Bezaromatik

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

Dani34el píše:
slovacek.milos píše:
Dani34el píše:
jezdímě zde na sajrajty všeho druhu první diesel motor byl poháněn burákovým olejem,

tak pokud jezdíš na naftu to už bude nějaká přestavba to sem nepatří ;) jezdíme na pořádné palivo ;) miloš
První diesel NIKDY nebyl poháněn burákovým olejem, ale petrolejem. Ani 3, 4, 5 diesel nikoliv.Typická volovina žádnym zdrojem nedoložená kterou opisuje jeden od druhýho.

Stejně to dopadne s ředidlem v naftě.Rostlinný olej ok, to sem patří, ale ředidlo? Naprosto jinej bod vzplanutí, jiná destilační křivka, agresivní vůči některým plastům....prostě to nemůže vylepšit výhřevnost a je to riziko.....doložené a fyzikálně odůvodněné pokusy s olejem, petrolejem ano, ale řeči typu: "Mě to jede líp" ...to je mýtus a mate hlupáky ještě víc.
a ako mi vysvetlis to, ze mi volala segra ktora prave soferovala auto, a pytala sa co som s tym urobil ze to ide lepsie?
nevedela o tom ze je tam prisada a zistila to.. to uz je riadne placebo ze?
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Dani34el"

stím bezaromatikem to sem přitáhlo víc lidí i co to skoučeli s tahačem, bez toho by ani nejeli,

já to osobně dávám deci na nádrž i přesto že to může být totální hovadina, dá se říct že na sajrajty všeho druhu jezdím 7 let


pokud přestanu aditivovat začnou potíže se startem nebo s tahem, nebo trvalá ztráta výkonu, zasírá se i čerpadlo hlavně vršek,
to jsou mé zkušenosti

co se týče že první diesel jel na burákový olej to přitáhl radluk a já to jen papouškuji nikdy jsem to nikde nečet
;) miloš
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

Dani34el- Plácáš nesmysly, první dieselův motor byl zkoušen na lněný a arašidový olej, v tý době žádná nafta nebyla.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

oldaf píše:Dani34el- Plácáš nesmysly, první dieselův motor byl zkoušen na lněný a arašidový olej, v tý době žádná nafta nebyla.

plácá má pašíka PD přestavba na naftu, prej vše origo jak má být (LOL)

složení stolitrů nafty, :? pět litrů voda, 35 litrů biodložka, 4O litrů kerosin, l5 litrů nafta, pět litrů LTO,

pak se to ještě ředí podle čerpaček minerálními oleji nepodléhající dani :roll:


poctivé palivo je fakt jen v supermarketech ;) miloš :-D
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

http://veteran.auto.cz/osobnosti/rudolf ... -velkym-d/
Až v roce 1888 pochopil, že když lze stlačením vzduchu vyvinout teplo, mohlo by to navíc být ideální okysličovadlo povzbuzující prohoření i méně kvalitních paliv. Z dnešního pohledu je zajímavé, že Diesela v první chvíli nenapadla nafta, ale především odpadní zemědělské produkty a levné rostlinné oleje. Jeho první komerční motory běžely na olej z buráků, tedy podzemnice olejné.
Dani34el
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 srp 2008, 23:48

Příspěvek od Dani34el »

Ale houby. První komerční diesely jezdily na burákový i jiný olej, ale první prototypy který vyvinul Rudolf Diesel nikoliv, ač se to tvrdí (=pořád dokola opisuje) i v odborný literatuře. To máte stejný jako se špenátem, i v odborných lékařských publikacích se ještě nedávno psalo, že špenát je bolhatý na železo a proti chudokrevnosti. Blbec to opisoval od blbce. A přitom ta chyba se stala už kolem roku 1930 kdy při analýze někdo omylem posunul desetinou čárku a ve skutečnosti má špenát ještě míň železa než čokoláda !

