Stránka 1 z 2
co do sharana???85 nebo 96KW?
Napsal: 01 zář 2010, 20:57
od patrik.kloucek
zdarec borci...chci koupit sarika a resim jakej motor...osobne bych tam rad videl 96kw ale jej jich dost pomalu.Takze se ptam na vas nazor...je 85 kw dostatecnych?Jak je to se spotrebou popr spolehlivosti?A nakonec....jde predelat 85 na 96kw?Co to obnasi???diky za vase nazory

Re: co do sharana???85 nebo 96KW?
Napsal: 01 zář 2010, 21:15
od Zdeněk M
patrik.kloucek píše:zdarec borci...chci koupit sarika a resim jakej motor...osobne bych tam rad videl 96kw ale jej jich dost pomalu.Takze se ptam na vas nazor...je 85 kw dostatecnych?Jak je to se spotrebou popr spolehlivosti?A nakonec....jde predelat 85 na 96kw?Co to obnasi???diky za vase nazory

Ta 85Kw AUY jede skoro jak ta 96Kw, kroutak maji stejný, jen kilowaty ve 4000ot sou jiný. Rozdil mezi motory je v turbu, softu,vstrikovačih a intercoleru. Od 2004 nebo 2005 je i 110kw BTB je kod motoru myslým. 85Kw postací, jede slusne, nejvic jezdí v Almarah, ty 96kw sou spis v Scharaneh, za ty prachy za Scharana koupis plne vybavenou Almaru.

Napsal: 01 zář 2010, 23:20
od tomiisp
len sa vyhni automatu, Sharan 85kw automat vs Sharan 85kw manual to je ako nebe a dudy, ci uz co do ,,vykonu,, a aj spotreby, automat je lina mrcha

Napsal: 02 zář 2010, 06:29
od Pája 19
Tatík má 85kw AUY a jezdí se s tim docela hezky. Ale kdyby ti to nestačilo, tak Richard to řeší, ne?
Napsal: 02 zář 2010, 06:41
od Marek77
Podle vyjádření některých kluků z SAG fóra jsou údajně 96kW motory žravější. Ale jestli je to skutečně tak, to si netroufám spekulovat.
Ale pravda je, že 96kW má lepší průběh točivého momentu a lépe drží v kopcích. Prostě je to silnější motor, tím je to dáno. A stodesítka BTB jede jako kráva splašená, to snad ani není možný, co to s tou dvě tuny těžkou károu dělá.....
Napsal: 02 zář 2010, 07:27
od MirekX
pokud by to šlo, šel bych do 96kW, 85 nejde nejhůř, ale vyskytoval se u nich ve větším počtu problém prasklých pístů a tfouklých těsnění pod hlavou (osobní zkušenost s obouma závadama)
ale i ta 85 se nechá upravit (čip na cca 145 PS) a pak to i jede. u té 96 se čipem dostaneš na nějakých 170 PS a to už je svezeníčko celkem slušný a spotřeba nevim, já jezdím průměr za 6,3 a kamarád má 96kW a jezdí za 6,3 taky, podle mě žerou stejně při stejné jízdě
Napsal: 02 zář 2010, 07:38
od Vici
96kW bude mít horší "spodek", ale pak nakopne.... 85kW má takový vyrovnanější průběh...
Co se týče železa, 96kW určitě víc vydrží...
Napsal: 02 zář 2010, 19:02
od patrik.kloucek
já jezdím průměr za 6,3 a kamarád má 96kW a jezdí za 6,3 taky, podle mě žerou stejně při stejné jízdě[/quote]

fiha tak to ja se dlouhodobe na tohle s pasikem 4kolou nedostanu.Tak to vyppada ze si polepsim.
JInak porad nevim...96stek je malo a sehnat s vybavou i peknou __85 je malej zazrak. a jestli to za to usili ji sehnat stoji...chci rok tak 02...03.A max 220tkm.Po kolika je interval vymeny rozvodu?
Napsal: 02 zář 2010, 19:17
od Marek77
U modelů 2002-2003 je to 60.000 km. Ale dá se to přestavět na 90.000 (kladky 180.000) celkem jednoduše a vyjde to levněji než komplet sada na 60.000 km.
Napsal: 02 zář 2010, 19:48
od patrik.kloucek
Marek77 píše:U modelů 2002-2003 je to 60.000 km. Ale dá se to přestavět na 90.000 (kladky 180.000) celkem jednoduše a vyjde to levněji než komplet sada na 60.000 km.
prestavet???jak to myslis to me zajima???
přestavět na 90.000 (kladky 180.000)....jako ze se vymeni jen rememen a ve 180 i kladky?
Napsal: 02 zář 2010, 19:52
od Tomas.cz
Osobně bych šel do 96kw.
Napsal: 02 zář 2010, 20:03
od patrik.kloucek
Tomas.cz píše:Osobně bych šel do 96kw.
duvod?
Napsal: 02 zář 2010, 20:09
od Tomas.cz
Jak psal MirekX, ty těsnění pod hlavou a písty, ASZ má lepší spodek, když někdy s Šarenem 85kw tahá vlek, nebo i tak ho podtáčí, je to otázka času

Napsal: 02 zář 2010, 21:20
od Zdeněk M
Tomas.cz píše:Osobně bych šel do 96kw.
ASZ je nejlepší pumpička, jak výkonově, tak životností a na úpravy.

Napsal: 02 zář 2010, 21:22
od dejdar
Taky bych šel do 96 kW.
Já mám 85 kW a asi i s čipem, kupoval jsem ho před rokem, tachometrových 310 000 km, minulý majitel měnil motor - písty a mě teď na tom vyměněným motoru čeká těsnění pod hlavou...
Jinak najetých kilometrů bych se nebál, ta moje Alhambra je i po těch km docela v pohodě, žádné zásadní problémy nemá.
Rozvody od modelového roku 2003 by měly být na 90 000 km.
Ale spotřebě 6,3 v běžném provozu moc nevěřím, já mám dlouhodobý průměr okolo 9 l. Podotýkám v běžném provozu tzn. popojížďky škola, školka, práce, družina, kroužky , nákup, atd = takový běžný den. S karavanem 1300 kg jsem teď jel Itálii za 11 l.