Stránka 1 z 2
Teply štart TDi
Napsal: 01 zář 2010, 22:10
od eec
Zdravim pani mam taky problem potrebujem zdvihnut štartovaciu dávku ake akosi mi nejde login namiesto login piše kodovanie II a ked zadam cez bezpečnostný pristup login aj tak mi to nejde poradte kde je problem ako mam ist na to, mam VAG 908.2 origo dik za radu
Napsal: 02 zář 2010, 13:14
od Brouk
jake auto ? rotacka ? u PD ani nevim jestli to jde a na Oct2 G5 atd je to resitelne pouze upravou software a uz nikdy pokud starter otoci alespon trochu neobjevi ! na vsech jde uprava startu za tepla i za studena . No problem a chyta na tuk i kdyz startuje pred tim 10-20sec .
Napsal: 02 zář 2010, 17:13
od uiqjirka
Hlavne u PD pri spatnych startech byva nejvice vine starter.
Napsal: 04 zář 2010, 00:28
od eec
je to golf V 1.9 TDi PD
Napsal: 04 zář 2010, 06:54
od Brouk
jde to 100% resit opravou softu v ridici jednotce . jinak jedine starter a treba za 1/2 zacne zase . jine reseni neni , jo je odpojovat cidlo teploty

Napsal: 04 zář 2010, 10:47
od origoš
Hlavne u PD pri spatnych startech byva nejvice vine starter.
Povídali, že mu hráli. Kdy už přestanete věřit těm báchorkám o startéru? Bohužel tohle tvrdí i ve značkových servisech a nadělují nové startery za dobrý peníz, jenže po krátké době problém nastane znovu.
Problém je v tom, že ECU nedá naftu v dostatečném množství. Když to roztáhneš, tak to samozřejmě chytí, protože při vyšších otáčkách je relativně menší únik kolem pístu čerpadla a je jedno, jestli je to rotačka, nebo PD. Odstranit se musí příčina a né následek.
Měl jsem tady O2 PD, kde točil startér jako utrženej ze řetězu a
trvalo to věčnost, než to chytlo. Teplý i studený. Po úpravě softu chytá na první obrátku.
V tohle prostě soudruzi udělali chybu a v honbě za emisemi nám připravili starost.
Napsal: 04 zář 2010, 19:16
od dodi911
Niesu to bludy s tym startrom, akurat vcera som jeden menil, po vymene chyta auto ako nove, takisto so menil dalsi cca pred rokom a pol. Od vtedy nemal jedn problem so startovanim.
Napsal: 04 zář 2010, 20:46
od uiqjirka
Presne tak,bohuzel to bludy nejsou,na vine jak jak odber starteru tak nedosazeni minimalnich otacek,ty jsou myslim 270(nebo 280),v praxi to mam nekolikrat overene a povetsinou je na vine prave starter.Divil by jsi se jak sakra PD choulostive na ty startovaci otacky.Samozrejme za predpokladu,ze jsou ok vstriky,cerpadlo a jine veci.A nevymyslel si to servis ale VW,kdy bylo neustale reklamovano v celem koncernu jak v zarucni tak pozarucni dobe spatne starty u PD motoru,po vymene starteru jsou zakaznici spokojeni.
Napsal: 05 zář 2010, 13:16
od sharik4x4
Zásadně upravuji soft jednotky,jeto 100% výsledek za daleko menší náklady/cca.1500Kč/ než je výměna starteru/nový je do cca10tKč/ či baterie a bez rozebírání čehokoliv.Tak proč laborovat,když to jde rychleji,čistě a levněji.

Napsal: 05 zář 2010, 18:07
od origoš
Tak proč laborovat,když to jde rychleji,čistě a levněji.
A hlavně je to na pořád. Nový startér časem "uhnije" a jsme zase tam kde jsme byli. Prostě to bludy jsou, páč diesel když má tlaky a naftu, tak jde natočit "klikou" a nepotřebuje točit jako kafemlejnek.
Má se řešit příčina a né následek. Tím neříkám, že nový startér nepomůže. Pomůže. Ale na jako dlouho? Když jsem měl za bolševika vyběhanýho medvěda a díly na GO byly obtížně sehnatelné, tak jsem měl dvě baterie a startoval na 24V jako to má Praga V3S.
Napsal: 05 zář 2010, 18:35
od Brouk
souhlas a dam vam priklad kdo tomu neverite treba Octavie
2.0 TDI 03G906016HF 0281012292 sw 1037372727
tak pokud starter neotoci vic jak 250 otacek pri teplote 70-100 stupnu proste nevstrikuje naftu a nemuze protoze pozadavek v RJ je proste 0 mg )
az od tech 250 vstrikuje a stejne auto v automatu vstrikuje i pri min nez 200 otackach . to se opravi a funguje to . To ze toci dlouho je tim ze trva nez to roztoci na vic nez 250. A starter ? pri 250 otackach najezdi jeste mozna i 100.000km
Je hodne aut kde starter vubec nepomuze a nepomuze nic , jen soft
hezky den ....
Napsal: 05 zář 2010, 19:13
od fabiátor
Cely problem je predpokladam v tom, ze (mozna umyslne) vyrobce v ECU pocita pocet impulsu z cidla otaceni kliky a pokud to neodpovida referencni pseudo hodnote, tak ECU nepusti naftu. Odstranenim, pripadne snizenim limitu pozadovanych minimalnich otacek pro pusteni nafty se ten problem vyresi a i kdyby baterka mlela z posledniho a starter mel ubrouseny uhliky na 1mm, tak dokud to pohne s motorem alespon na drc, musi to chytnout.
Napsal: 05 zář 2010, 19:55
od Brouk
Trefa ! 250 otacek = 0 nafty od ridici jednotky = koupe starteru ktery zrovna bude tocit 250 + - 10 a clovek je tam kde byl ...
Napsal: 05 zář 2010, 20:57
od Tomas.cz
Ještě se zeptám jdou ty startovací otáčky nějak změřit přes diag?
Zaslechl jsem základní nastavení, kanál 50 a startovat, motor nechytne ale točky se ukážou.
Napsal: 05 zář 2010, 21:10
od mvolesko2
Tomas.cz píše:Ještě se zeptám jdou ty startovací otáčky nějak změřit přes diag?
Zaslechl jsem základní nastavení, kanál 50 a startovat, motor nechytne ale točky se ukážou.
staci kanal 1 a zacit startovat vidis otacky motoru a vydis jak se zacne zvedat davka paliva dokovat to nechytne