Octavia I ASV 81kW -> 110kW -> 160kW by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Uživatelský avatar
prazi007
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 19 dub 2010, 06:15
Bydliště: Krupka u Teplic

Příspěvek od prazi007 »

ok behem zitrka se to pokusim oskenovat,jinak ten vykon byl merenej v lete,ale ted nevim kolik bylo stupnu,nemam ten papir ted u sebe.Jinak to meril tdichip.cz....Nevim proc si porad myslis ze je to blbost,je to normalni chip o 30procent plus minus nejaky to procento....
Uživatelský avatar
prazi007
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 19 dub 2010, 06:15
Bydliště: Krupka u Teplic

Příspěvek od prazi007 »

jeste porad je puvodni spojka,stale zabira pekne..... :)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

36,4% percenta ak mame byt presny :-D
Inak ak pozriem na stranku tvojho upravcu, tak vidim toto:
http://tdichip.cz/vykonove_tabulky/skod ... 0-%2081kW/
Preco som skepticky? Lebo ten motor doverne poznam, preto... :) A takisto poznam upravy typu "teraz tam mas +30% a nejake drobne" ;)
Sorry ak sa ta to dotklo, v podstate by som ani nereagoval, nebyt tvojej poznamky "Ty pises ze mas jeste trysky 764,jak je to mozny?asi by to jeste slo vic ne?" ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Přesně tak...

Dobrý a zároveň šetrný chip na motor 81kW se dostává do hodnot 95 - 100kW a maximem točivého momentu kolem 300 Nm - mám na mysli na sériovém HW. Ostatně Reesha, kterého tu asi většina lidí považuje za člověka, co tomu rozumí, ladí motor 81kW na 99kW (Cimbu na 97kW) a i další "ladiči" se zpravidla přes 100kW nehrnou.

Takže všeho s mírou - méně je někdy více :wink:. Tím chci jen říct, že souhlasím se subz3ro.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
prazi007
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 19 dub 2010, 06:15
Bydliště: Krupka u Teplic

Příspěvek od prazi007 »

Jasne ja vim ze uz je to dost na hranici.....ale nejezdim s tim porad jak hovado,k motoru se chovam slusne....jak rikam s touto upravou 40 000km a zadny problem.....samozrejme pocitam s tim ze to turbo to asi nevydrzi vecne,az pujde do kytek tak planuju nejakej malej hybrid nebo VB.Pak dam urcite vedet kolik km takova uprava 36,4% vydrzela :D Jo a TDICHIP.cz to jen merili,jinak chip je od nekoho jinyho
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

prazi007 píše:Jasne ja vim ze uz je to dost na hranici.....ale nejezdim s tim porad jak hovado,k motoru se chovam slusne....jak rikam s touto upravou 40 000km a zadny problem.....samozrejme pocitam s tim ze to turbo to asi nevydrzi vecne,az pujde do kytek tak planuju nejakej malej hybrid nebo VB.Pak dam urcite vedet kolik km takova uprava 36,4% vydrzela :D Jo a TDICHIP.cz to jen merili,jinak chip je od nekoho jinyho
Kolik ti naměřili sériový výkon?
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Uživatelský avatar
prazi007
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 19 dub 2010, 06:15
Bydliště: Krupka u Teplic

Příspěvek od prazi007 »

To nevim pred chipem jsem to nemeril.....ta firma kde to delali nemela brzdu....
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Stale cakam na ten graf (noteeth)
Vsak odfot aj fotakom v mobile a posli, nech netarame len tak do vetra ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
prazi007
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 19 dub 2010, 06:15
Bydliště: Krupka u Teplic

Příspěvek od prazi007 »

ja nejsem doma,a ten graf mam doma.Zitra ho ofotim a poslu.....
Uživatelský avatar
prazi007
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 19 dub 2010, 06:15
Bydliště: Krupka u Teplic

Příspěvek od prazi007 »

Obrázek
Uživatelský avatar
prazi007
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 19 dub 2010, 06:15
Bydliště: Krupka u Teplic

Příspěvek od prazi007 »

Je tam teda o neco malo min nez ma Paja 19 ;)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

No vidis, razom je zo 150 koni 140 (noteeth)
Ale ten krutiaci moment, pokial je to dobre zmerane, ma na seriove turbo fakt ukazkovy priebeh :worthy:
S tymto strcis vsetky koncernove 1.9TDI do vacku 8)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Asi sem to nenapsal, ale po Richardovi sem chtěl, aby ten náběh krouťáku nebyl moc velkej. Přesně tak, jak ho má Prazi007 sem to nechtěl. Moje auto už má přecijen 370tkm najeto a takovej krouťák v nízkejch obrátkách by mu asi moc nepomoch. Tim jen chci říct, že roztočit turbo PP764kama by šlo asi i dřív.
Oct asv 2000, DieselPower
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tak já osobně nehraju na maxima točivých momentů. Spíš na celkový průběh. Pokud má motor dejme tomu 150 kobyl, je mi jedno, jestli maximum točáku je 360 nebo 400 - podstatný je průběh. Navíc vysoká hodnota maxima nepříznivě působí na spojku, převody a nápravu, takže s Pájou v zásadě souhlasím a píšu znovu, že méně je někdy více.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Obrázek

Tak jsem se konečně dokopal.

HW:

Po několika letech střádání dílů a otravování přátel se povedlo dát do kupy celkem pěknej setík.

IC s výstupy na jedné straně(převařeno z rovně průchozího číňana) Díky Láďo Š.

Nerez vedení 57mm - díky Láďovi A. a Mongolovi.

Čidlo 051C

Turbo hybrid z 1756 ve svodech 1,9 tdi podtlak od Turbopower Oleg - díky MirekX

Vstřiky FB Race 520

11mm hlava v čerpadle - díky Toefuk

Podávačka v nádrži z ASZ verze

Sání od filtru do turba z ARL

Přívod vzduchu z nárazníku do filtru 90mm

EGR off

Kat off

Výměník voda/olej z ASZ

Set Sachs jednohmota z ATD, lamela organika, přítlačák ATD.


SW:

DieselPower - pájecí jednotka.

Na mé přání postupný náběh kroutícího momentu + druhá eco mapa pro měření emisí.

Díky Vláďovi za VIP podmínky, ladiči sw za nasazení, profesionální přístup a výdrž (11 hodin práce) i všem ostatním zaměstnancům DieselPower za přátelský přístup a zpříjemnění čekání.

Palivo:

Maxmotion Diesel ÖMV + letní VIF.

Výsledek:

215 koní / 390 Nm s velmi příjemným "benzínovým" průběhem.

Následek:

Úsměv od ucha k uchu při každém sešlápnutí plynového pedálu k podlaze. :-)

Ještě jednou díky všem(i těm, na které jsem zapomněl). Udělali jste mi všichni velkou radost. Díky
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“