17964 regulace plniaceho tlaku-mez regulaci nedosažena.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
17964 regulace plniaceho tlaku-mez regulaci nedosažena.
Zdar Pánove.
Potrebujem poradiť.Dnes som len tak robil diagnostiku vozidla a vyhodilo mi chybu 17964 regulace plniaceho tlaku-mez regulaci nedosažena. Do nudzaku to nepada,nepostriehol som nejak,že by to horšie tahalo.Stale ako rovnako.Len teraz mam už funkčnu klimu ked mam zapnute AUTO ten kompresor zapnuty tak kapanek slabši výkon ale fpohode ťaha.Mohlo by to mať niečo s tym spoločne.Ako odskušať ten ventil N75,skušal som akčne členy ale nepočul som cvakanie ani mľaskanie Ten druhy čo tam je N 18 či aky to je tak ten pekne cvakal.
Dnes som skušal ako je turbo,ta banka s tym hybať a nešlo to vôbec.Je tam nejaky podtlak že by s tym nešlo pohnuť.Hybal som s tym tesne po vypnuti motora.Dnes som išiel cca 130 a spravilo mi to ako by cuklo auto(ako keby zaplo kompresor,ale pritom som mal climatronic na ECON) Môže to byť vadnym ventilom N75? Ked som robil akčne členy tak nemľaskal ani neťukal,tukanie bolo počut z motoroveho priestoru ale pri inom ventile.
Nikde som sa nedozvedel viac o tejto chybe.Vo VIS je o tom popisane,že skontrolovať ventil N75.Čo treba okrem nalogovania ešte? Za popis tejto chyby vopred Vďaka
Potrebujem poradiť.Dnes som len tak robil diagnostiku vozidla a vyhodilo mi chybu 17964 regulace plniaceho tlaku-mez regulaci nedosažena. Do nudzaku to nepada,nepostriehol som nejak,že by to horšie tahalo.Stale ako rovnako.Len teraz mam už funkčnu klimu ked mam zapnute AUTO ten kompresor zapnuty tak kapanek slabši výkon ale fpohode ťaha.Mohlo by to mať niečo s tym spoločne.Ako odskušať ten ventil N75,skušal som akčne členy ale nepočul som cvakanie ani mľaskanie Ten druhy čo tam je N 18 či aky to je tak ten pekne cvakal.
Dnes som skušal ako je turbo,ta banka s tym hybať a nešlo to vôbec.Je tam nejaky podtlak že by s tym nešlo pohnuť.Hybal som s tym tesne po vypnuti motora.Dnes som išiel cca 130 a spravilo mi to ako by cuklo auto(ako keby zaplo kompresor,ale pritom som mal climatronic na ECON) Môže to byť vadnym ventilom N75? Ked som robil akčne členy tak nemľaskal ani neťukal,tukanie bolo počut z motoroveho priestoru ale pri inom ventile.
Nikde som sa nedozvedel viac o tejto chybe.Vo VIS je o tom popisane,že skontrolovať ventil N75.Čo treba okrem nalogovania ešte? Za popis tejto chyby vopred Vďaka
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH
Príčin môže byť viacero. Regulačná medza je nedosiahnutá ak uniká tlak z potrubia, chýba podtlak v hadičkách, nepracuje banka na turbe, nepracuje ventil N75, alebo je problém v turbe. (zanesené, alebo poškodené)
Pozri, či pri naštartovaní podtlaková banka na turbe "vcucne" tiahlo. Skontroluj, či sa nezadrháva regulácia na turbe. Skontroluj, či nie je prasknutá, alebo inak poškodená podtlaková hadička, ktorá vedie od ventilu N75 k podtlakovej banke, prípadne hadičku hneď vymeň. Tak isto pozri spätný ventil osadený medzi N75 a turbom, či udrží podtlak, resp. či vôbec funguje (stačí ústami, musí pustiť vzduch len v jednom smere). Pri spätnej montáži pozor na správne nasadenie. Raz som ho nasadil opačne a dosť dlho nadával , kým som zistil, čo som vyviedol. Skontroluj aj vedenie, ktoré zásobuje podtlakom ventil N75. Ak pri teste akčných členov N75 nepracuje, môže byť po smrti - vymeniť.
Neuniká niekde tlak v sacom potrubí, alebo pri spojoch?
Ak som na niečo zabudol, kolegovia ma iste doplnia. No a potom samozrejme nalogovať. (skupiny 3,10,11)
Pozri, či pri naštartovaní podtlaková banka na turbe "vcucne" tiahlo. Skontroluj, či sa nezadrháva regulácia na turbe. Skontroluj, či nie je prasknutá, alebo inak poškodená podtlaková hadička, ktorá vedie od ventilu N75 k podtlakovej banke, prípadne hadičku hneď vymeň. Tak isto pozri spätný ventil osadený medzi N75 a turbom, či udrží podtlak, resp. či vôbec funguje (stačí ústami, musí pustiť vzduch len v jednom smere). Pri spätnej montáži pozor na správne nasadenie. Raz som ho nasadil opačne a dosť dlho nadával , kým som zistil, čo som vyviedol. Skontroluj aj vedenie, ktoré zásobuje podtlakom ventil N75. Ak pri teste akčných členov N75 nepracuje, môže byť po smrti - vymeniť.
Neuniká niekde tlak v sacom potrubí, alebo pri spojoch?
Ak som na niečo zabudol, kolegovia ma iste doplnia. No a potom samozrejme nalogovať. (skupiny 3,10,11)
zdravím, nechci zakládat nové téma ale, jsem další z těch kterým auto nejede jak by mělo.Mám dvojkový Toledo 1999, 1,9 TDI 81KW a občas se stane ne pokaždé že auto přestane tlačit cejtím i jak přepne na nouzový režim..Jak auto chcípnu a znovu nastartuji tak je to oki až do chvíle než opět spadne do nouze, někdy spadne hned někdy až za 5 dní
Po připojení na vag mi to vypisuje tyto chyby viz obrázek:
Uploaded with ImageShack.us
Zde jsou bloky hodnot když auto jede normálně neni padlé v nouzi
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Poradíte mi na co se zaměřit?
VentilN75, hadičky, lopatky na turbu?
nechci měnit stylem pokus omyl...
Děkuji za všechny rady..
Po připojení na vag mi to vypisuje tyto chyby viz obrázek:
Uploaded with ImageShack.us
Zde jsou bloky hodnot když auto jede normálně neni padlé v nouzi
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Poradíte mi na co se zaměřit?
VentilN75, hadičky, lopatky na turbu?
nechci měnit stylem pokus omyl...
Děkuji za všechny rady..
tohle je táhlo na regulaci lopatek ?Zkoušel jsem stim hejbat prstem ale hne se to tak o 1mm a pruží to přitom pružení je slyšet takové jemné skřípání..jak by se to mělo hejbat?jsou lopatky zatuhlé?
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
to tiahlo je ovladane podtlakom, cize si vezmi do ust tu hadicku co ide do tej podtlakvoej banky a snaz sa s tym podtlakom pohybat, ide to tazko a malo by to ist cca 1,2 cm
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967