Bezaromatik
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak to jóóóDani34el píše:Nebyl jsem u toho ale studoval jsem nějáký čas v Německu ale to je zbytečný tady rozvádět....
Tak až vyrosteš, tak nám prosím napiš, odkud čerpáš ty informace o tom, na co jezdil první diesel ... já jsem pro změnu studoval v Rusku i v USA, tak bych to snad mohl pochopit, ne?
Další sebevědomý, vzdělaně vypadající blud.... žádný Ústav maziv a paliv, ale Ústav paliv a maziv, a.s., mimochodem dnes 100% vlastněný SGS, respektive u nás SGS CZECH REPUBLIC S.R.O.Dani34el píše: Testy neprováděla MF DNES ale akreditovaná laboratoř a Ústav maziv a paliv. Vzorky byly jen očíslovaný a testovalo se "nadvakrát" aby v laboratoři nevěděli, odkud je který palivo.
Předchozí a.s. také nebyla zrovna bez vazeb na Paramo a.s, že?
... to jen tak pro pořádek... opět , že by pan Fuka a Třebický?
Sorry, ale snažíš se nás tady poučovat, vyvracet odbornou literaturu a píšeš to alá Blesk, Aha a další bulvár .... tudíž věrohodnost tvých informací je žalostná
GIV Variant TDi ???kW
Tak třeba tady - zdroj je ELSBETT (jestli Ti to neco řiká) a musíš umět německy jako já
http://www.elsbett.com/fileadmin/elsbet ... cklung.pdf
( čti asi od 10, řádku od shora v textu toho odkazu ) kde se píše :
......einigen Veröffentlichungen der letzten Zeit wird zwar behauptet, dass sein auf der Weltausstellung 1900 in Paris gezeigter Motor mit Erdnussöl gelaufen sei, doch hier sind die Autoren einem Scherz aufgesessen; es ist auch schwer nachzuvollziehen, woher Rudolf Diesel zur damaligen Zeit hätte Erdnussöl in der benötigten Menge beziehen sollen. So hat er statt dessen mit den Einnahmen aus seiner Erfindung einige Erdölfelder gekauft, da er Erdöl (nicht aber Erdnussöl) für den Kraftstoff der Zukunft hielt. Mit diesen Ölfeldern hatte er viel Ärger - vielleicht hätte er besser Raps- oder Sonnenblumenfelder kaufen sollen - es ist jedenfalls ein reizvoller Gedanke, sich vorzustellen, dass schon sein Motor mit Pflanzenöl gelaufen wäre: Die Geschichte hätte einen anderen Verlauf genommen.......
..takže v kostce volnej překlad : .....tvrdilo se že ten motor běhal na olej z buráků, přičemž tito autoři nalítli vtipu, protože Rudolf Diesel koupil olejová pole, protože považoval ropu (nikoliv burákovej olej) za palivo budoucnosti.. Burákovej olej byl a je strašne drahej a bylo i tehdy nesmysl v takovym množství to spalovat a taky by těžko tehdy v takovym množství někde burákovej olej sehnal, proto se i tehdy používal rostlinej olej nebo petrolej.
http://www.elsbett.com/fileadmin/elsbet ... cklung.pdf
( čti asi od 10, řádku od shora v textu toho odkazu ) kde se píše :
......einigen Veröffentlichungen der letzten Zeit wird zwar behauptet, dass sein auf der Weltausstellung 1900 in Paris gezeigter Motor mit Erdnussöl gelaufen sei, doch hier sind die Autoren einem Scherz aufgesessen; es ist auch schwer nachzuvollziehen, woher Rudolf Diesel zur damaligen Zeit hätte Erdnussöl in der benötigten Menge beziehen sollen. So hat er statt dessen mit den Einnahmen aus seiner Erfindung einige Erdölfelder gekauft, da er Erdöl (nicht aber Erdnussöl) für den Kraftstoff der Zukunft hielt. Mit diesen Ölfeldern hatte er viel Ärger - vielleicht hätte er besser Raps- oder Sonnenblumenfelder kaufen sollen - es ist jedenfalls ein reizvoller Gedanke, sich vorzustellen, dass schon sein Motor mit Pflanzenöl gelaufen wäre: Die Geschichte hätte einen anderen Verlauf genommen.......
..takže v kostce volnej překlad : .....tvrdilo se že ten motor běhal na olej z buráků, přičemž tito autoři nalítli vtipu, protože Rudolf Diesel koupil olejová pole, protože považoval ropu (nikoliv burákovej olej) za palivo budoucnosti.. Burákovej olej byl a je strašne drahej a bylo i tehdy nesmysl v takovym množství to spalovat a taky by těžko tehdy v takovym množství někde burákovej olej sehnal, proto se i tehdy používal rostlinej olej nebo petrolej.
