Bezaromatik

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ciko píše:chcem vas upozornit na aceton!!!
alebo riedidlo c 6000 som daval v pomere jeda ku jednej do nadrze, az kym som nezabudol asi deci tohto roztoku vo flasticke od aditiv do nafty... nechal som to tam teda, a ta flaska uplne zmekla, ako keby sa rotekala... takze neverim ze byt o nedokazalo poskodit nieco v sustave ... pacha nato! bezaromat (s6006) je v pohode, to nic nelepta

ciko co blbneš co to píšeš ty jsi dával aceton v poměru jedna ku jedné
jakože třeba ddvace litrů acetonmu a dvacku nějakého paliva :? :? :?
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 494
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

milos, nene, daval som deci acetonu a deci s6006... a to dom dal do 650l nafty... chapes
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

ciko píše:milos, nene, daval som deci acetonu a deci s6006... a to dom dal do 650l nafty... chapes
A to si myslíš že to deci v 650litrech ti něco naleptá? Si z nás děláš srandu :D
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 494
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

preklep:) 50l....
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ciko píše:preklep:) 50l....
no já dávám deci acetonu na 5Ol sajrajtu ;) miloš
madmax1200
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 15 kvě 2012, 17:49

Příspěvek od madmax1200 »

Stare tema,ale pridam svoji zkusenost.Na jare 2012 jsem za pakatel koupil Fiat Brava 1,9 D jako stavebni posunovadlo za tim ucelem “co vydrzi vydrzi“ do te doby jsem nikdy ropaka nemel.Po chvilce brouzdani na internetu jsem zjistil,ze se do toho da lit ledasco.V te dobe melo auto na tachometru 226000.Takze RO,vyjety motorovy jsem tam lil po hektolitrech.S aute jezdim denne Hnojnik ~ Ostrava + pojizdky.Cca 150 - 250 km.Dnes uz ma natoceno 313000 a porad slape jako hodinky.Ted ji krmim cistou hydraulikou a obcas RO.Jsem asi vyjimka s cerpadlem LUCAS.Jedina oprava byla vymena O-krouzku na hridelce ovladani plynu,ktera vede zvrchu do cerpadla.Cena 5 Ka + hodina prace.Pro jistotu mne jeste jedno cerpadlo lezi v dilne na ponku.Chystam se na vyhrivani nadrze,ta hydraulika je slusna hustarna.Tak at se cerpadlu ulevi.Alternativam zdar.
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

Ahoj, koukám jako blázen, můžeš prosimtě popsat jaké poměry liješ? Jak jsi to dělal s motorákem a hydraulika je fakt hustá, to ničim neředíš? Přeju spoustu dalších km na alternativy :-)
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

madmax1200 píše:Stare tema,ale pridam svoji zkusenost.Na jare 2012 jsem za pakatel koupil Fiat Brava 1,9 D jako stavebni posunovadlo za tim ucelem “co vydrzi vydrzi“ do te doby jsem nikdy ropaka nemel.Po chvilce brouzdani na internetu jsem zjistil,ze se do toho da lit ledasco.V te dobe melo auto na tachometru 226000.Takze RO,vyjety motorovy jsem tam lil po hektolitrech.S aute jezdim denne Hnojnik ~ Ostrava + pojizdky.Cca 150 - 250 km.Dnes uz ma natoceno 313000 a porad slape jako hodinky.Ted ji krmim cistou hydraulikou a obcas RO.Jsem asi vyjimka s cerpadlem LUCAS.Jedina oprava byla vymena O-krouzku na hridelce ovladani plynu,ktera vede zvrchu do cerpadla.Cena 5 Ka + hodina prace.Pro jistotu mne jeste jedno cerpadlo lezi v dilne na ponku.Chystam se na vyhrivani nadrze,ta hydraulika je slusna hustarna.Tak at se cerpadlu ulevi.Alternativam zdar.
Ahoj můžeš mi prosím upřesnit ten tip motoru? taky to mám doma, tak abych to zbytečně nešetřil. ;) Tam jsou dva tipy motoru. Jeden co byl ještě v Tipu ten má obsah 1929 ccm a druhý má 1910 ccm a 2 výkonové varianty. Díky.
nemám žádnou kárku na naftu...
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

double
Naposledy upravil(a) Petr H. dne 28 kvě 2013, 20:27, celkem upraveno 1 x.
nemám žádnou kárku na naftu...
madmax1200
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 15 kvě 2012, 17:49