A BEZAROMATIK v palivu že "jede subjektivně líp" ? Moje babička si maže na kolena slepičí trus a říká že jí to pomáhá ! Vetšina dotázaných tvrdila, že drahý SUPER POWER SHELL PLUS jim snižuje spotřebu a auto jede líp.........pak TEST ukázal, že BENZINA má lepší palivo a levná ONO taky dobrý.....ale jim nevyvrátíte že to jelo líp !!!! http://www.wrobelondra.estranky.cz/stra ... ll-zklamal

Proč by fyzikálně mělo ředidlo BEZAROMATIK vylepšit výkon ? Zlepsuje snad výhřevnost ? Zlepšuje detonaci ??? Vždyd ani SUPER drahý benzín zlepšuje výkon ani ne o O,4 % což je nepostřehnutelný :
http://auto.idnes.cz/drazsi-benzin-toho ... 04M146Y02A
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
Dani34el
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 srp 2008, 23:48

Příspěvek od Dani34el »

Ale houby. První komerční diesely jezdily na burákový i jiný olej, ale první prototypy který vyvinul Rudolf Diesel nikoliv, ač se to tvrdí (=pořád dokola opisuje) i v odborný literatuře. To máte stejný jako se špenátem, i v odborných lékařských publikacích se ještě nedávno psalo, že špenát je bolhatý na železo a proti chudokrevnosti. Blbec to opisoval od blbce. A každej kdo žral špenát řikal že mu pomáhá ! A přitom ta chyba se stala už kolem roku 1930 kdy při analýze někdo omylem posunul desetinou čárku a ve skutečnosti má špenát ještě míň železa než čokoláda !

A BEZAROMATIK v palivu že "jede subjektivně líp" ? Moje babička si maže na kolena slepičí trus a říká že jí to pomáhá ! Vetšina dotázaných tvrdila, že drahý SUPER POWER SHELL PLUS jim snižuje spotřebu a auto jede líp.........pak TEST ukázal, že BENZINA má lepší palivo a levná ONO taky dobrý.....ale jim nevyvrátíte že to jelo líp !!!!
http://wrobelondra.estranky.cz/stranka/ ... ll-zklamal

Proč by fyzikálně mělo ředidlo BEZAROMATIK vylepšit výkon ? Zlepsuje snad výhřevnost ? Zlepšuje detonaci ??? Vždyd ani SUPER drahý benzín zlepšuje výkon ani ne o O,4 % což je nepostřehnutelný :
http://auto.idnes.cz/drazsi-benzin-toho ... 04M146Y02A
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já bych to neřešil nějaké deci bezaromatiku vyjde na 8 korun do nádrže co u mě je 8O haléřů na sto kiláků, díru do nádrže v tomto poměru to neudělá, ;) miloš
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

Dani34el píše:Přidávat nějáká ředidla, benzín nebo BEZAROMATIK (zřejmě nějáký druh ředidla bez aromatických uhlovodíků) je hloupost. Všechny tyhle prostředky mohou naleptat plastové díly v nádrži nebo v palivovym systému. Zázračné zvýšení výkonu se nekoná a člověk si ho jen namlouvá. Jedině že by se tak zvýšila výhřevnost nafty, což je vyloučeno - výhřevnost ředidla je dokonce o něco nižší a benzinu taky. Pokud by zázračný zvýšení výkonu a snížení spotřeby fungovalo, dávno by si toho výrobci vozů i výrobci pohonných hmot všimli.

Naftovej motor je na naftu tak jezděte na naftu a nešpekulujte. Nic nevymyslíte !!! Výrobce optimalizoval motor na normovaný palivo a tečka. :o (wallbash) :o
Bezaromatik je dlouhodobě vyzkoušený já osobně ho mám vyzkoušený na oct.1.9 tdi 81kw a mohu říct že plastová nádrž i vše plastové na voze vydrželo a po přidání hlavně v zimě mi nafta nezmrzla a jelo to líp.Ted to dávám do passatu PD 96KW tam už rozdíl nevidím.Jinak když jsem se díval na složení tak je skoro stejné jako u u aditiv do nafty.A co ještě mohu do kladů tak je že u rotaček se sníží hlučnost motoru.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