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Dani34el píše:Tak třeba tady - zdroj je ELSBETT (jestli Ti to neco řiká) a musíš umět německy jako já
http://www.elsbett.com/fileadmin/elsbet ... cklung.pdf
( čti asi od 10, řádku od shora v textu toho odkazu ) kde se píše :
......einigen Veröffentlichungen der letzten Zeit wird zwar behauptet, dass sein auf der Weltausstellung 1900 in Paris gezeigter Motor mit Erdnussöl gelaufen sei, doch hier sind die Autoren einem Scherz aufgesessen; es ist auch schwer nachzuvollziehen, woher Rudolf Diesel zur damaligen Zeit hätte Erdnussöl in der benötigten Menge beziehen sollen. So hat er statt dessen mit den Einnahmen aus seiner Erfindung einige Erdölfelder gekauft, da er Erdöl (nicht aber Erdnussöl) für den Kraftstoff der Zukunft hielt. Mit diesen Ölfeldern hatte er viel Ärger - vielleicht hätte er besser Raps- oder Sonnenblumenfelder kaufen sollen - es ist jedenfalls ein reizvoller Gedanke, sich vorzustellen, dass schon sein Motor mit Pflanzenöl gelaufen wäre: Die Geschichte hätte einen anderen Verlauf genommen.......
..takže v kostce volnej překlad : .....tvrdilo se že ten motor běhal na olej z buráků, přičemž tito autoři nalítli vtipu, protože Rudolf Diesel koupil olejová pole, protože považoval ropu (nikoliv burákovej olej) za palivo budoucnosti.. Burákovej olej byl a je strašne drahej a bylo i tehdy nesmysl v takovym množství to spalovat a taky by těžko tehdy v takovym množství někde burákovej olej sehnal, proto se i tehdy používal rostlinej olej nebo petrolej.
Promiň, ale jakou má tenhle článek vědeckou hodnotu? A kde jsi přišel na to že burákovej olej je drahej? Já na něj jezdím už nějakej pátek.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Pan Daniel zminoval, ze "syntetika" v nafte ma jine fyzikalni vlastnosti jako napr. destilacni krivka, cetanove cislo, vyhrevnost, bod vzplanuti atp.
Ha, co potom treba rostlinny olej, ten je uplne v pr... ten nema moc spolecneho s MN a presto se dokaze obstojne spalovat.
Odpoved, proc "škebla" prodava mene kvalitni palivo jak treba u stejnych stanic v Nemecku je jednoducha. Jsme v Ceske republice, zde kvete cerny obchod, tunelarsky prumysl, dnes se neda verit nikomu a nikdy. At se jmenuje firma jakkoliv, jde o prachy, pocitaji s tim, ze lide jsou stado "ovecek", nechaji se nalakat na namalovanou zeleninu... Tak je to i s naftou, proc by mela "škeble" prodavat neco extra kvalitniho, kdyz to tema pleckama proleti a uz to zpetne nikdo nezjisti, vzdyt jim na kvalite extra nezalezi, dulezity je financni obrat. Vyreklamovat nekvalitni naftu je pro smrtelnika nerealne, nema prakticky v nasem zkorumpovanem statu sanci uspet u soudu.
Nemecko se neda s nasi rozkradenou a zkorumpovanou zemi vubec srovnavat.
Stejne se nafta pancuje cimkoliv, jen aby se okradli zakaznici... at je to Benzina, Šel, ci cokoliv jineho... Vyssi cena neni zarukou kvality, aspon u nas v CR tohle s palivy neplati.
Navic, kazda cerpaci stanice musi mit zajistenou likvidaci zbytku paliv, ukapu a vyparu. Vite vubec, jak fo funguje to odsavani vyparu? Ono se to nevypousti za benzinkou do ovzdusi, vzdy se dodrzuje pravidlo - ze vypary z kvalitnejsiho paliva pousti do zasobniku s horsim, cili benziny do nafty, nikdy naopak. A ted muze kazdy mudrovat jak skodi benzin v nafte
Ha, co potom treba rostlinny olej, ten je uplne v pr... ten nema moc spolecneho s MN a presto se dokaze obstojne spalovat.
Odpoved, proc "škebla" prodava mene kvalitni palivo jak treba u stejnych stanic v Nemecku je jednoducha. Jsme v Ceske republice, zde kvete cerny obchod, tunelarsky prumysl, dnes se neda verit nikomu a nikdy. At se jmenuje firma jakkoliv, jde o prachy, pocitaji s tim, ze lide jsou stado "ovecek", nechaji se nalakat na namalovanou zeleninu... Tak je to i s naftou, proc by mela "škeble" prodavat neco extra kvalitniho, kdyz to tema pleckama proleti a uz to zpetne nikdo nezjisti, vzdyt jim na kvalite extra nezalezi, dulezity je financni obrat. Vyreklamovat nekvalitni naftu je pro smrtelnika nerealne, nema prakticky v nasem zkorumpovanem statu sanci uspet u soudu.
Nemecko se neda s nasi rozkradenou a zkorumpovanou zemi vubec srovnavat.
