit s nim usporne je dost obtizny. Mela ho i driv v OII od novoty a tam se dalo jezdit mezi 8 a 9 litry, Leona nezajizdela ona, ale spis 9 - 10. Dlouhodobou mela lehce nad 9, casto v tom ale byla dalnice.

Jinak co do poruchovosti si myslim, ze je to spolehlivy motor. Ani na OII ani na Leonu se nic nepodelalo.

Osobne bych ten motor nechtel a koukal bych mezi benziny radsi po TSI. Pokud vsak planujes nizkej najezd a prevazne okresky, dal by se mozna vzit jako kompromis.
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Nebrat ani motor ani převodovku 8)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Převodovka už bude v poho, tady nebude ta s vypínačem spojky tyčkou skrz hřídel, ale ten motor je na draka.
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

stojí za hovno i ta v O2 je tam takový skvělý dvojložisko co nic nevydrží...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Ladas píše:stojí za hovno i ta v O2 je tam takový skvělý dvojložisko co nic nevydrží...
njn, inovace (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

inovace a na hovno...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
miso.chapy
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 07 lis 2008, 15:37

Příspěvek od miso.chapy »

No, mal som tento motor v Seate Toledo, bol to rv:1998 a mal 74 kw...išiel vcelku dobre-živo, spotreba 7-8...skoro som zabudol, opravovala sa prevodovka, odišla spiatočka :? :?
Momentalne mam doma Audi A3 5dverak rv 2006, motor 1,6l 75 kw a je to tragedia, lenive a žere 9-10l, oproti AGR 66kw na ktorom jazdim NEPOROVNATELNE!! ale kvalty tam padaju krasne, niekde som čital že sa tam montuje rovnaka prevodovka ako do SDI, čo je vcelku možne....pretože už niečo malo nad 60km rychlost ide hodiť 5 stupen a otačky su na rovnych 2000 otačkach..
Škoda Superb
rv: 2006
AMX 2.8 V6 142kw
EX
VW Golf
rv: 2006
BXE 77kw
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

miso.chapy píše:niečo malo nad 60km rychlost ide hodiť 5 stupen a otačky su na rovnych 2000 otačkach..
Nepodtacis to tak trochu? :o Pochopil bych u nizsich stupnu, ale u petky?
Naposledy upravil(a) Forest dne 28 črc 2010, 13:10, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
miso.chapy
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 07 lis 2008, 15:37

Příspěvek od miso.chapy »

Myslim že nie...2000 otačok je na jedna šestku akurat, ale netvrdim že tak jazdim, to je potom uplne mrtvolna jazda ;)
Škoda Superb
rv: 2006
AMX 2.8 V6 142kw
EX
VW Golf
rv: 2006
BXE 77kw
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

miso.chapy píše:No, mal som tento motor v Seate Toledo, bol to rv:1998 a mal 74 kw...išiel vcelku dobre-živo, spotreba 7-8...skoro som zabudol, opravovala sa prevodovka, odišla spiatočka :? :?
Momentalne mam doma Audi A3 5dverak rv 2006, motor 1,6l 75 kw a je to tragedia, lenive a žere 9-10l, oproti AGR 66kw na ktorom jazdim NEPOROVNATELNE!! ale kvalty tam padaju krasne, niekde som čital že sa tam montuje rovnaka prevodovka ako do SDI, čo je vcelku možne....pretože už niečo malo nad 60km rychlost ide hodiť 5 stupen a otačky su na rovnych 2000 otačkach..
Po kolika ta zpátečka umřela ?
Slyšel jsem, že obecně 1.6 trpí na převodovku, ale nikdy jsem se nestakal s nikým komu se to přihodilo..
Jak s tou A3 v 1.6.benzínem jezdíš 9-10.l :?
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

jear ewing, pochop, že ty káry jsou tak levné proto, protože to je fakt průser... přece nevěříš, že Ti někdo něco dá zadarmo :D

Mimochodem se podívej, jak se drží v kurzu ty převodovky :o (noteeth)... proč asi?
GIV Variant TDi ???kW
jear ewing
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 19 črc 2009, 20:47

Příspěvek od jear ewing »

O těch převodovkách jsem slyšel, že se kurví, ale nepotkal jsem ještě nikoho kdo by mi to potvrdil.
Četl jsem recenze na 2.O (benzín 85.kw) a většina tuto motorizaci odsuzují, nevím sice proč, měl jsem tento motor v Golfu III a Octavii I, průměrná spotřeba 7.5 l/ 100 km, kultivovaný a nenáročný motor na údržbu z tohoto důvodu jsem vůči recenzím a hodnocením skeptický, je to velice subjektivní a zavádějící.

A proč vůbec uvažuji nad koupi benzínu v 1.6 cena poh.hmot, tento odkaz je dostačným stimulem http://www.autojarov.cz/cerpaci-stanice/ a do budoucna je zřejmé, že tento rozdil bude kopírovat stávající stav..

Ceny koncernových vozů v 1.6 benzínu
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ia/8066719
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... on/8101115
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... on/8135374

Fakt je, že s té převodovky mám obavy (crazy)

Co píšeš o ceně-je vztah mezi nabídkou a poptávkou, pro obchod je zlá doba, sám to vidím u sebe na obratu, lide nyní nekupují vozy, nemovitosti na dovolenou jezdí to tuzemska-šetří a do budoucna to bude obdobné..
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Máme to jako firemní golfy.
Jaká je jednašestka? Nudná.
Jo a je to uplně zkurveny emisema a elektronickym plynem - rozjezd do kopce přes spojku je skoro umění. Šlápneš na plyn a 1/2 vteřiny zpoždění není žádnej problém.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“