Diesel zkoušel v úplně prvních motorech čpavek a uhelný prach, zkoušel i benzin ale ani jedno z paliv mu nefungovalo, proto začal používat lněný a burákový olej. A to že se to píše i v odborné literatuře tak na tom snad něco bude. Jinak by mě zajímalo jak to můžeš tak přesně vědět na co jezdil na začátku Ruda D. , to jsi u toho byl?
Odborný literatuře nevěříš a dáváš sem odkazy na sračky že Shelka má horší palivo než benzina a ono, ale proč sem nedáš další odkaz na to kde se píše že si tenhle test zaplatila právě benzina :D Takže komu máš pak věřit.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Proč by fyzikálně mělo ředidlo BEZAROMATIK vylepšit výkon ? Zlepsuje snad výhřevnost ? Zlepšuje detonaci ??? Vždyd ani SUPER drahý benzín zlepšuje výkon ani ne o O,4 % což je nepostřehnutelný :
http://auto.idnes.cz/drazsi-benzin-toho ... 04M146Y02A[/quote


bezaromatik je butil acetát, podle tebe nic neumí jen ublíží

a co ethylhexylnitrát s alkylbenzolem, ten umí zvyšovat výkon, čistit trysky a palivovou soustavu, ochranovat čerpadla nebude to taky nějaký blaf díky miloš
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

slovacek.milos píše:Proč by fyzikálně mělo ředidlo BEZAROMATIK vylepšit výkon ? Zlepsuje snad výhřevnost ? Zlepšuje detonaci ??? Vždyd ani SUPER drahý benzín zlepšuje výkon ani ne o O,4 % což je nepostřehnutelný :
http://auto.idnes.cz/drazsi-benzin-toho ... 04M146Y02A[/quote


bezaromatik je butil acetát, podle tebe nic neumí jen ublíží

a co ethylhexylnitrát s alkylbenzolem, ten umí zvyšovat výkon
Přísada do motorové nafty.
Celoroční výhody:klidný chod motoru - snižuje klepání motoru - čistí vstřikovací systém - zvyšuje výkon motoru - šetří životní prostředí - zlepšuje zážehové vlastnosti - ochrana vstřikovacího čerpadla a palivového systému před korozí - snižuje kouřivost.
V zimě:lepší studený start - zlepšení filtrovatelnosti do -26°C (závisí na


nebude to taky nějaký blaf :? díky miloš
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Dani34el píše:Ale houby. První komerční diesely jezdily na burákový i jiný olej, ale první prototypy který vyvinul Rudolf Diesel nikoliv, ač se to tvrdí (=pořád dokola opisuje) i v odborný literatuře.
Tak, pane chytrej, pochlub se svým zaručeným zdrojem 8)... předpokládám, že jsi u toho osobně asi nebyl, že? (noteeth)... ten špenát jsi zajisté také neměřil, že?

Chápu, že jsi nabažen internetem a kolik je tam informací, nicméně je trochu problém, kdo je autorizoval a jakou mají skutečnou hodnotu...
Nezřídka jsou "mediálně" publikovány výsledky výzkumů, které jsou na první pohled v přímém rozporu... většinou totiž zveřejňují pouze výsledky a nikoli výchozí kritéria, podmínky měření, od čeho daný model abstrahuje apod....

Tak nám objasni, odkud plynou tvé zaručené informace o palivech pro motory pana RD..., když je to všude v literatuře špatně :)... že by pradět byl tovaryšem u Dieselů... a bylo to rodinné tajemství? (noteeth)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

Pan Diesel a Dani34el na fotografii
http://www.google.cz/imgres?imgurl=http ... 00&bih=882
Dani34el
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 srp 2008, 23:48

Příspěvek od Dani34el »

oldaf píše:......jak to můžeš tak přesně vědět na co jezdil na začátku Ruda D. , to jsi u toho byl?
......Odborný literatuře nevěříš a dáváš sem odkazy na sračky že Shelka má horší palivo než benzina a ono, ale proč sem nedáš další odkaz na to kde se píše že si tenhle test zaplatila právě benzina :D Takže komu máš pak věřit.
Nebyl jsem u toho ale studoval jsem nějáký čas v Německu ale to je zbytečný tady rozvádět. A tvrdit že BENZINA si zaplatila testy na kvalitu paliva bez jakýchkoliv důkazů neni žádný argument. Testy neprováděla MF DNES ale akreditovaná laboratoř a Ústav maziv a paliv. Vzorky byly jen očíslovaný a testovalo se "nadvakrát" aby v laboratoři nevěděli, odkud je který palivo.

Než házet tady špínu na "zaručeně uplacenej TEST Benziny" bych se sepíš zamyslel nad tím, proč SHELL v testu propadl, proč přidává několik korun na palivo který je skoro stejný jako u ONO, proč SHELL pod stejnym názvem prodává jiný palivo a kvalitnější v Něměcku !
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“