Stejne se nafta pancuje cimkoliv, jen aby se okradli zakaznici... at je to Benzina, Šel, ci cokoliv jineho... Vyssi cena neni zarukou kvality, aspon u nas v CR tohle s palivy neplati.
Navic, kazda cerpaci stanice musi mit zajistenou likvidaci zbytku paliv, ukapu a vyparu. Vite vubec, jak fo funguje to odsavani vyparu? Ono se to nevypousti za benzinkou do ovzdusi, vzdy se dodrzuje pravidlo - ze vypary z kvalitnejsiho paliva pousti do zasobniku s horsim, cili benziny do nafty, nikdy naopak. A ted muze kazdy mudrovat jak skodi benzin v nafte
Ale destilační křivka a odpařování je právě u rostlináče dost podobný naftě, tady mícháš hrušky z jablkama, jen hoření má trochu delší průběh, proto tuneři posunujou počátek vstřiku u rostlináče na "dřív" navíc největší problém spalování rostlináče je jeho vysoká viskosita = horší rozprašování apod.
Ředidlo BEZAROMAT má ale tak odlišný vlastnosti, že "vyšší" výkon nelze ničím ospravedlnit. A "empírický" zvýšení výkonu je nevědecký a je na úrovni "jedna paní povídala" nebo "mě to zaručeně jede líp".
Místo arogantních nadávek na mojí adresu prosím o seriozní odpověď, co konrétně způsobuje u BEZAROMATIKu údajně vyšší výkon ?
Ředidlo BEZAROMAT má ale tak odlišný vlastnosti, že "vyšší" výkon nelze ničím ospravedlnit. A "empírický" zvýšení výkonu je nevědecký a je na úrovni "jedna paní povídala" nebo "mě to zaručeně jede líp".
Místo arogantních nadávek na mojí adresu prosím o seriozní odpověď, co konrétně způsobuje u BEZAROMATIKu údajně vyšší výkon ?
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
seriozní odpověd asi bude nic co milošDani34el píše:Ale destilační křivka a odpařování je právě u rostlináče dost podobný naftě, tady mícháš hrušky z jablkama, jen hoření má trochu delší průběh, proto tuneři posunujou počátek vstřiku u rostlináče na "dřív" navíc největší problém spalování rostlináče je jeho vysoká viskosita = horší rozprašování apod.
Ředidlo BEZAROMAT má ale tak odlišný vlastnosti, že "vyšší" výkon nelze ničím ospravedlnit. A "empírický" zvýšení výkonu je nevědecký a je na úrovni "jedna paní povídala" nebo "mě to zaručeně jede líp".
Místo arogantních nadávek na mojí adresu prosím o seriozní odpověď, co konrétně způsobuje u BEZAROMATIKu údajně vyšší výkon ?
... trochu projev narcismu, ne?Dani34el píše:Tak třeba tady - zdroj je ELSBETT (jestli Ti to neco řiká) a musíš umět německy jako já
http://www.elsbett.com/fileadmin/elsbet ... cklung.pdf
ELSBETT... už to chápu... koho chleba jíš, toho píseň zpíváš...
Asi tě fest vyškolil... a za domácí úkol musíš chodit sbírat informace po fórech, ne?
Sorry, ale fakt mám rád takové namistrované borečky... tak mi to nedalo si rýpnout
Nicméně zpět k tomu bezaromatiku (osobně ho nepoužívám), chápu, že chceš jít cestou vědecké teorie, ale co takhle zkusit to "pocitově jede líp" např. seriózně nabrzdit?
Už se brzdila NM vs. MEŘO vs. RO, tak proč ne MEŘO + bezaromatik vs. MEŘO nebo RO + bezaromatik vs. RO.
... třeba získáš i punc znalého praktika ... mezi naškolenými límečky
GIV Variant TDi ???kW
Slavkov píše:Dani34el píše:
... třeba získáš i punc znalého praktika ... mezi naškolenými límečky
Znova a pomalu : Co konkrétně způsobuje údajný nárust výkonu a snížení spotřeby pridáním ředidla BEZAROMATIK v tak malém množství naftě ?
PŘIKLAD ODPOVĚDI BORCE : "Rostlinný olej neesterifikovaný v naftě zvyšuje celkový výkon motoru o hodnotu, která se rovná v ideálním případě vyšší výhřevnosti rostlinného oleje oproti naftě o cca. 5 %"
PŘIKLAD ODPOVĚDI BLBCE: "Jsi magor, mě to jede líp, jsi nažehlenej inženýr, nevíš co je praxe..."
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
niekde som tu cital ze to moze byt sposobene tym ze riedidlo vo valci zhori skor, rozbije naftu na este mensie castice a ta potom dokaze lepsie prehoriet. to by vysvetlovalo aj menej dymu=kvalitenejsie spalenie
ale inak mam cele vysvetlovanie v prdeli, ide to lepsie a nie len pocitovo
ale inak mam cele vysvetlovanie v prdeli, ide to lepsie a nie len pocitovo
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967