Příspěvek od madmax1200 »

Pomer asi tak,akce v Albertu RO 25,90 koupim 100 litru po te co ukecam prodavacku,jezdim a jezdim.Tech 100 l mám cca na 14 dni,pak zavola kamos,ze ma pro me 20 litru motoraku,tak to chlejstnu do te repky.Obcas je vypadek od “dodavatelu“,tak tam splichnu za 5tikilo bio z Unicornu.No a taky na topnou uz jsem jezdil a ted uz mesic na hydro.Tomu jsem neveril,tak jsem to pro sichr napichl na zkousku z petky a nechal vrcet nez jsem tim zamarasil nadrz.Kupodivu ok,tak to slo i do nadrze.A tak porad dokola.To jsou moje pomery redeni.
:)
Uživatelský avatar
k.amerika
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 17 říj 2012, 14:55
Bydliště: Zbraslavice

Příspěvek od k.amerika »

No tak nemazlíš se s tim vůbec. Kéž by to takhle šlapalo všem :-) :-) :-)
madmax1200
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 15 kvě 2012, 17:49

Příspěvek od madmax1200 »

Jo a typ motoru 160A7.000.Brava 1.9 D bez turba.Chystam se na ten ohrev,objevil jsem paradni nerezovou flexibilni pulcoulovou hadici,co pouzivaji vodari.Stocil bych ji alespon dva metry do nadrze a dále vedl asi v medi.Jen nevim,jestli je lepsi tahnout vnitrkem auta nebo pod autem.Pod autem se to v mrazech bude zbytecne ochlazovat ale vnitrkem mám strach,ze od toho pujde hic a v lete bude na chcipnuti.Leda to v parnem lete jednoduse zavrit. :-)
Uživatelský avatar
Petr H.
Přispěvovatel
Příspěvky: 523
Registrován: 26 dub 2007, 18:20

Příspěvek od Petr H. »

Já tam mám motor 182A7.000 ale mrknu jak je u nich rozdíl v typu čerpadla.

tady máš průměry a teplosměnné plochy:

http://www.az-pokorny.cz/files/download ... 20CATS.pdf

A tady tlakové ztráty kdyby jsi to chtěl pitvat:

http://www.az-pokorny.cz/files/download ... 20DROP.xls

Je to jen o trochu víc co rovná trubka. A větší průměry nejdou zrovna dobře stáčet. Radši si to zkus než to koupíš. A dobře si rozmysli finální tvar. Tak nějak se to nesmí ohýbat vícenásobně. Hrozí prasknutí. Hlavně nedělej ostré úhly, s tím už nehneš. Asi bych doporučil to volně nasoukat do nádrže, a případně ohnout to jen u prostupu. Když se nezadaří, kousek uřízneš a matku si necháš nalisovat znova. Dej to vnitřkem auta, kup si na tu měď kousek izolace a máš to.

;) trochu inspirace při stáčení: http://www.az-pokorny.cz/produkty/cats-vymeniky/
nemám žádnou kárku na naftu...
madmax1200
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 15 kvě 2012, 17:49

Příspěvek od madmax1200 »

Diky moc za odkazy pro inspiraci.Dále budu pokracovat v montaz LPG ventilu na prepinani pro jizdu na naftu (zima).Uvazuju vyuzit na to nadobku pro ostrikovace.Ze bych to měl vepredu hned u cerpadla.Na dalsi mensi nadobku na ostrikovace se misto v motorovem prostoru najde.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

madmax1200 píše:Diky moc za odkazy pro inspiraci.Dále budu pokracovat v montaz LPG ventilu na prepinani pro jizdu na naftu (zima).Uvazuju vyuzit na to nadobku pro ostrikovace.Ze bych to měl vepredu hned u cerpadla.Na dalsi mensi nadobku na ostrikovace se misto v motorovem prostoru najde.
jak se bude blížit zima přidávej paliva co netuhnou a budeš jezdit i bez lpg venilu ;)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“