Octavia I ASV 81kW -> 110kW -> 160kW by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

A 40Nm rozdíl..... Byl bych docela smutnej mít na 1756 jen tohle. Ale beru že to byl asi jeho požadavek to mít takhle. Na tomhle setupu bych čekal tak 225ps a okolo 450Nm. Ale hlavně že je spokojenej on..... ;)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2863
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

podla mna je to tak nastavene zamerne kvoli zivotnosti
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

225/500 na podobném turbu mám a ruku na srdce, z dnešního pohledu je ta kouřivost na hraně :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

V DP jsou dle mých zkušeností celkem opatrní na maximální výkony a nešponují to na max, pokud si to zákazník vyloženě nepřeje a nebere zodpovědnost za výdrž hw na sebe.
Já jsem rád, že to není nastavené nějak na křeč s cílem pokořit nějakou psychologickou hranici např. 225 koní.
Navíc ten průběh výkonu je mnohem zábavnější a použitelnější, než když se to ve dvou tisících nafoukne jak prdlý a ve třech a půl už člověka nebaví ta stagnace výkonu jako s VB turbem. Navíc životnost klikového, potažmo celého hnacího ústrojí je myslím při naladění s tímto průběhem, celkem zohledněna. Včetně mé staré (450tkm a 20 let) 5q převodovky Vici.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

MirekX píše:225/500 na podobném turbu mám a ruku na srdce, z dnešního pohledu je ta kouřivost na hraně :D
Měl jsem za to, že tvých 225/500 bylo naměřeno přímo na tom turbu, co mám od tebe. :?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

časem tě určitě začne lákat šestikvalt :-)
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vici píše:časem tě určitě začne lákat šestikvalt :-)
+1

Právě to řeším u bratra a mám neodbytný dojem, že to vyjde levněji, nežli přeskládávat jednu převodovku ze dvou a ještě dokupovat soukolí.

Zlatý DRW!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Ona už taková ALH+trysky+soft, která dá dejme tomu 150 koní by tu šestku chtěla jako sůl :)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

S tím autem jezdí žena na nákup, s dětma do školky a občas na rodinný výlet. Zatím si na absenci šestky nestěžovala.
Oct asv 2000, DieselPower
skacel55
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 03 kvě 2017, 16:52

Příspěvek od skacel55 »

Tyjo ten průběh vypadá fakt dobře.
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

To záleží na vkusu každého soudruha. Já se narodil na benzínu, tak to mám rád takhle.
Oct asv 2000, DieselPower
skacel55
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 03 kvě 2017, 16:52

Příspěvek od skacel55 »

Mám nachystanej podobnej HW, jen nevím jestli dávat prodavačku a turbo bude asi nové VB, tak jsem zvědav co z toho vyleze
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Jestli máš doma prodavačku s VB turbem, tak teda fakt nevím, co z ní vyleze. (LOL)
Oct asv 2000, DieselPower
skacel55
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 03 kvě 2017, 16:52

Příspěvek od skacel55 »

To jsou ty malé písmena na mobilu (rofl)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Prodavačku bych určitě dal, je to jistota :) Ale opatrně se zapojením, už jsem viděl potkaný motor, kde se dala prodavačka z CR a blbě udělal přepad nafty, časem to vystřelilo gufero na vstřik. čerpadle, nafta natekla do rozvodů a motor KO...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“