Stránka 1 z 2
Zetor 8010 na RO - stírání RO do mot. oleje
Napsal: 11 srp 2010, 08:47
od speedy800
Zdar chlapi, leju do Cristala 8011 rostlinnej olej a to jak novej z obchoďáků, tak sem tam vyfrit, ale nikdy né čistej, vždy je tam i nějaká nafta tak cca 1 díl nafty a 4-5 dílů oleje. Nevím proč, ale ten olej mi to pořádně nespálí a stírá se mi do olejové náplně, takže po cca 30 MTH musím vypustit olej z motoru a vyměnit ho, což mě samozřejmě se..
U Feldy mi olej v motoru nepřibejval a to jsem jezdil v létě i na čistej. Nevíte v čem je hlavní problém, jestli v zastaralé koncepci motoru, příp. vstřikování? Ještě pro info, motor už má něco za sebou, ale chytá i v -10 st. C a vstřiky jsou dělané, nekapou a motor ani nehulí...teda za studena při sešlápnutí plynu si odfoukne, ale pak je vše v normě. Díky za jakýkoliv názor a radu.
Re: Zetor 8010 na RO - stírání RO do mot. oleje
Napsal: 11 srp 2010, 10:42
od slovacek.milos
speedy800 píše:Zdar chlapi, leju do Cristala 8011 rostlinnej olej a to jak novej z obchoďáků, tak sem tam vyfrit, ale nikdy né čistej, vždy je tam i nějaká nafta tak cca 1 díl nafty a 4-5 dílů oleje. Nevím proč, ale ten olej mi to pořádně nespálí a stírá se mi do olejové náplně, takže po cca 30 MTH musím vypustit olej z motoru a vyměnit ho, což mě samozřejmě se..
U Feldy mi olej v motoru nepřibejval a to jsem jezdil v létě i na čistej. Nevíte v čem je hlavní problém, jestli v zastaralé koncepci motoru, příp. vstřikování? Ještě pro info, motor už má něco za sebou, ale chytá i v -10 st. C a vstřiky jsou dělané, nekapou a motor ani nehulí...teda za studena při sešlápnutí plynu si odfoukne, ale pak je vše v normě. Díky za jakýkoliv názor a radu.
olej do motoru se dostávé že ti uchcává vstřik, na volnioběh kouří mírně bíle,
pokud jsou vstřiky OK a neukápnou před otevřením tak ti to teče čerpadlem, musíš ho nechat přetěsnit, nejlépe aby gufero bylo odolné proti metylesteru ne obyčejné to poteče časem zas miloš
Napsal: 11 srp 2010, 11:23
od speedy800
Obávám se, že to je ta druhá možnost - čerpadlo
Na kolik mě asi tak vyjde jeho přetěsnění? Jestli to bude v řádu X tisíc, tak je veškerá úspora v pr...
Napsal: 11 srp 2010, 11:25
od slovacek.milos
speedy800 píše:Obávám se, že to je ta druhá možnost - čerpadlo
Na kolik mě asi tak vyjde jeho přetěsnění? Jestli to bude v řádu X tisíc, tak je veškerá úspora v pr...
bydlíš kde?
Napsal: 11 srp 2010, 12:01
od speedy800
Vysočina - Pelhřimov
Napsal: 11 srp 2010, 17:23
od slovacek.milos
speedy800 píše:Vysočina - Pelhřimov
pokud se v tom vyznáš tak si to udělj sám to gufero tě vyhde do dvou kil, ale musíš vědět na jakou značku na setrváku pomocí kapiláry nastavíš počátek vstřiku,
já mám celou dílenskou na krystaly ale nechce se mi to hledat,
jinak poštou zlobice u kropměříže horák ti ho udělá celé do trojky miloš
Napsal: 12 srp 2010, 07:42
od speedy800
Tak to dle všeho vypadá na těsnění pod hlavou a do oleje mi vlítla voda. Když jsem kontroloval hladinu měrkou, tak místo stavu mezi rysky jsem měl hooodně nad horní, ale vypadalo to jako čistej olej. Jak jsem nastartoval, tak se to promíchalo na bílou emulzi a pak jsem zjistil, že mi v chladiči chybí cca 5 litrů vody, takže bude asi v háji těsnění pod hlavou.
Jinak díky za typ na čerpadláře.
Napsal: 12 srp 2010, 07:53
od slovacek.milos
je kolikrát dobré sdělat vanu naplnit chladící kapalinu na max a tlakovat chladící soustavu, dobrý je ledničkový kompresor, pak zjistíš kudy voda ukápne často teče vložkama dole, to jde utěsnit
mně se to už stalo že vyměna těsnění nepmohla a že je prej KO hlava a nakonec vložka
proto ti píšu vana je dole hned je tam mraky místa a uvidíš miloš

Napsal: 02 zář 2010, 09:01
od speedy800
Závada odstraněna - Miloši díky za tip, bylo to těsnění kolem vložky třetího válce. Takže na RO budu jezdit dál

Napsal: 03 zář 2010, 05:49
od slovacek.milos
speedy800 píše:Závada odstraněna - Miloši díky za tip, bylo to těsnění kolem vložky třetího válce. Takže na RO budu jezdit dál

bentonit do vina je v podstate kaolin, pokud ho pridas do chladici kapaliny tak vlozku utesni ,
pokud chladici kapali tece proudem nepomuze nic jen nove gumicky milos
Napsal: 03 zář 2010, 07:40
od speedy800
Zkoušel jsem nějakej spešl prášek na utěsnění chladící soustavy, ale nepomohlo to, takže teď mám vyměněný gumičky kolem vložek a nový těsnění pod hlavou a vše je OK.
Napsal: 03 zář 2010, 10:35
od slovacek.milos
speedy800 píše:Zkoušel jsem nějakej spešl prášek na utěsnění chladící soustavy, ale nepomohlo to, takže teď mám vyměněný gumičky kolem vložek a nový těsnění pod hlavou a vše je OK.
hlava se pak pretahuje nezapomen jinak foukne tesneni milos
Napsal: 05 zář 2010, 20:04
od speedy800
OK, po kolika mth jí mám přetáhnout a jakým utahovacím momentem? Díky
Napsal: 05 zář 2010, 20:18
od slovacek.milos
speedy800 píše:OK, po kolika mth jí mám přetáhnout a jakým utahovacím momentem? Díky
se jeětě ozvi ale tuším 500 moto a moment to musím najít miloš
Napsal: 13 led 2011, 19:07
od kubicek106
Jak dlouho jezdíš na olej s 8011? Máme doma taky a po roce jezdění se totálně zalepilo čerpadlo a muselo ven

Tak ted radší jezdíme jen na naftu

Prý díky nízkým otáčkám motoru není tolik vhodní olej na traktory.