Stránka 1 z 6

Přefiltrovaný RO na zimu,auto bez přestavby.

Napsal: 24 srp 2010, 08:57
od Petr.C
Ahoj.Chci se zeptat,máte někdo zkušenost s přefiltrovaným RO v zimě?V jakém poměru ředíte,nebo jestli v zimě ho nelejete vůbec.

Re: Přefiltrovaný RO na zimu,auto bez přestavby.

Napsal: 24 srp 2010, 09:20
od Stewa
Petr.C píše:Ahoj.Chci se zeptat,máte někdo zkušenost s přefiltrovaným RO v zimě?V jakém poměru ředíte,nebo jestli v zimě ho nelejete vůbec.
Zima je ještě daleko, ale já bych se do auta bez předehřevu bál nalít RO v jakémkoli poměru s naftou. A taky to neudělám ;-)
Možná by pomohly zimní příměsi do paliva (zimní VIF třeba), ale i s tím bych se bál, že ráno nenastartuju..

Re: Přefiltrovaný RO na zimu,auto bez přestavby.

Napsal: 24 srp 2010, 09:35
od iridium
No a co na zimu přidávat do oleje letecký petrolej JET A1, deklarují u něj bod tuhnutí -50 C. Stejně v klasické naftě je petroleje habaděj. A trochu nějakého aditiva a je to. (cenu jsem před chvílí poptal tak dám vědět.)

Napsal: 24 srp 2010, 09:57
od Petr.C
No teď na to koukám letecký benzín má až -60°C http://www.leteckapaliva.cz/ a že to bude suchý by jsem neměl strach,RO a kór ten přefiltrovaný bude mít dost tuku.A ceník je tady http://www.leteckapaliva.cz/cenik/prodej-na-letistich/ jen by chtělo zjistit poměr.
Musí se to ještě probádat .Jo a zima přeje připraveným:).

Napsal: 24 srp 2010, 10:21
od iridium
Petr.C píše:No teď na to koukám letecký benzín má až -60°C http://www.leteckapaliva.cz/ a že to bude suchý by jsem neměl strach,RO a kór ten přefiltrovaný bude mít dost tuku.A ceník je tady http://www.leteckapaliva.cz/cenik/prodej-na-letistich/ jen by chtělo zjistit poměr.
Musí se to ještě probádat .Jo a zima přeje připraveným:).
Jj to je krásná cena 32,76 vč DPH+SPD :) No poměr vyzkouším mám 2L křišťálovýho vyfritu doma právě za tímto účelem tak vyptám 2L A1 a hokus pokus uvidíme. Myslím že 20-30% by to mohlo spravit až se zima zeptá.

Napsal: 24 srp 2010, 10:32
od zero1724
zajímavý téma chlapi,pak dejte vědět,hlavní je si všechno spočítat aby to bylo vubec vyhodny!

Napsal: 24 srp 2010, 10:38
od Petr.C
iridium píše:
Petr.C píše:No teď na to koukám letecký benzín má až -60°C http://www.leteckapaliva.cz/ a že to bude suchý by jsem neměl strach,RO a kór ten přefiltrovaný bude mít dost tuku.A ceník je tady http://www.leteckapaliva.cz/cenik/prodej-na-letistich/ jen by chtělo zjistit poměr.
Musí se to ještě probádat .Jo a zima přeje připraveným:).
Jj to je krásná cena 32,76 vč DPH+SPD :) No poměr vyzkouším mám 2L křišťálovýho vyfritu doma právě za tímto účelem tak vyptám 2L A1 a hokus pokus uvidíme. Myslím že 20-30% by to mohlo spravit až se zima zeptá.
JJ,vyzkoušej to,ten petrolej bude lepší ta cena vyhází líp a ten teplotní rozdíl není zas tak velkej.Já by jsem se spíš klonil k těm 30%-40% ,aby jsi se dostal na -20°C
A není problém s koupí,prodaj ho každýmu,máš stím nějaký zkušenosti?

Napsal: 24 srp 2010, 10:47
od iridium
Tak cena je základ, ale za předpokladu že za vyfrit dávám 2,-/L je docela velký prostor na úspory. A koupit co jsem četl se dá minimálně na kdejakým letišti, když člověk odevzdá nenažranýmu úřednímu šimlu SPD a DPH tak nevidím kde by mohl být problém.

Napsal: 24 srp 2010, 10:53
od Petr.C
zero1724 píše:zajímavý téma chlapi,pak dejte vědět,hlavní je si všechno spočítat aby to bylo vubec vyhodny!
I kdyby jsi se měl dostat na poměr 1:1 ,tak tě to vyjde na 17 Kč pokud máš přefiltrovaný olej zadarmo.
Jak jsem to tak zhruba ,,počítal,, ,tak 1:1 je asi -23°C ,pokud počítám tuhnutí oleje 5°C ,ale je to můj odhad.

Napsal: 24 srp 2010, 10:55
od Petr.C
iridium píše:Tak cena je základ, ale za předpokladu že za vyfrit dávám 2,-/L je docela velký prostor na úspory. A koupit co jsem četl se dá minimálně na kdejakým letišti, když člověk odevzdá nenažranýmu úřednímu šimlu SPD a DPH tak nevidím kde by mohl být problém.
Tak to vyzkoušej a dej hned vědět,ať jsme na zimu připraveni.

Napsal: 24 srp 2010, 11:07
od radluk
Kazdopadne, na samotny JET A-1 to jede velmi dobre :-)))

Napsal: 24 srp 2010, 11:19
od iridium
radluk píše:Kazdopadne, na samotny JET A-1 to jede velmi dobre :-)))
No to je slovo do pranice :D

Napsal: 24 srp 2010, 11:40
od Pavel
Sice nepoužívám přefiltrovaný olej ale poměr 50:50 při -20°C bezproblémově bez předehřevu s geniálním a jedinečným motorem od Mercedes - Benz. Vyzkoušeno již mnoho zim. ;) Standart 70% RO při typických zimních ranních teplotách cca -10°C, každodenní provoz a nikdy jsem předehřev nepotřeboval.

Napsal: 24 srp 2010, 11:43
od iridium
Pavel píše:Sice nepoužívám přefiltrovaný olej ale poměr 50:50 při -20°C bezproblémově bez předehřevu s geniálním a jedinečným motorem od Mercedes - Benz. Vyzkoušeno již mnoho zim. ;) Standart 70% RO při typických zimních ranních teplotách cca -10°C, každodenní provoz a nikdy jsem předehřev nepotřeboval.
Jaký olej používáš ?

Napsal: 24 srp 2010, 14:26
od Stewa
Pavel píše:Sice nepoužívám přefiltrovaný olej ale poměr 50:50 při -20°C bezproblémově bez předehřevu s geniálním a jedinečným motorem od Mercedes - Benz. Vyzkoušeno již mnoho zim. ;) Standart 70% RO při typických zimních ranních teplotách cca -10°C, každodenní provoz a nikdy jsem předehřev nepotřeboval.
A do jakýho medvěda to liješ, trošku se rozepiš... jak ti to v zimě čadí, při kolika °C pod nulou jsi nenastartoval, jak se chová motor za studena...